pondělí 18. listopadu 2013

Recept: Kakaové řezy

Není nad to si zpříjemnit obvykle velice depresivní pondělní ráno nějakou dobrou sladkou snídaňovou buchtou. A tak jsem vytáhla své nové receptové desky (se kterýma jsem se nehorázně patlala nějmíň 5 hodin minulý týden :D) a ve složce "buchty" jsem našla vítězného kandidáta. Vím jistě, že tento recept je ukradený z jednoho z mých oblíbených blogů, každopádně zdroj neuveden, takže vám bohužel neprozradím, kdo byl původním autorem. Každopádně jsem si to stejně ještě trochu předělala k obrazu svému a tak bych snad s dovolením mohla považovat toto dílo za čistě svoje umění :D


Budeme potřebovat: 

TĚSTO:
- 3 vejce
- půl hrnku třtinového cukru
- 2 hrnky mouky ( 1 clz, 1 normální polohrubé bílé)
- 2 lžičky kypřícího prášku
- 2 lžíce holandského kakaa
- hrnek mléka
- 2 lžíce oleje

TVAROH: (tvarohová peřinka? :D)
- 2 vaničky odtučněného tvarohu
- 2 lžíce medu
- 1/3 tabulky čokolády na vaření = posyp

Postup:
Rozdělíme žloutky od bílků. Bílky necháme prozatím být, žloutky utřeme s cukrem a přidáme k nim všechny ostatní suroviny. Z bílků vyšleháme sníh a po částech opatrně přimícháváme do těsta. Předehřejeme si troubu na 180 °C a poté vysteleme pekáček pečícím papírem (stačí nějaký menší pekáč) , nebo ho vysypeme moukou. Vylijeme těsto a dáme péct na 20 minut. Mezitím si můžeme smíchat tvarohy s medem a nastrouhat čokoládu do mističky na posyp.
Po upečení necháme buchtu vychladnout, rozetřeme na ni tvaroh a posypeme čokoládou. Necháme odležet přes noc (nebo aspoň přes odpoledne, v našem případě :D) v lednici.


Tadááá a můžeme vesele konzumovat a radovat se z krásného rána! Nejradši bych jenom snídala vám řeknu :D Snídaně je vlastně moje nejoblíbenější jídlo z celého dne. A od té doby, co jsem objevila kouzlo domácích koláčů, buchet a kaší s miláčkem máslíčkem, přísahám na mou duši na psí uši, že se do postele těším z poloviny kvůli tomu, že jsem hrozně unavená, ale z druhé poloviny díky myšlence na snídani! :D Mnohdy to ráno ani nevydržím a přeskočím jinak obvykle rutinní poprobouzecí zkrášlovací proceduru a vrhnu se rovnou na snídani... řasenka a hřeben prostě počkají :D
Jsem jediný takový blázen, nebo to máte někdo z vás taky tak? :)


Buchta mě i mojí rodince opravdu moc chutnala, tak akorát sladká, oku lahodící a panu žaludku jakbysmet :D A cokoli je u nás doma s tvarohem, zmizí to rychlostí blesku. Takže slavím úspěch a skáču šipku do postele, abych už mohla snídat :D
Zítra mě čeká Chi Toning, tak se těšte na kritiku :)

Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Vyzerá super, a kombinácia tvaroh, kakao a čokoláda musí aj skvelo chutiť :-) s raňajkami to mám podobne, najradšej by som raňajkovala celý deň a teším sa na ne už večer :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to dobrota :) tak to mas v tom pripade uplne stejne :D

      Vymazat
  2. No mňam tu bych si dala klidňe hned teď :) ještě bych tak potřebovala někoho, kdo by mi ji upekl O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidne bych ti poslala degustacni vzorek, ale nevim v jakym stavu by ti dorazil :D

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)