úterý 1. října 2013

Neflákám se - září podruhé

Hned na úvod bych vám ráda sdělila, že nevím kde mi hlava stojí. Už to začalo :D Škola, učení, tréninky a teď ještě nově práce. O víkendu jsem byla na zaučení v CrossCafe a od tohoto týdne jsem oficiální paní kavárnice :) Jsem nadšená, hrozně mě to baví, je to moc příjemný prostředí a hrozně rychle to tam utíká. Navíc kafíčko a dortíky po celou směnu... ach
Nicméně nemám skoro na nic čas a o víkendu jsem byla doma asi tak dvě hodiny, když nepočítám spánek (spíše umření do postele :D) .
Každopádně na cvičení jsem si jakžtakž chvilku našla a tak se jdu chlubit, jakej jsem pašák, že jsem u toho nepošla únavou
Já vím, že vychloubat se nemá.

(období 21.-29.9.)
 

Neděle  
Rest day

3 hodinový trénink  

1,5 hodinový trénink 

2 hodinový trénink
+ pět hodin v práci pobíhání s tácy 

Neděle
 Rest day
+ 9 hodin v práci pobíhání s tácy :D 



Opět je to reklama na Xhit... ale co se dá dělat, ty holky jsou prostě super. Sečteno podtrženo, snaha byla. Mohlo by to být lepší, ale v poslední době sotva lezu... hlavně ty taneční tréninky jsou docela makačka, v sobotu jedeme na světový pohár, takže probíhají extra přípravy, tudíž se tréninky natahují a není to teda v žádném případě procházka růžovým sadem. Ale už se moc těším :)

Tak doufám, že jste si i vy našli čas pro sebe, ať už ho využijete jakkoli, přeju klid a mír! :D

A článek zakončíme optimistickým pokřikem >>>

!!!

9 komentářů:

  1. Miluju takový obrázky! A teda stíháš toho opravdu dost :))

    OdpovědětVymazat
  2. A máš nějaký baristický kuzr, nebo zkušenosti? Já právě taky hrozně chci do kavárny, ale nemám ani jedno.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkušennosti mám, dělala jsem (dělám) v hotelové restauraci. Ale zkušennosti nejsou podmínkou, vzali by mě myslím i bez nich :)

      Vymazat
    2. A myslíš, že berou už od 16-ti?

      Vymazat
    3. Nevím, ale mně je 17, tak myslím, že by to neměl být problém :)

      Vymazat
    4. A můžu se tě prosím zeptat, jak jsi se k tomu dostala? To jsi prostě přišla, dala životopis a oni se ozvali?

      Vymazat
  3. To cvičení vypadá moc hezky! Určitě někdy něco z toho vyzkouším. Ale momentálně mě cvičení doma vůbec nebaví, radši jdu do fitka, kde mám více místa a klidu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si taky zašla do fitka... ale nemám peníze :D A hlavně se tam trochu stydím, máme tam samý namakance -.-

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)