neděle 15. září 2013

Neflákám se - září

Dlouho tu už nebyla zase trocha ze cvičícího soudku. Pořád tu melu jenom o jídle, až by to mohlo skoro vypadat, že celý dny nedělám nic jinýho, než peču, vařím a žeru jím :D
Tak jsem si minulý týden zapisovala, co jsem všechno odcvičila, aby se neřeklo...



Pondělí

Úterý
Rest day

Středa

Čtvrtek

Pátek
+ celovečerní pobíhání v práci mezi hladovými přáteli z Německa

Sobota
Rest day (jenom dopolední chození od stánku ke stánku - blešák :D)

Neděle

... a menší přídaveček, dnešní tvrdá dřina (jenom dnešní, protože na nějaké zapisování jsem během uplynulého týdne absolutně zapomněla :D)

Neděle
Quick hit workout - a ten mě teda hodně bavil :)

Několik poznatků : Musím si pořídit těžší činky, protože kilovky jsou teda vážně málo a kdyby mě někdo viděl, jak u jednoho cviku z Victoria Secret zvedám flašku vody a dvě činky... :D asi by se zhrozil.
A ač si nepamatuju, co všechno jsem cvičila tento týden, jedno vím jistě - jedno odpoledne se mi naprosto zaseknul noutbuk, a tak jsem byla nucena vymyslet si nějaký vlastní cvičení. Tak jsem zkombinovala úplně všechno, co mě napadlo - od Jillian přes Boba, Cassey i holky z Xhitu (přičemž u dnešního článku to vypadá jako brutální reklama :D) a bavilo mě to skoro víc, než cvičení podle videa. Protože vždycky se ve videích najde nějaký cvik, co mě hrozně nebaví, nebo mě tak odrovná, že už se pak nezmůžu na další (jsembábovka).
 
 

Snad už budu pilnější a nezapomenu si v té euforii po docvičení všechno někam zaznamenat, abych vás pak mohla oslňovat svým cvičebním listem :D
Hezký večer :)

4 komentáře:

  1. tyjo ty teda makas poctive ;-)kde prodavaji tak pekny zadky jako ma ta brunetka v ruzovych plavkach? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jee dekuju :) no, to kdybych vedela, tak uz stojim ve fronte :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)