středa 13. listopadu 2013

Nestíhám - podruhé, potřetí, po dvacáté

Mezi fyzikálním online testem a lokací bedrokyčlostehenního svalu jsem si odskočila k počítači, abych vám sem hodila pár fotek, jak jinak než jídla :D Slibuju, že už budu hodná a sesmolím tu i nějaký užitečnější článek, aby se tu pořád neobjevovalo jenom to, co si cpu za chodu nenažraně do pusy s tunou knížek v ruce nebo CrossCafe zástěrou v brašně.

 Rychlo oběd - nudle ze Spencera s tuňákem a parmazánem.

 Chudý studentský oběd :D Každopádně i tak výtečný - maminky polévka z červené čočky a kaiserka se sýrem a schwarzwaldskou šunkou.
 Krabičkový oběd 1 - cizrna s hermelínem a kuskusem... následně jsem do sebe ještě hladově natlačila pár plátků šunky :D
 Krabička 2 - oběd na zítra: kuskus s mozzarelou a parmskou šunkou.
 Tradiční víkendové pečení tradiční dvoubarevné buchty, rodinný favorit :D Tentokrát s dvojitou porcí tvarohu.
 A víkendová bašta - královský oběd od šéfkuchařky mamky. Slova zbytečná... Mňam!
 A když vás přepadne ve škole hlad, nemáte moc na výběr, co si dát :D Nicméně jsem objevila tento automatový skvost.
 A zdravá výživa skrývá poklady - kávové žvýkačky?! To jsem musela mít :D
 A aby tu nebylo pořád jenom jídlo - dneska mi přišlo čtení :)
 A na závěr Ježíšek - rodiče se vrátili z Německa s bohatou nadílkou... Samé skvosty a delikatesy
A největší z nich - marinovaný losos

 Děkuji za pozornost, uvidíme se snad dříve než zase za měsíc :D
Mějte se krásně :)

8 komentářů:

  1. Nevím co je nejlepší, líbí se mi všechno :D A nejvíc ti závidím ten nákup z Německa :) Samé dobroty :) A ty kávové žvýkačky? To aj existuje? :D Zkusím se po nich mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě těší! :D Německý nákup mi udělá vždycky hroznou radost, a to jsem nevyfotila tu tunu čokolád, co se nám usadila v mlsací skříni :)

      Vymazat
  2. Ten nakup z Nemecka bych brala :-D je ta kvalita opravdu o tolik lepsi? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli kvalita.. hlavně cena je nesrovnatelně příjemnější no :) Třeba ty Mozzarely jsou výborný, šunka má 90% masa a čokoládky z Německa jsou prostě čokoládky z Německa :D Ale na náš českej tvaroh teda nedám dopustit :)

      Vymazat
  3. Ahoj :) jenom jsem se chtěla zeptat, kde je v Plzni obchod se zdravou výživou. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) V Šipce, to je ulice kolmá na Americkou hned pod pomníkem. Pak v Roosveltově ulici, pak přímo na Americkej Vegetka a pak vím ještě o Slunečnici, která je v Jungmannově naproti CrossCafe. Všechno v centru :)
      Ale já nakupuji (třeba mléka) taky v drogerii DM, kde mají sice malý, ale stále dostačující výběr od značek jako je Alnatura, Alpro soya atd.

      Vymazat
  4. Lososa jsem ještě nikdy neměla. Ale ty kávové žvýkačky chci!!!!

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)