neděle 12. ledna 2014

Letem jídlem

Název příspěvku dodržím, snad nejste moc zklamaní... ale netrpělivě na mě čekají faktoriály a španělská gramatika.
Fotek poslední dobou moc nemám (a sotva to dořekla, hodila jich sem asi dvacet :D), protože přes prázdniny jsem měla tak delikátní obědy i večeře, že jsem to dřív sežrala snědla, než jsem to stihla vyfotit :D Určitě to znáte. Ale není se čemu divit, nechala jsem se rozmazlovat maminčiným kuchařským umem a pozor! Přidal se i tatínek.
Některé z nich nepotřebují absolutně žádný komentář, že to jsou vajíčka s chlebem zajisté poznáte, takže jenom speciální případy uctím nějakým svým žvástem proslovem.

 Po dlouhé době jsem si koupila dýňová semínka. Někde jsem vyčetla, že když je přes noc namočíte, nabobtnají do xl rozměrů a tělo je pak dokáže lépe strávit a využít všechny jejich prospěšné látky. A tak jsem to zkusila a ráno jsem našla semínka v naprosto stejné velikosti :D jestli se tělo zaradovalo z lepšího strávení, to nevím, zatím jsme spolu o tom ještě nemluvili...

No, tohle je trapný, ale komentář to potřebuje! Vidíte to oranžový? Já a barevný jídlo?! Chacháá, vážení, to je pomerančovej fresh! POMERANČOVEJ. Z opravdových pomerančů! Jestli tu někdo selduje můj blog už déle, určitě ví, že já nejím žádné ovoce. Natož pít šťávu z opravdických pomerančů. Nicméně coby baristka v Crosscafe denně nafreshuju miliardu kelímků, tak jsem si řekla, že to zkusím ochutnat a v nejhoršim se pobleju. Volejte sláva a tři dny se radujte, miluju pomerančovej fresh!!!
 (((budeme dělat, že tu ten komentář není... ale tohle je kuskus s tuňákem, abyste se nedivili co je to za humus :D )))
Silvestrovská žranice
 Táta vaří!!! Hovězí na houbách, bylo to dokonalý. A od té doby vaří každý víkend :D
 Tohle určitě vyzkoušejte. Recept je z Alberta od milé paní Dity P. Rozšťouchané brambory z drceným tuňákem, osmažené na pánvičce = karbanátky. Mamka jich udělala velkou hromadu a tak jsme je dali zamrazit na horší časy. Tzn až zase nebudu stíhat krabičkovat, vím kam sáhnout :D
Po sto letech výborná makrela a domácí pórková polévka.
 Ehmmm... pšššt :D (zamlčíme, že to bylo v půl jedenáctý večer.. a předcházela tomu ještě horká čokoláda)
A na závěr dnešní tatínkuv výtvor - guláš, nomnomnom.


Takže jsem zase splodila jídelní "článek", i když jse naslibovala, že napíšu něco z úplně jiného soudku... no, snad příště. Slyším křičet jeden z mých oblíbených faktoriálů, asi bych je měla jít uspokojit svou přítomností, protože víc jim dát nemůžu :D Mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. http://mychoicelucy.blogspot.cz/2013/06/proc-nejim-ovoce-zeleninu.html -_- když hledáš,najdeš

      Vymazat
    2. Ano, dekuji za usetrenou praci nad hledanim tohoto clanku :D :) jinak Kristyno: vubec se nedivim, ze se divis... :D je to unikat.

      Vymazat
  2. Super mňamky, ať na ty rýžový chleby s vajíčkem..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Také málokdy stihnu vyfotit jídlo před tím, než do mě zahučí :DD Jinak Ditu P zbožňuji a podle jejich receptů vaříme skoro každý víkend :))

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Takové články s jídlem by se měly zakázat:D Všechno mi teď připadá lákavě, chutně, a začínám mít z toho hlad:D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)