středa 30. října 2013

Všechno možný i nemožný

  • Vytuněná kašička o milku Crispello, Granko a med
  • taťka konečně zužitkoval Pangase, co už od prázdnin čekal trpělivě v mrazáku :D
  • "mám-hlad-a-snim-cokoli" (příchod z tréninku)
Moje milovaná Žofinka ♥ Docela nám macatí, měla bych jí naordinovat nějakou dietku :D

Maminka mi pořídila tohle sójovo-rýžové mléko z InterSparu. Není tak sladké, jako to obyčejné rýžové, ale i tak je moc dobré.

Došly nám košíčky (o tom, že došly už před téměř půlrokem pomlčíme... :D) a tak jsem koupila tyhle ťuťuňuňu barevný! A protože už mám všechno potřebné k pečení muffinů - koupila jsem dokonce i formu! - okolnosti mě přímo nutí k tomu, abych předvedla své muffinové umění a o víkendu něco upekla.

  • A teď jdu dělat reklamu na CrossCafe (ne snad, že bych tam pracovala -_-) - vynikající Focaccia s parmskou šunkou, rucolou a krémovým sýrem. Bohužel doma nemáme tak parádní zapejkač, jako v práci a tak to odnesl chudák toustovač :D 
  • A aby se neřeklo, tak jedna ranní klasika - jáhlovka s PB a medem


A nakonec se s vámi loučím svou kočičí maličkostí (a to proto, že po docvičení je Catwang přímo nutný :D)


Doufám, že jste si užili prázdniny minimálně stejně dobře, jako já a čtvrtek s pátkem nějak ve zdraví přečkáme, abychom si mohli zase užít víkend :) Jestli má nějakej hajzl zlořád prázdniny až do příštího pondělka, držte tlamu, děkuju :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)