čtvrtek 28. listopadu 2013

INSTAnezbytnosti

Po delší době jsem nasbírala pár fotek, převážně z instagramu - a převážně papání, samosebou :D
A tak vám teď slavnostně dávám jedinečnou příležitost, pokochat se mými uměleckými díly
Ehm... příjemnou zábavu přeji :-)


Costa to letos s vánočníma kelímkama vyhrála na plný čáře. A tak jsem si hned po výplatě (kde jsem dostala o krásných 75 Kč víc, než jsem čekala) běžela pro kafíčko. Nechala jsem si od paní kavárnice doporučit pralinkové kapučíno / achmůjbože!/ a i když jsem si u něj poseděla, nechala jsem si ho udělat do toho ťuťuňuňu kelímku, který mi teď vesele zdobí parapet. (a mimochodem - těch 75Kč bylo po návštěvě Costy pryč... :D )


Poslední dobou mamka hodně experimentuje a zkouší nová jídla. Nevím, jak to dělá, ale vždycky jí to vyjde a všem moc chutná. O víkendu jsme měli vynikající vepřové rolky s vajíčkem, sýrem a šunkou s cibulkou.


Som sýrová královna! :D Miluju sýry, mohla bych se jich ujíst. Takže tahle večeře je jednou z mých favoritek a kdyby to šlo, měla bych svou vlastní malou ledničku se všema druhama sýrů... mmm :D


A v poslední době jsem si také velmi oblíbila skořicový cukr. Chutná mi jak na kašičce, tak i na jogurtu nebo s tvarohem.


Výborný oběd před prací - těstoviny s kuřecím masem, bazalkovým pestem a parmazánem. 


A další z mamky skvostných děl - žampionová polévka, mimochodem nejlepší, jakou jsem kdy jedla. Jestli se někdy odstěhuju, budu každý den plakat po maminky dobrotách... a po mamince! No, aspoň ten hummus mi jde.


Krabičková nevzhledná dobrota - klasika v podobě celozrnného kuskusu s tuňákem. Tahle kombinace mě taky nikdy neomrzí.


A jenom hustý rebelové obědvají během biologie... Kari rýže, žampiony a uzené tofu.


Pro mě naprosto nová mňamka - Alaburky, neboli pražené sojové boby, místo tyčinek a brambůrků k televizi naprosto ideální. A znovuobjevený syrovátkový sýr nepotřebuje bližší komentář :)


A ani taťka se nechtěl nechat o víkendu zahanbit a tak nám k obědu připravil pečené brambory se steakem a hermelínem.

A teď prosím o chvíli ticha a úcty... koláčové nebe přichází...

No není to nádhera? Celá naše rodina už je koláčově závislá. Ty čokoládový jsou prostě dokonalý. Nejradši bych vám všem teleportovala kousek, abyste ochutnali a uznale pokývali, že mám naprostou pravdu :D Nejúžasnější je vždycky mamka - kdykoli mám cestu kolem koláčovny a náááhodou ještě mají nějaké čokoládové, utíkám je ukořistit a hned volám mamce, že pro ní mám čokosváču a mamka se raduje do telefonu jako malá holčička a žene mě, abych okamžitě jela domů, aby si mohla rituálně koláč vychutnat ke kávě o třetí hodině :D Nejradši bych jí kupovala ty koláče každý den, protože ta nehraná radost by za to stála :D
A na fotce taky moji miláčci, oříšková kafíčka. Moje příbuzná Kačenka z Varů byla tak dokonalá a pořídila mi je pořídila v akci za 35,-.. záviďte! :P


A protože je mi neustále šílená ohromná neuvěřitelná maxi zima, nekompromisně jsem zakročila a vybavila se teplýma fuseklema a novýma papučema - pozor, s protiskluzovou podrážkou -_-


A tento krásný řád jsem dostala od mamky se ségrou po dni stráveném v práci na nejfrekventovanější kavárně v Plzni :D Byla jsem úplně vyřízená, ale řád mi teda zvedl náladu :D


Tak doufám, že se vám ochutnávka mých životních fotografií líbila. Chystám pro vás pár článků, co by neměly být tak obyčejné, jako obyčejně bývají. Příští týden jedu do Říma od úterka do soboty, hrozně se těším! Už bude po prvním adventu, takže vánoční atmosféra v plném proudu, čeká mě audience u papeže, spoustu chrámů a spousta chození... Takže budu fotit a fotit a pak vám - když budete hrozně hodní - něco z toho možná ukážu :P

Tak si užijte pátek, víkend už je skoro tu!!

9 komentářů:

  1. <3 jsem miilovnice syyru a posledni dobou moje nejvetsi utraty zustavaji prave v syrarne Orerro <3 uzij si vylet :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zatim v zadne plzenske syrarne nebyla :/ vim o jedne kousek od nas, ale jeste jsem tam nezasla :D musim tam zavitat. Nicmene uz mam objednany syrovy provazky, uz se nemuzu dockat <3 dekuju moc! :)

      Vymazat
  2. Ty čokoládové koláče mě dostaly, hned bych si jeden dala :-P Kde prosím tě jsou v Plzni k sehnání? Sice v Plzni nebydlím, ale studuji a na dobrý koláč bych ráda někam zašla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to tam honem utikej! Nejlepe nekdy dopoledne, pecou hlavne rano,takze odpoledne uz vetsinou nejsou k dostani. Restaurace se jmenuje LaTartelette a je na namesti jak je zastavka tramvaji, vedle magistratu a vedle knihkupectvi Nava :)

      Vymazat
  3. Taky miluju syry, ale eidamem by mě nikdo neuctil:D takové kozí, niva, hermelin, mozzarela.. Ach!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já beru eidam jako takovou základní sýrovou potravinu na přežití a opravdu si pochutnávám na syrovátkovém sýru, nivě, hermelínu... no a mozzarela a kozí sýry?! Nemám slov <3

      Vymazat
  4. Ahoj :) máš moc pěknej blog..vždycky se moc těším na tvé články. .a zajímalo by mě,jestli budeš v Římě taky cvičit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsi mi udělala velkou radost! :) Moc mě to těší :)
      S největší pravděpodobností nebudu, já obecně teď kromě tréninků moc necvičím. Maximálně posiluji párkrát do týdne na břicho. Mám menší problémy - chystám o tom po Římě článek, tak se dozvíš více :)
      A ještě jednou moc děkuji!

      Vymazat
  5. Tak tady přicházím se svým revolučním počinem proti mléku, chci tvoje názory :) <3
    http://stellardaydream.blogspot.cz/2013/11/mleko-rakovina.html

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)