pátek 27. září 2013

Nechutně dobrej - hummus

Nenechme se zastrašit názvem, i když je to věru těžké, pravda :D Každopádně hummus není žádnej hnus, dokonce je to moc dobrý, za to vám ručím. Vždycky jsem si myslela, že je to něco se skrytou zeleninou, což je pro mě zapovězeno, jak dobře víte :D Takže mi byl hummus cizí, po ochutnávce jsem nijak zvlášť netoužila a hlavně ho nikdo nikdy v mém okolí nejedl, takže jsem ani neměla možnost mu přijít na chuť. Navíc cizrna?! Ano, jsem velice nevzdělaná, ale donedávna jsem pouze věděla, že to existuje :D Stydím se.
Takže když přijela kamarádka z NewYourku a básnila mi o hummusu, jak ho tam měli vynikající a že ho musím taky vyzkoušet, koukala jsem na ní jako na blázna, jelikož o mém zeleninovém postižení moc dobře ví a "trefnými" vtípky na moje antizeleninové konto vůbec nešetří.
Až pak jsem byla seznámena se složením a bylo mi podrobně vysvětleno, jak je to dobrý (zřejmě mají newyourčani nějaký tajný přísady...:D)


 Ingredience:
- plechovka cizrny ve slaném nálevu (nebo jestli se vám to chce vařit... :D > 240g)
- 2 lžíce sezamových semínek
- špetka soli a pepře
- lžíce olivového oleje
- rozmačkaný stroužek česneku

Všechno hodíme do mixéru (Doufám, že máte šikovnější, než já. Ten můj pamatuje snad první světovou, ale maminka na něj nedá dopustit. Jo, je to fajn týpek, ale ráda bych si někdy třeba udělala domácí PB a nemůžu, protože bych ho zabila :D) a to je celej zázrak. Hotovo!


Přijde mi, že se toho foťák leknul a ironicky vyfotil hummus hnusně :D Takže pro dobro všech, fotku ponechám ve střední velikosti, radši si najděte pěkné obrázky na googlu, nebo se na to vyprdněte a rovnou se vrhněte na přípravu - a nenechte se odradit vzhledem. Důležité je nitro, srdíčko... Bože :D jsem ve škole, nesmíte se divit, že ze mě napadají takové nesmysly. Je to tady vymývárna mozku. 

Rychlý oběd nebo večeře hotová, jak na doma tak do školy v krabičce. 

Doufám, že se počasí uštědří, přeji dobrou náladu a fajn víkend :) Já strávím sobotu i neděli v práci, prozradím vám nejčerstvější novinku - jdu se zaučovat do CrossCafe! Snad se jim tam zalíbím a budu moct pracovat v ráji kávy ♥ Držte palce :)


2 komentáře:

  1. Hodně štěstí v CrossCafe :) Sama jsem pracovala o prázdninách v Mekáči. Sice první dny byly neskutečně těžké, ale strašně mě to bavilo. Již teďka se těším na červen, až tam budu zase pracovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) nakonec to dopadlo dobře, ještě se vám o tom zmíním. Ale máš pravdu, začátky jsou zatím těžké :D ale baví mě to!

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)