pátek 20. prosince 2013

Stydím se a slibuju! (+ fotky, jasně)

Po kolikátý že bych se to tady omlouvala za naprosté vykašlání se na svých pár milých čtenářů? Dobře, nebudu trapná :D Omluvy se nepříjmají, ani nekonají, každý to snad znáte - vánoční shon, vánoční učení, vánoční koukání se na televizi, vánoční svačení... prostě nemáme čas :D A ani já ho neměla. Naštěstí to dneškem na 16 dní končí a já si budu válet šunky dokud to půjde!
Za tu dobu, co jsem byla sprostě nečinná, se toho docela dost událo. Samozřejmě vás nechci zahltit všema zprávama hned najednou, to by nebylo fér a ani by nebyla žádná sranda. Takže vás budu napínat a pěkně postupně to na vás během vánočních prázdnin vybalím :D Rafinovaně. Abych si zvýšila sledovanost. (ach já blázen)

Ale protože je čas lásky, míru, přátelství a dobrých skutků, alespoň vám zhruba povím, na co se můžete těšit.
(pane Bože dej, ať tady něco nenaslibuju a pak se na to nevykašlu :D)
- článek o mém tripu do Říma
- jestli jsem letos nezlobila a dostanu dárky, tak se s vámi podělím o dojmy
- Na vlastní pot: Bosu
- Na vlastní pot: K2 a Flowin
- Návštěva výživové poradkyně
- a když budete tiše poslouchat a budete hodní, tak vám poskytnu i nějaké chytré rady do života

Pokud jste celí natěšení, tak to splnilo účel, pokud ne, tak mé očekávání :D dost podceňování, už mi psaní článků  chybělo, tak jsem trošku v euforii.
Nicméně na začátek vás zahltím fotkama, co jsem tak po různu našla v telefonu, samozřejmě to bude převážně zase jídlo, jako vždy.


