sobota 28. prosince 2013

Na vlastní pot: K2 a Flowin

Možná se divíte, proč jsem tak rozdílná cvičení takhle pěkně skamarádila a hodlám o nich mluvit najednou. Ne snad, že bych to chtěla mít rychle z krku... :D
Důvodem je absolvování obou lekcí naráz, v jednu hodinu, tzn. půl hodinky jsme si to vykračovaly na K2kách a půl hodinky jsme jezdili na Flowinech. Kvůli natažené achillovce jsem tuto hodinu vynechala a dost mě to mrzelo, jelikož jsem nikdy předtím K2ky ani Flowiny necvičila a hrozně jsem si to chtěla zkusit. Naštěstí mám ale hodné spolužačky a další týden jsme si to střihly znovu. Nožku jsem sice měla stále polepenou slušivým růžovým tapem, takže jsem se trochu bála, jestli nebude mírně protestovat. No, opravdu mírně protestovala, ale rychle jsem to rozchodila ^^



Něco málo obecně:
.
.
.
.
.
 Ale to stejně nikoho nezajímá... :D Zjistila jsem - a není to zas až tak překvapivé zjištění - že články, které v sobě nezahrnují slovo insta nebo jídlo nemají ani poloviční úspěšnost jako ty, které překypují fotkama talířů, mističek s kašema, novýma ořechama nebo vysvlečenýma atletickýma tělíčkama. Ale vůbec to nemám nikomu za zlé, protože se v tomhle ničím nevymykám normám - i já okamžitě rozklikávám články, které mají jako úvodní fotku pořádnou kaši s horou máslíčka, nebo články s fotkama nových zdravěpotravinových přírůstku do špajzu či top listem videí z Xhitu. Asi to není úplně nejlepší, ale bohužel :D
Takže přeskočím tyhle ultra chytré charakteristiky, stejně byste si to všichni dokázali sami najít na internetu. Navíc předpokládám, že já mám čtenáře chytré a určitě vědí, že když se na K2kách šlape do kopce, tak je to cvičení zaměřeno na nohy a zadek a ne na prsní svaly.

Každopádně můj unikátní a nezaměnitelný a originální a skvostný názor nikde na nternetu nenajdete a proto se dnešní článek bude stručně nést v duchu já já já aneb kritika na cvičení.

kuk! :D

Moje dojmy - K2 hiking:
Jelikož jsem měla docela respekt ze svítivě růžového tejpu, bála jsem se na ten hrůzně vzhlížející stroj byť jenom šlápnout. Nicméně stalo se, každopádně jenom na chvíli - absolutně nikdo mě nevaroval, že se ten pás pohybuje, nic ho nedrží ve stabilní poloze a když se na něj postavíte, tak se samosebou taky rozjede :D Nějaké principy cvičení mi byly absolutně zatajeny, takže hlavní podstata, tedy to, že si pás rozchodím sama, pro mě byla žhavou novinkou :D
Lektorka nás docela šetřila, čekala jsem to mnohem horší! Na začátku jsme si nastavily rychlost pásu = jak moz ztuha nám půjde rozpohybovat, sklon pásu byl daný. Nejdřív jsme jenom střídaly rychlost chůze, po nějaké době jsme i tak různě přešlapovaly, používaly jsme i plošinu vedle pásu, co byla stabilní. Člověk by nevěřil, že se tělo dokáže zpotit i při "obyčejné chůzi".
A co moje konečné rozhodnutí hot or not? :D no, nebudu vám lhát, můj šálek kávy to tedy zrovna dvakrát nebyl. Běh na pásu mě baví, ale chůze mi připadala jako docela slušná nuda. Koukala jsem se kde co lítá, mám důkladně prostudovaný spolužaččiny tepláky zezadu a odzpívala jsem všechny známý písničky, co nám hrály do rytmu. A to při cvičení, který mě baví teda rozhodně nestíhám.

Moje dojmy - Flowin:
To už byla jiná písnička!
Sice se mi trochu orosilo čelo, když mě paní lektorka začala zásobovat všelijakými destičkami a na závěr mě málem zabila ohromnou těžkou flowinovou podložkou, ale vše mi bylo obratem vysvětleno. Velká deska = středobod vesmíru, malý destičky jsou určeny k šoupání, dlouhá destička většinou na kolena, po tý se nešoupe. Některý udělátka klamaly tělem a ač je na nich napsáno "hand", vesele jsme se s nima šmejkaly i pomocí nohou :D
Zezačátku nám paní ukázala jednoduchý cvik - kleknout na kolena, opřít ruce o jezdící podložky a jenom šoupat dlaněma střídavě proti sobě. Éééé, pohoda, brnkačka. Tykráso :D Ještě teď cítím tu bolest! :D A těchto cviků bylo hned několik. Na první pohled to vypadá, jako kdyby se instruktorka zbláznila a nebo jste si spletli hodinu flowinu s dechovým cvičením pro důchodce. Ale zkuste si udělat klik na flowinu!
Na konci jsme i posilovaly břicho, to já ráda... Přesněji řečeno při celém cvičení se posiluje břicho. A nejen to, i ruce, záda, prsní svaly - no, radši si na to zajděte do fitka a další den rozhodně pocítíte všechny svaly, co vám flowin protáhne.
Takže za mě palec nahoru a doporučení k tomu ;)



P.S.: Nedávno jsem překročila hranici 20 000 návštěv na blogu, hrozně moc mě to potěšilo a moc vám děkuji! :-)

2 komentáře:

  1. :) oboje dvoje jsem měla možnost vyzkoušet, na tom heatu (jak se to jemnovalo na naší lekci) mě taky nic moc neuchvátilo přestože jsem se zapotila ;) A na flowinu jsem jen zkoušela pár cviků v rámci kruháče a i takový primitivní cvik jakou mountain climber mi dal zabrat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak... prostě chození no :D Jojo, i já jsem byla překvapená, co ten flowin s tělem dokáže.

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)