čtvrtek 10. října 2013

Moje roční proměna

Už dlouho jsem se odhodlávala k tomu, abych sem zveřejnila svůj pokrok od té doby, co jsem začala cvičit a uvědomovat si, co jím. Naštěstí jsem se na začátku svojí cesty zdokumentovala, abych pak mohla porovnávat. Dobře jsem udělala, protože ne nadarmo se říká, že váha je jenom číslo a radovat bychom se měli z centimetrů. A já se ještě víc než z centimetrů radovala z fotek, protože ty mluvily za vše. Nechci tím říct, že jsem se sebou už úplně spokojená... to coby ženská snad asi nikdy nebudu :D Samozřejmě mi i čas od času vytane na mysli, že kdybych se snažila ještě víc, mohla bych teď vypadat ještě trošičku jinak... Ale nakonec jsem ráda i za tenhle pokrok.
Rodina i okolí si toho všimli a hlavně - cítím se líp. (a jsou mi velký džíny a svetry a ... :D)

No, jsem trošku stydlivější, ale když už tak už :)
1.3. a 5. fotka - září 2012
2.4. a 6. fotka - září 2013
Jak už jsem tu jednou cenzurovala - ten dekolt je v originále až moc vybízející, děkuju nechci :D

Váhový úbytek:
září 2012 - 65 kg
dnes (ve středu ve třičtvrtě na osm :D) - 55 kg

Úbytek na centimetry:
Pas: -10 cm
Břicho: -7 cm
Boky: - 10 cm
Stehno: - 4 cm

Takže toť má stále trvající proměna :) Teď jsem samozřejmě zvolnila, jsem spíš v takovém udržovacím režimu. Rodiče pořád kuropí, že nemám zadek - a já ho vážně marně hledám :D Sehnat padnoucí džíny ve kterých by mi nevisela prdel je vážně umění, nedávno mě zachránil můj milovaný Lindex. Naštěstí se mi spadly i prsa, za což jsem vděčná snad nejvíc. S pasem už jsem taky spokojená, můj věčnej nepřítel je zkrátka břicho. Takže doufám, že se mi jednoho dne povede docílit mého vysněného bříška a budu nosit takový ty trapný ustřižený trička :D

Budu ráda za každý váš názor :)

16 komentářů:

  1. Tyjo to je proměna. Vypadáš moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super! Důležité je, že se ty cítíš dobře! :) Taky jsem za posledních pár let prošla změnami.. (moc-málo-akorát) a dá se řít, že momentálně se cítím dobře. I když..:D Pořád je na čem makat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky je co vylepšovat, to je jasná věc :) ale tvoje postava je super, alespoň dle mého názoru a tvého instagramu :D :)

      Vymazat
    2. Děkuji :) :D Ale super určitě ne :( Můžu se zeptat, jak ti to šlo ze začátku "tvé změny" ? Byly vidět rychle rozdíly, jak jsi se cítila, měla jsi nějaký problém s jídlem? např. jak se tvůj jídelníček změnil? :)

      Vymazat
    3. Mně super teda rozhodně přijde :)
      Zezačátku to šlo docela rychle, podle fotek byly vidět pokroky už asi po pěti dnech. Ale pořád to nebylo ono. Se "zdravým stravováním" jsem totiž začala až asi půl roku poté, co jsem se pustila do cvičení. A pak až teprve přišel onen "dobrý pocit" ve svém vlastním těle :) Jídelníček se po tom půl roce změnil celkem razantně - přestala jsem do sebe ládovat sušenky, brambůrky, konzervy, pytlíkový polívky, sladké pečivo. Do tý doby to se mnou byla fakt bída :D Objevila jsem tofu, kuskus, celozrnné varianty všeho možného, !!ovesné kašičky, PB!!, bílé jogurty, tvaroh...
      A hlavně jsem začala jíst pravidelně, to pro mě bylo také novinkou.

      Vymazat
    4. Já kdy jsem "začala" jíst zdravěji (nikdy jsem nejedli žádné extra prasečinky), tak jsem si hrozně myslela, že všechno vím a dělám nejlíp. Bohužel :D Stále objevuji nové a nové věci každý den. Ale právě to mě na tom baví :)

      Vymazat
    5. Přesně tak, moje řeč :D já jsem taky byla přesvědčená, že jsem mistr ve svém oboru :D A jak říkáš, každým dnem se učím další věci a i mě to moc baví :) ( a když už jsme u těch prasečinek - brousím si zuby na tu Lindt čokoládku... :D )

      Vymazat
    6. Lindt není žádná prasečinka! :D Ne, opravdu, ta stojí za to! :) Úplně mi přijde k smíchu/stydím se, že jsem třeba před rokem nevěděla, že nějaká ovesná kaše, celozrnné těstoviny-kuskus-mouka, arašídové máslo atd. existuje :D A třeba, že je tvaroh je výborný (když se dobře nakombinuje) a teď bez něj nemůžu žít a vždy, když jdu do Lidl beru tak 10 vaniček :D

      Vymazat
    7. Já bych ji ochutnala už dávno, ale jsem chudý student a ta cena mě trošku odrazovala.. :D
      Bože, mluvíš mi z duše! :D Já měla kaši zafixovanou jako hnus co rodičům nutili k snídani, kuskus byla skoro nadávka a celozrnná byla jenom bageta :D
      A s tvarohem je to ta samá pohádka, jedla jsem ho jenom v buchtách, teď bych ho mohla přidávat do všeho a ke všemu ♥

      Vymazat
    8. :D Tak hlavní je, že teď už to VŠECHNO víme :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přidala bys někdy prosím jídelníček, který jsi ten rok dodržovala, i s množstvím?

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)