úterý 22. října 2013

Podzimní radosti (a smutky)

Podzim mám moc ráda a i když je mi neustále hrozná zima a už teď chodím ve svetrech a zimních bundách, ty barvy všude okolo mě nepřestávají fascinovat. Proto jsme se s rodinou o víkendu rozhodli zajít si na procházku do zámeckého parku nedaleko Plzně a všichni jsme byli unešeni krásnou přírodou a barevným listím. Dokonce se i vydařilo počasí, takže nás netrápila zima ani lezoucí termo prádlo :D


Tohle pan Nikon fotit smí, takže fotky vznikly vážně pěkný. Navíc když máte šikovného fotografa (maminka), hned se vám to směje jinak :)


Vždycky, když se dívám na fotky se ségrou, nemůžu věřit tomu, že jsme opravdu stejný krve :D Jsme jako oheň a voda, ona má tmavé oči i vlasy (no.. :D přírodní barva je tmavě hnědá.) a je celoročně opálená. A já jsem celoročně bílá jako stěna, barva očí neurčitě modro šedo zelená... A i podoba se mi hledá těžko - mami...?! :D


Dámská převaha, aneb s maminkou tvoříme neporazitelnou trojici :D


Taky jsem vynalezla, že iPhone umí fotit panorama. Skvělá věcička.


A našli jsme ten nejmenší list na světě.


Turistické odpoledne se neobejde bez pořádné siesty a volba byla jasná - můj oblíbený medovník a zelený čaj. Marlenku jsem neměla už věky, naposledy v zimě na lyžích. Takže to bylo velké shledání a pořádně jsem si ji vychutnala :)

A tak jsme strávili krásný podzimní den, doufám, že nebyl posledním teplým v tomhle roce a že ještě budu moct vytáhnout paty z baráku bez termosky s horkým čajem a šálou omotanou až k nosu.

A jak už je v názvu patrné, pěkné věci obvykle (alespoň u mě) doprovází i ty špatné. Nevím, jestli jsem se někdy zmiňovala o mé lásce k mé nejoblíbenější a osudové kapele Charlie Straight. Poslouchám a uctívám je už několik let, Albert mi visí různě po pokoji spolu s podpisy a na hlavní obrazovce mám svou vytouženou fotku po jeho boku. Proto mě včera naprosto zabila zpráva, že se moji miláčci rozpadli...
Nebudu to dál komentovat, udělejte si o tom (vy, co je znáte či posloucháte) obrázek sami. Každopádně jsem tomu nemohla uvěřit a vlastně tomu nevěřím doteď.
+

No a vy se mějte krásně, nenechte si ničím a nikým zkazit náladu a vychutnávejte si podzim minimálně s hrnkem kávy u topení kocháním se pohledem z okna! 

1 komentář:

  1. Mňam, medovník byl jednu dobu také můj nejoblíbenější. A Charlie S. také, takže jsem moc ráda, že jsem je ještě stihla na koncertě v září. Bude mi smutno :(

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)