středa 25. prosince 2013

Byli jsme hodní a válíme se.

Určitě vás na celých Vánocích nejvíce zajímá, jak je trávili ostatní a co měli pod stromečkem... No tak vás přece nebudu napínat a všechno vám ukážu! :D
Ještě než vám udělám stručného průvodce mými Vánoci, nechte mě chvíli doufat. Doufat, že jste si to užili minimálně alespoň stejně dobře, jako já. Čím jsem starší, tím víc si uvědomuju, jak moc je důležitý trávit Vánoce s nejbližšími, s rodinou, s přáteli, zkrátka v obklopení těch, které máte rádi a se kterými je vám dobře. Někdo by mohl namítat (a taky jsem si na fb pár takových kousavých a velice sdílných statusů se zájmem přečetla), že je to celé pořádná fraška - hrát si na veselou a šťastnou rodinu a s falešným úsměvem přát všem příbuzným pěkné svátky. V tom případě je mi těchto jedinců docela líto, a to myslím upřímně. Jestli musí tohle všechno nadšení hrát a nebo nemají to štěstí trávit Vánoce s těmi, se kterými by je rádi trávili, tak mě to mrzí. Protože já jsem si nemusela nikdy na nic hrát, všem, kterým jsem přála hezké svátky, jsem to přála od srdce a Štědrý den jsem strávila s mou rodinou a jsem za to nesmírně vděčná. 
Je sice pravda, že jsem v životě neviděla tolik usměvavých lidí na náměstí, kteří si třásli rukou, objímali se a šli společně na svařák, jako právě včera. Ale přesně tohle mám na Vánocích ráda :-)



Štědrý den proběhnul tradičně- ráno jsme si zaházeli pantoflema, pouštěli lodičky a lili olovo. Všichni jsme měli takový pěkný pozitivní tvary, mně dokonce moje pěkné olůvko připomíná anděla. Jenom mamince připomíná její výtvor hada a tak jsme radši ani nešli krájet jablko, aby jí nebylo ještě víc do pláče :D
Letos poprvé jsem upekla kubu a docela se povedl.
K obědu jsme měli čočkovou polévku z červené čočky, abysme měli hodně peněz! Samozřejmě byla výtečná, mamka to ani jinak neumí :)
Po obědě jsme jeli pro betlémské světýlko do kostela na náměstí. Jak už jsem říkala - tolik usměvavých lidí se během roku opravdu nevidí. A když už nám v lucerničce vesele plápolal přes kořeny vezený plamínek, zašli jsme se známými na kávu do Husy.
K večeru už se u nás smažilo jako na běžícím páse, bude kuřízééééék!
A když jsme se řádně nadlábli (celý den se snad nejvíc těším na večeři :D), čekali jsme na Ježíška... a museli jsme být sakra hodní, protože přišel! A přitáhnul s sebou, chudáček malej, pořádnou hromadu dárků.
No zase jsem letos nezlobila, jak já to jenom dělám :D Nebudu vám jednotlivě vyjmenovávat, čím vším jsem byla obdařena, ostatně snad to na fotkách poznáte, pár dárků jsem musela zdokumentovat.
 Budu si moct spočítat určitej integrál, nebude mi zima, Stephenie Meyer pro mě napsala "pár" řádků, budu vonět po kokosu, co netestovali na zvířatech a konečně si zacvičím v luxusním materiálu.

Zkrátka Ježíšek byl bohatý a já jsem si to náramně užila! :) A teď už jen se válet a válet, možná taky jíst cukroví, koukat se na pohádky, závodně ochutnávat cizí cukroví... a válet se...
Miluju Vánoce :D

Takže vám přeju ještě jednou, klidné a spokojené prožití zbytku svátků a pořádně si to užijte!

P.S.: Co jste našli pod stromečkem vy? :) Jsem hrozně zvědavá! :D

10 komentářů:

  1. :) Jo s tou fraškou mě taky zaskočilo! Je pravda že na Vánoce se všichni víc snaží být milejší ale prostě je to upřímné :) Vidím že Ježíšek byl letos štěrdý všude..jak říkám, asi milionář :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak :) jo, Jezisek se letos zase cinil :D

      Vymazat
  2. Taky pěkná kopa dárků:D
    Krásné svátky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsme byli všichni hodní :D
      Děkuju, i tobě ! :)

      Vymazat
  3. Jak já Ti závidim ten kokosový sprcháč :D vypadá skvěle :)
    Na fotce jsi překrásná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ujetá na vůni kokosu, takže i pro mě je to letošní favorit :D
      Jéé, červenám se... mockrát děkuji :))

      Vymazat
    2. Jo přesně :) Kokosové všechno ♥
      Nečervenej, vážně moc sluší :)) Mimochodem, je možné, že jsem Tě dnes dopoledne viděla v olympii? :D

      Vymazat
    3. Tak teda dekuju... :)) no jasne, byla jsem tam! :D Jezisek prinesl i trochu penez, tak jsme se sli podiva na zub slevam :D

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)