pondělí 7. října 2013

NESTÍHÁM! Random pics

Vážení a milí,
je to tu, já naprosto nic nestíhám :D Co mě vzali do CrossCafe a učitelé začali bláznit s testama, jsem v jednom kole a stěží si najdu čas pro sebe. Takže můj den vypadá: škola, učení, trénink/práce, učení, spánek. Repeat.
Bída, ano. Ale i tak jsou chvíle, které si skvěle užívám - v sobotu jsme byli na světovém poháru > holky, to byla pastva pro oči. Nejúžasnější tanečníci z celýho světa, několikrát jsem si sbírala bradu ze země, rozhodně bylo co obdivovat. I v práci mě to moc baví, zjsitila jsem, že atmosféra záleží hlavně na lidech, se kterýma sloužím a v neděli jsem naštěstí brigádničila s dvouma naprosto skvělýma holkama. Doufám, že na ně budu mít štěstí i příště :)
Co se cvičení týče, tak mi bohatě stačí tréninky a když si najdu chvíli, tak nějaké to posilko podle pana elasťáka, ale můj běžnej výdej bohatě pokryje to celodenní pobíhání, jsem pak úplně mrtvá a usínám v rekordních dvou minutách po ulehnutí do postele :D

Nicméně i tak tu mám pro vás pár fotek, co jsem záhadně někde nasbírala.

 K předplatnému časopisu Elle jsem /konečně!/ dostala překrásně vonící Just Cavali.

Konečně jsem ho vyzkoušela a pěkně jsem si zavařila... začínám mít nekontrolovatelnou spotřebu uzeného tvarohu :D
 A místo kuskusu jsem si pořídila bulgur - skvělá změna, dokonce mi chutná víc než kuskus (a to je co říct).
 Minulý týden jsem dokonce stihla i upéct! Maminka se samozřejmě dožadovala téhle staré známé dvoubarevné a odporovat mamince se nesmí. A ani by se nemělo, protože je to vážně dobrota :)
 My o vlku... :) Fotka ze světového poháru.
Vynikající čaj ze Spencera. Všechny zelené čaje mi dosud chutnaly stejně, ale tenhle tam má takovej.. jak to říct, ocásek :D
A dneska jsem upekla i extra rychlé a chutné celozrnné jogurtové bochánky podle Blanky a povedly se! Samosebou se nemůžu dočkat rána, až si je namažu miláčkem PB (protože ráno bez něj neni ráno -_-)
 A když je řeč o máslíčku, přijala jsem do rodiny nového člena (mňam!! doporučuju). Spolu s dalšími nezbytnostmi.
 Ranní klasika
 Nejdokonalejší houbovka od mé milované maminky.
 Trapný :D
 Buchta podruhé
 V poslední době jsem si velmi oblíbila tyhle müsli sušenky swissi oříškové, skvělé složení, dobrá cena, málo kalorií.. no znáte to :D
 Buchta postopadesáté, tentokrát k snídani s božskou kávou.
 A CrossCafe mi udělalo radost a coby dárek k přijetí na pozici barista začali vyrábět Chai Latte.. kecáám :D Ale konečně! Konečně v Plzni. Sice bohužel vím, jak se vyrábí, ale to nic nemění na tom, že je to lahoda.
 A pořádná večeře, jak jinak než v práci, že :) Tortilla s tuňákem a cizrnou.


Toť vše, v cuku letu jsme nahlédli do mého uspěchaného života, snad se brzy ozvu s trochu obsáhlejším článkem... Dej Bože ať se tak stane :D
Mějte se krásně!

3 komentáře:

  1. Buchta i bochánky vypadají skvěle :) asi je raky budu muset zkusit. Můžu se teptat, jak se vaří ten bulgur?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Bulgur trošku dýl než kuskus, ale v podstatě stejnej princip, asi tři díly vody na díl bulguru, dokud se voda nevsákne.

      Vymazat
  2. Tu tortillu bych si dala. Bulgur jsem vyzkoušela a nechutná mi.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)