pondělí 30. prosince 2013

Na lepší rok! (...a moje proměna)

Původně jsem tenhle článek vůbec neměla v plánu, ale nakonec jsem dorazila domů z brigády v takové romanticky melancholické náladě, přesně takové, abych sepsala nějaké to moudro.


Nerada bych hodnotila tenhle rok jako špatný. Každopádně nemůžu s klidným srdcem tvrdit, že to byla nějaká extra třída. Všechno špatný je pro něco dobrý, každá mince má dvě strany, co tě nezabije, to tě posílí. V tomhle roce jsem několikrát chtěla se vším praštit, kolikrát jsem neviděla v tom, co dělám, o co se snažím a do čeho vkládám energii žádný smysl, neviděla jsem výsledky, které jsem očekávala. Kolikrát jsem si pořádně pobrečela a postěžovala. Zažila jsem pár situací, které bych nepřála zažít nikomu.
Ale při tom všem jsem měla okolo sebe ty, kteří mě podpoří vždycky, ať už je dobře nebo zle. Měla jsem fajn vysvědčení, krásné prázdniny, viděla jsem moře a to hned dvakrát! Na podzim jsem si zajela na dovču s kamarádkou, k papežovi do bejváku :D A Vánoce proběhly tradičně přesně tak, jak jsem to měla už od mala ráda. 
Za tohle všechno jsem vděčná. Za to špatné teda trochu méně, pravda. Ale i špatné věci mají svůj důvod, minimálně aspoň pro poučení. A to teda splnilo svůj účel téměř dokonale, myslím si, že poučená jsem přinejmenším dobře :D Samozřejmě jsem šťastná za všechno hezké, co jsem měla možnost prožít a jsem vděčná za to, že mám s kým tu radost sdílet.
Ale tím se nedá vyloučit to, že by mohl být příští rok lepší, že?

A také jsem letos založila tento blog a jsem za to moc ráda. Blog jsem chtěla vždycky, ale nikdy jsem nevěděla, o čem by byl. Až když jsem začala loni cvičit a žít zdravěji, námět byl na světě. Vím, že blogů na tohle téma je přehršle a uchytit se zrovna s tím svým je teď už skoro nemožné, ale i tak jsem našla pár svých milých čtenářů, kterým tímto moc děkuji za jejich laskavé komentáře a vůbec, za to že mě sledují :)


A tak jsem si řekla, že by ode mě bylo velice štědré, kdybych vám ukázala srovnání. Jak jsem vypadala tehdy a jak vypadám teď. 
Řeknu vám na rovinu - asi nikdy nebudu spokojená. Jsem zkrátka ženská :) Ale nechci, abyste to pochopili tak, že do nového roku plánuju tvrdší režim, hodiny kardia a striktní jídelníček abych zhubla. Hubnout teď opravdu není mým cílem. Ba naopak. Ale to už je zase jiná pohádka, která si žádá svůj vlastní článek, který bude potřebovat dávku odhodlání a hodiny cenzury a editace :D
Zkrátka vám jenom chci ukázat, co jsem se sebou za ten rok a pár měsíců udělala :)


Doufám, že mí čtenáři zůstanou milými čtenáři a nebudou příliš kritičtí :) 


A tak vám i já přeji do nového roku jen to nejlepší, hlavně zdraví, štěstí, lásku, dobré přátele, rodinu, o kterou se můžete opřít. Ať vás nepotkává moc špatného, ale více toho dobrého, přeji vám pevné nervy, protože ty jsou vždycky potřeba :) Přeji vám, abyste si měli možnost splnit své sny, aby jste vždy našli potřebnou dávku odhodlání k tomu, abyste se posunuli blíž ke svým cílům.
Zkrátka vám přeji, abyste si 31. prosince 2014 mohli říct, že jste prožili nádherný rok a chcete mít ten nadcházející minimálně stejně takový.


Užijte si silvestra jak se patří, doufám, že už se vám chladí vaše oblíbené pitíčko! :D a nevěřte rčení "jak na nový rok, tak po celý rok" a dejte si nějaký pořádný slavnostní oběd, dopijte zbytky šampusu a celej den se válejte, jako ty prasátka :D Protože kdyby to rčení fungovalo, polovina národa by strávila rok s hlavou v záchodové míse.

Mějte se krásně a zítra si připijte, na lepší rok!

13 komentářů:

  1. Tyjo, fakt supr proměna :) A kolik jsi zhubla vlastně celkově zhubla kg ?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,to je fakt pecka :) tobě taky do novýho roku to nejlepší ;) Markétka Bláhová

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná proměna, i když bych ti přála teď trošku přibrat, na mě je to už moc:) Jsi šikovná. Hlavně pohyb nebo změna stravy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti dekuju! :) i ja mam te za cil trochu pribrat, hlavne bych rada zacala hodit do posilky a trochu zapracovat na svalech. Hubla jsem zezacatku pouze pohybem, pak to slo tak nejak ruku v ruce se stravou :)

      Vymazat
  4. Parada, za me sice nejvic "hot" ta prvni fotka, nicmene fandim Tobe a Tve cilevedomosti :) to me fakt bavi, kdyz se nekdo snazi a dari se :) Takze at se Ti dari vse na co sahnes I v tom nasledujicim roce ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Parada, za me sice nejvic "hot" ta prvni fotka, nicmene fandim Tobe a Tve cilevedomosti :) to me fakt bavi, kdyz se nekdo snazi a dari se :) Takze at se Ti dari vse na co sahnes I v tom nasledujicim roce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ta prvni? :) to me prekvapuje, pritom etsina holek hubne prave hlavne kvuli klukum :) kazdopadne me to moc tesi a moc dekuji :) a i tobe preji hlavne zdravi a stesti!

      Vymazat
  6. Já tady pro tebe budu vždycky, ať už v dobrym, špatnym, zlym, v dešti, v pařáku, ve škole, za školou, u Franty, v pekle, jestli někoho jednou zajedeš, tak ho spolu zahrabeme.. prostě, vždyť víš :) A tenhle rok bude skvělej :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi moje zlaticko :) dekuju :-* spolu to zvladneme :P :)

      Vymazat
  7. Moc hezkej blog :) A zajímavý články,něco z receptů si určitě zkusím .Č

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stejne jmeno! :D :) mockrat dekuji, velice me to tesi :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)