sobota 14. září 2013

Tip: Nákupy v Německu

Hned na úvod se budu chlubit - Už nemám ROVNÁTKA! :D Volejte sláva a tři dny se radujte, v pořádku, můžeme pokračovat :D
Občas jezdíme s rodinou do Německa na nákupy. Většinou se týkají jídla, někdy si ale zajedeme udělat radost na blešák, kde je stánek vedle stánku s použitým oblečením, kterého se všichni chtějí co nejrychleji (=nejlevněji) zbavit a když se člověku zadaří, dají se tam najít hotové poklady!
Jak jste správně pochopili, byli jsme minulý týden v Německu :D Proto jsem stále tolik nadšená, že to vydá na samostatný článek. Po dlouhé době jsme vyrazili vstříc "novému" oblečení na zimu. A zadařilo se tedy parádně! (pro ilustraci - svetr Zara 2 €, sukně HM 2 €, legíny HM 2 €, zimní kabát Esprit15 €, bunda s.Oliver 3 €... nebudu vás štvát, všechno je nádherný, vypadá to až neuvěřitelně nově a je toho spousta :D)
U oblečení jsme ale samozřejmě nezůstali a stavěli jsme se v Aldi = ráj (poměrně dosti levných) jídelních skvostů.
A tak vám přináším ochutnávku toho, co všechno jsem v Aldi ukořistila za poklady :)
 Milovníci hermelínů si přijdou na své - výborný Camembert a jakýsi další hermelín s jogurtovou kulturou, ještě k tomu navíc v odlehčené verzi. Všude možně se můžete dočíst, že light výrobky jsou mnohdy spíš větším zlem než přilepšením. Co se ale týče hermelínů a Mozzarell sahám vždycky po light výrobcích. Tam mi to přijde v pořádku, chuťově úplně stejný a zkrátka o pár procent tuku míň.

 V Aldi najdete vlastně všechno v odlehčené verzi :D Značka BeLight vyrábí dokonce light brambůrky. To je teda trochu diskutabilní, ale nechme jim to, i my jsme si je koupili :D Každopádně jsem si na brambůrky celkem úspěšně odvykla a tak mě moc nelákají (ačkoli jsou vážně docela dobré). Akorát mě zkrátka překvapuje, co všechno jsou lidi schopný vymyslet.
Nicméně tohle kafíčko jsem si nemohla odpustit, volalo na mě už z dálky, že se těší do mého košíčku.
 Tak tohle se dalo téměř s jistotou očekávat :D Německý burákový máslíčko?! Sem s tím! Opět vyhrálo crunchy, jako vždy. Ještě jsem ho neochutnala, zatím dožírám dojídám PB ze Spencera, ale s mou rychlostí spotřeby burákových másel bude za chvíli úspěšně otestováno.
 Již zmíněné light Mozzarelly, kterých bych se mohla ujíst. Je to jedna z mých nejoblíbenějších večeří - Mozzarella se šunkou a celozrnnou bagetkou. Ráj. 
A jak jsem už říkala - tady mě značka BeLight potěšila, protože přeci jenom rozdíl téhle mozzarelly a normální je skoro 150 kcal a chuťově nemáte šanci rozpoznat která je která.
 Veselá trojka - houbová pomazánka, obří balení tvarohu a cottage pomazánka. Houbový vynález je tatínkův, ještě jsem ho neochutnala... a ani nevím, jestli je stále v ledničce :D 500g tvarohu padlo za vlast během dvou dnů. Půlku jsem vytěsnila na štrůdl a druhou půlku sobecky sama zkonzumovala k svačinkám.
A cottage pomazánka mi byla dlouhou dobu záhadou, protože jsem si o ní vždycky myslela, že se maže na chleby. Ve skutečnosti se to samozřejmě dá někam namazat, ale až teď jsem zjsitila, že je to klasický cottage. Vypátrala jsem to ale až když jsem byla v půlce... nevadí, příště už budu vědět :D
Další dobroty - cizrna, ta je teda z Čech a taky měla v naší kuchyni premiéru. Nikdy předtím jsem jí neměla ani jsem ji neochutnala. A tak jsem z ní udělala hummus, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. A světe div se, povedlo se a dokonce to bylo moooc dobrý. Skvěle zasytí a jako příloha k obědu nebo k večeři naprosto ideální. Například do školní obědové krabičky - mňam.
Z Německa jsem si pak ještě odvezla tuňáka ve vlastní šťávě a žampiony.
  No a nakonec jsme se po cestě z Aldi zastavili u drogerie DM, kde jsme chtěli koupit prášky na praní. Byla to rychlá akce, protože jsme měli všichni hroznej hlad, tak jsme vyběhli s taťkou a měli jsme v plánu, že rychle nakoupíme a zase pofrčíme pryč. To by ale Němci nesměli postavit největší DMko na světě... Bože! Tři regály s Alnatura jídlem? Jako vážně? U nás to sotva vyjde na jeden mini kouteček a oni tam mají obchod velkej jako naše náměstí a od každýho výrobku deset druhů. No je tohle spravedlivý? :D O to víc je vtipný, že jsem si stihla koupit jenom sójovo vanilkové mléko, které dělají i u nás :D No, o důvod víc se tam vrátit.
Mimochodem - jsem s ním maximálně spokojená, všem, co začali zkoušet sójová mléka a kaše sladí jen málo, tenhle druh vřele doporučuju. Kaši připravuju z 50 g vloček, 100 ml vody a 100 ml vanilkového mléka a kaše je příjemně nasládlá a ještě k tomu mírně vanilková... prostě je výborná :)

Na závěr se s vámi musím podělit o úlovky ze dnů Marianne. Kdo o nich nevíte - máte šanci ještě zítra! Slevy jsou super a když jdete nakupovat celá rodina (např. botky, jako my), ušetříte celkem velký peníze.
 Nejbožejší botičky, džíny z Lindexu, basic tričko z Orsay, Roxy penál (hlavně stylově, že :D), brýle NewYourker, naušnice také z Lindexu a Claires vychytávky poznáte (5 zlevněných věcí dohromady za 130Kč?! Tyhle akce v Claires miluju :D Dovedete si představit, jak jsme to tam se sestrou vybrakovaly :D)

Takže z dnešního článku jste měli možnost odnést si dvě informace - nákupy v Německu se vyplatí a dny Marianne jakbysmet :D 
Přeju krásný víkend a málo učení všem chudákům jako já školou povinným. 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :D Všechno jídlo nebo všechno z dnešních Marianne úlovků? :D Já bych zase chtěla tvoje dobroty :P

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)