Tvořivá nálada přinesla ovoce vlastnoručně vyrobenej věnec. Práce jako na kostele, s tavnou pistolí jsem občas přilepila všechno možný, jen ne ozdoby, ale zadařilo se a tak můžu slavit první Vánoce s homemade věncem. A když už jsem se pustila do práce, upekla jsem ještě pár muffinů, abych nepřišla na večerní oslavu s prázdnou.
Nejúžasnější a nejdokonalejší hrneček z Vánočních trhů mi dělá krásný módní doplněk na snídani, aneb stylová vždy a za každé situace :D
Večerní klasika co nikdy neomrzí. Mně osobně chutnají vajíčka nejvíc míchaná a podle mamky je mám vždycky úplně vysušený :D ale já mám z vajec trochu respekt, jakmile prostě nejsou usmažená úplně, začnu si představovat nejrůznější bacily a bakterie... Nicméně do cukrové polevy na perníčky jsem šlehla syrový bílek jedna báseň :D
A když jsem byla sama doma, nikdo (=maminka) mi nemohl vyvařovat. Tak jsem se, chudinka Lucinka, musela do kuchtění pustit sama. A nakonec to nedopadlo vůbec špatně - krůtí na kari se špenátem a rýží.
A během mého výletování po Itálii se u nás doma jen tak mimochodem stavil Mikuláš. A protože jsem hodná a poslušná, doma mě čekala pořádná nadílka. Vytoužené ChaiLatte, pumpernickel clz. chléb, ořechy, javorový sirup, Alpro sójové mléko, clz. těstoviny, 70% čokoládka a velice originální adventní kalendář :D
A zde už ChaiLatte ve finální podobě. Zdatně sekunduje oříškové kávě a já se držím zuby nehty, abych si tam ušetřila nějaký zbytek na svátky. No a v kombinaci s kašičkou a konečně pořízenou rozkošnou čokoládou od Lindt (musela jsem jet až do Itálie, abych si jí konečně koupila :D) ? Nebe...
A cestou do Itálie jsem taky ukořistila tuhle kuriózní čokošku - ještě nevím, jestli to bylo tak moc dobrý, nebo tak moc divný :D
A Itálie mi zanechala na noze pamatáku - nataženej sval kolem achillovky. Juchjuch.
A po šíleně dlouhý době jsem si objednala pizzu. Po pečlivém výběru to vyhrála pizza se smetanovým základem se 4mi druhy sýrů. Delikátní. Lepší pizzu jsem už dlouho neměla a jestli si budeme v nejbližší době někdy objednávat pizzu domů, žádnou tomatovou upatlaninou už mi nikdo hubu nezacpe :D
Vánoce naprosto zbožňuju. Tudíž si předvánoční čas užívám, jak to jen jde (a že to teda moc nejde) - no a k tomu neodmyslitelně patří vánoční trhy. V Plzni se mi trhy moc líbí a i když mi tradičně mrzly nohy už asi po třech krocích, úspěšně jsem to tam všechno prolustrovala a konečně po roce si  zase pochutnala na vynikajícím skořicovém trdelníku
S maminkou :)
Výborné kafíčko z pojízdné kavárničky KofiKofi - toffee latte. Mňam. (pojízdná = opravdu mají ten stánek zapřažený za kolo a popojíždí :D)
Důkaz přítomnosti kávy... :D
Cukroví ♥ kapitola sama o sobě. Na vánoční cukroví se těším už od ledna :D A že se mám na co těšit. Cukroví máme fakticky výtečný. Maminka má nejlepší slepovaný, co jsem kdy ochutnala. A teď hodnotím opravdu objektivně, protože třeba rohlíčky, uznávám, má prostě bezkonkurenčí naše paní fyzioterapeutka :D Druhů taky nemáme milion, jako moje spolužačka co mě včera naprosto uzdila degustační miskou se snad dvaceti odrůdama nejrůznějších vymazlených cukrovíček.
Ale i tak, sečteno podtrženo, naše cukroví miluju a nedám na něj dopustit. 
Letos jsme si pořídili na přípravu nový nářadíčko - zdobící tužku. A to jde přátelé snad úplně samo.
Recepty na perníčky střídáme jako ponožky a i tenhle rok jsme zkusili další recept.
A zlatý hřeb celých mých Vánoc - poprvé v životě jsem se pustila do vosích hnízd. Ač jsme vosí hnízda nikdy nedělali, jsou mým nejoblíbenějším druhem cukroví. Vždycky, když jsme šli k někomu na návštěvu, modlila jsem se, aby měli vyrobená vosí hnízda :D a pokud měli, všechny jsem jim je sežrala :D A tak mi letos byla pořízena výbavička na tvorbu a včera jsem se do nich směle pustila. Nevýhodou vosích hnízd je jednak samozřejmě dlouhá a pracná příprava, ale hlavně taky to, že můžete libovolně během tvorby užírat... a to je konečná :D
Zkrátka se musím sobecky pochválit, fakt se mi povedly. Jakože fakt hodně. A teď ještě aby vydržely v lednici do Štědrýho dne...


Pro dnešek všechno, vyčůrat a spát!
Snad jsem touhle směsí všeho možnýho alespoň z části odčinila svůj hřích nečinnosti, budu doufat, že to klapne a já všechno napravím a začlánkuju vás až po střechu.
Užívejte si krásný prázdniny, cukroví, pohádek (ty miluju !).. já jsem zítra v práci :( Ale pak se k vám vesele přidám a budu pilně a pečlivě lenošit.
Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Já letos vůbec nemám náladu na Vánoce a to všechno okolo...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to obas tezky se dostat do spravny nalady, kdyz neni snih, vsude je narvano a porad nas nekdo necim ukoluje... Takze to chapu :/ ale obo to prijde, na stedrej den bude vsechno super, ver mi :P

      Vymazat
  2. Už se nám to blíží! :P Na články se těším hlavně na flowin ;) a to cukroví byh zbaštila hned ted okamžitě! :D Krásné! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz jenom par dni! :P tak to jsem moc rada, budu se snazit :) dekuju moc!

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)