pátek 1. listopadu 2013

INSTAnezbytnosti

Od té doby, co mě každé ráno budí moje nové jablíčko fotím každou blbinu věc, co za to aspoň trochu stojí. Takže si umíte představit jakou tíhu fotek jsem naložila iPhonkovi na bedra :D Ale je pak docela fajn projíždět si fotky z předešlých dní a vzpomínat a vzpomínat.
A kam jinam s fotkama než na instagram?! Proto jsem vytvořila pár koláží (aby to zase nebyl nejdelší článek roku :D) aby si ti, kteří třeba náááhodou nemají instagram nebo na mě kašlou a ještě mě sprostě nesledují :D udělali představu, co se za mou instagramovou kariéru za poslední dobu událo.
(dobře dobře, některé fotky jsem naprosto nezodpovědně na instagram nedala ! )

 No samozřejmě, že můj instagram zdobí v první řade jídloooo :D Maminky specialitka-brambory s mletým masem, hermelínem a a vajíčkem a moje specialtika - celozrnné palačinky se šunkou a sýrem

 Tohohle bych se mohla doslova nacpat až k prasknutí ("přežrat" je moc brutální :D) Cheesecake, kterej umim prostě fakt dobře, co si budeme nalhávat ☺
 Velká prázdninová návštěva si žádá velkou prázdninovou bábovku! (o tom, že návštěva přivezla medovník a já si mohla bábovku strčit...vítekam :D ► o tom pomlčíme)
 Zašly jsme s mamkou do knihovny, kde jsme schopné strávit celou věčnost. A tak jsme se po pár hodinách vrátily s pěknými úlovky :) Já jsem si půjčila i pár Apetitů s Vánočním cukrovím a i pěkně vzhlížejícím receptem na Kubu. Bude mít o Vánocích spolu s vosíma hnízdama v mém podání premiéru, tak se připravuju už teď :D 
A na dnešních nákupech jsem ukořistila hotové skvosty, moje nejmilejší miláčky - zlevněný puding od Alpra (extra čoko omnomnom), po pár nevěrách jsem se se slzou dojetí vrátila zpátky k tomu nejlepšímu PB z Markse a konečně jsem i vyzkoušela oříškový DouweEgberts - BOŽE MŇAM! je ze všech nejlepší ♥
 O prázdninách jsme Rangu (výtečné a mnou oblíbené plzeňské restauraci) udělali slušnou tržbu :D Tyhle fotky mě trochu mučí slinama, co se chtě nechtě derou samovolně...a proto jen stručně- suflé a hovězí carpaccio. Ach.
 V úterý jsme vyrazily s kamarádkou žlutým do Prahy a naší obchodní túru jsme zahájily ve výborné restauraci Corleone. A jelikož je kamarádka snad ještě větší gurmán než já (a to je sakra co říct! :D), nechala jsem si od ní doporučit králičí rizoto na kari s parmezánem. Ano ano, mé chuťové buňky plesaly.
A ani káva nesměla být vynechána - nedám dopustit na capuccino z McCafé! A Paul taky nepeče špatně :D
 A to bych nebyla já, abych si plno věcí nevyzkoušela a pak si ani jednu nekoupila :D Šaty ze Zary naprosto miluju a doufám, že když budu pilně pracovat a nebo pilně škemrat, jednou se podívají i do mojí šatní skříně :D
Nebojte, ani za tyhle boty jsem neutratila pouhou korunu a zůstaly pěkně v obchodě na svém místečku :D Každopádně se derou na přední příčky mého wishlistu. Po polobotkách toužím už věky a tyhle se mi obzvlášť líbí. No a kozačky se cvočkama?! Musím mít :D láska na první pohled... už z ulice volaly, že chtějí, abych se stala jejich maminkou. Nejvíc křičely ty s těma stříbrnýma cvočkama vzadu. Tak třeba někdy snad...


Takže Ježíšku, tady to máš :D A já si k tomu ještě přeju, aby už byly co nejdřív zase prázdniny.
P.S.: Kdo by snad prahnul po mém instagramu po absolvování téhle foto návnady > instagram.com/luckasmith

12 komentářů:

  1. Tví miláčci jsou i mí. Oříškové kafe je z těch příchutí TOP. O arašídovém másle ani nemluvím, ale já radši smooth. No a pudink- kde že ho mají ve slevě? Jaksi mi dochází jeho zásobička :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda JE! Já tam snad cítím i pražený ořechy... no prostě mňaminka. V Albertovi :D I to kafíčko tam měli zlevněný ze dvou stovek na 150,- :) Osud!

      Vymazat
    2. Ze dvou stovek na 150? 150 ho kupuju normálně a ve slevě v Bille za 99 :D

      Vymazat
    3. No to mi ani neříkej... :D My nakupujeme jenom v Bertíkovi, takže to byloa pro mě naprostá cenová bomba :D

      Vymazat
  2. :-) povedene foto :-P na ten tvuj vybornej cheesecake bych se klidne stabila a o babovce ani nemluvim :-) pripomela jsi mi ze bych mela jit vratit knizky do knihovny a asi uz vybirat nejaky novy recepty na Vaaanoce <3

    OdpovědětVymazat
  3. Paradne fotky, prosim si vsetko jedlo z nich, najma ten cheesecake! <3

    OdpovědětVymazat
  4. mňam mám chuť na ten instacheesecake :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přidáváš si do toho kafe ještě něco (mléko, smetanu, cukr, med....)?:)
    Stydím se, já cheesecake nikdy neměla. Ale cappuccino mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delam si kafe s mlekem a pridavam tam jeste pul lzicky trtinoveho cukru, snazim se nesladit, tak jsem na postupne odvykacce :) cheesecake je vybornej,urcite ho zkus ;)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)