úterý 8. října 2013

9. Food Inspiration

Po sto letech se hlásím s várkou jídelních fotek. Stydím se, kaju se, zpytuju svědomí... každopádně pozdě, ale přece! :D
O to víc toho dnes bude. Bohužel mi byl velkej Nikon surově odebrán, že mi prej musí malej kompakt stačit. Veškeré protesty a plánované atentáty nevyšly, takže jsme si na sebe s foťáčkem opravdu zbyli a musím se s ním nějak poprat. Ostří jenom když jsem na něj vážně moc hodná a s detailníma makro záběrama mě s přehledem posílá do háje :D Takže je to trošku umění, vyfotit něco, co se dá publikovat. Po náležité selekci jsem sem přeci jen propašovala pár fotek, tak snad splní svůj účel :)

 Pozor, naprostá novinka. Saláty jak dobře víte nejím, takže večeře v misce jsou mi vlastně docela dost cizí. Až minulý týden jsem poprvé vytvořila něco, co se s oběma přivřenýma očima dá nazvat minisalátek :D No dobře, ani se třema přivřenýma, každopádně doporučuju tuhle vynikající kombinaci - cottage, uzený tvaroh, cizrna

 Opět večeře co dům dal, bagetka s camembertem, tuňákem, sýr a šunka.
 Moje nenahraditelná milovaná tvarohovo sýrová pomazánka, uzený tvaroh a schwarzwaldská šunka (Lidl akce, jak jinak :D)
 Krabičkování do školy, nově objevený bulgur s uzeným tvarohem a šunkou, vedle v mističce celozrnné lupínky, dobrá vláknina a domácí müsli, v kelímku karobový tvaroh s mákem.
 Tahle fotka mě mučí... :D Tatínkovo mistrovská smaženice. Mohla bych se toho ujíst!
 A co uděláte s kuřetem a bramborama co zbylo z oběda? Správně, omeletu! :D
 Moje tradiční a úspěšná tvarohovo kakaová buchta která zapřičiňuje neobvykle veselé ranní vstávání. Vědomí, že na vás čeká v lednici...
 Maminka začala experimentovat s polívkama, aneb dílo č.1 - hrášková polévka. A nutno podotknout, že se moc povedla! Nesrovnatelný s pytlíkovou... absolutně. Jestli na pytlíkovku narazím někde ve spíži, letí obloukem do koše.
 Další školní krabičkování, tentokrát tunaballs podle Vaci. Skvělý recept, doporučuju všem! (půl konzervy tuňáka, vejce, 1 a půl celozrnného toustu, oregáno, sůl a pepř. Smíchat, koulet, smažit - mňam!)
 Moje dnešní neobvykle nekašičková snídaně - domácí jogurtové celozrnné bochánky s PB a Jordans müsli s rýžovým mlékem.
 Polévkové dílo č.2 - polévka z červené čočky. (překvapivě nečervená :D) Červená čočka měla u nás doma premiéru a je výborná! Jsme z ní s mamkou vážně nadšený, je rychle hotová a skvěle chutná. A o Vánocích už máme ohledně oběda jasno :D
A na závěr můj oběd na zítřek - mamka se toho zděsila :D Je pravda, že v kombinacích jsem mistr. Bulgur, uzený tvaroh, cizrna a sójové maso na kari (no dobře, přiznávám se...přelité tou výbornou čočkovkou :D To nešlo odolat!)


Jak jste si určitě nevšimli, ani jedna kaše! Proboha, ne snad, že bych je přestala konzumovat po tunách! :D To se nesmí nikdy stát. Jenom by tu už bylo překašičkováno , navíc moje kaše nejsou ničím zvláštní, poslední inovace proběhla díky perníkovému koření a rýžovému mléku, jinak je to nuda nuda nuda (tzn. nuda na fotkách, ráno je to slast slast slast )
Snad byl trochu opomenutý Food inspiration alespoň trochu inspirativní a já jdu pokračovat v chemickém vzdělávání dokud ten sešit s křikem nehodím z okna.
Mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Pěkný fotky i bez Nikona ;) A prosím tě jakou hmotnost konzervy jsi použila na ty tunaballs? My máme doma ty malý 80g a myslím, že půlka by byla málo.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, to jsem ráda :) My máme ty 150g, takže když použiješ tu malou, tak by to mělo být ideální :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tvoje kombinace jsou fakt ujetý:D Ale ne, každému chutná něco jiného, já teď nedávno taky měla hovězí maso se zelím a okurkama...:D Lepší než kvašáky se šlehačkou...ne?:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, dotaz mimo. Odkdy má Lidl tyhle hladký vaničky na tvaroh? U nás se furt prodávají ty vroubkovaný a mě to hrozně štve, zalézá do toho hodně tvarohu a já to pak doluju jak čunče :D díky;) http://3.bp.blogspot.com/-pnxgYR4tF1w/UiTH0gHqWkI/AAAAAAAAIcs/gfskh0yxilw/s1600/DSC_0009.JPG

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)