neděle 1. září 2013

Tip na cvičení - HXIT Daily

Krásný poslední prázdninový den přeji!
No dobře, školou vás tu strašit nebudu, beztak už mě dneska stihlo vytočit tolik reklam, letáků, statusů z fb, nadšených moderátorů, lidí... achjo, prostě jako každý rok. Za chvíli začnou v Albertu prodávat vánoční ozdoby a než se nadějeme, jsou tady Velikonoce! :D
Dost dost, léto trvá až do 23.září, pokud si to dobře pamatuju, ne?

Dnešní krátký článek je po dlouhé době zase o cvičení. Přes léto jsem maličko zlenivěla. Od minulého týdne jsem to ale znovu vzala do svých rukou a už jsem to zase já - sportovní podprsenka a kraťasy na topení, zmuchlaný kobereček místo podložky a praskající gumičky na vlasy :D To teda zní... Zkrátka jsem zase najela na původní frekvenci a režim cvičení a hned se cítím lépe.
A to také diky tomu, že jsem objevila skvělý kanál na Youtube, a to XHIT DAILY.
 


Zjistila jsem, že pár videí od nich jsem zkoušela již dříve, ale neměla jsem nejmenší tušení, že jde o Xhit. A videa jsou to vážně skvělá, trenérky jsou milé, povzbuzují tak, jak by měly = nejsou to takový ty vlezlý namakaný bárbínky s umělejma prsama co mají akorát blbý kecy. Dále : na začátku každého workoutu se objeví seznam všech cviků, kterými se nás budou snažit zničit :) Také je u většiny videí časomíra a u některých vám dokonce odpočítávají spálené kalorie. Vzhledem ale k tomu, že vlastním miláčka sporttester, musím vás zklamat - většinou tolik nespálíte :D Nebo jsem málo makala... -.-
Tak, jako třeba u Cassey, jsou videa s různým zaměřením - zadek, břicho, ruce, stehna nebo cardio workouty. Všechny stojí za to, zatím jsem nenarazila na žádný, co by mě vyloženě nebavil.

Některá videa jsou i vtipněji pojatá, např. "Spálíme kalorie z Frapuccina ze Starbucksu během pěti minut"
nebo jak spálit právě sežraný donut :3

Videí je opravdu spousta, všechny najdete na kanálu xhitu na youtubu a nebo již na zmíněných webových stránkách.

Inspirace ke cvičení je spoustu, škola nám začíná, takže zpátky do starých kolejí! Než odcvičím všechno z jejich pěkných videí, mám do nového roku co dělat :D

Mějte se krásně a vy, moji milí studenští kolegové, myslete třeba na rozkvetlou louku nebo na ovesnou kaši... škola neexistuje...

1 komentář:

  1. Xhit cvicim take a musim rict, ze jsem z toho vzdy vyrizena :) :D leje ze me jak z konve! Ale je to urcite ucinne a ty cviky jsou supr :))

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)