středa 11. září 2013

Karobovo čokoládová buchta

Ahoj!
Omlouvám se za odmlčení, ale diářek se mi pěkně začíná plnit a už žiju zase hektickým životem středoškoláka. Navíc mi začaly tréninky, dokonce i nějaké to zkoušeníčko... prostě už je všechno zase ve starých kolejích, prázdninám mávám usmrkaným vlhkým kapesníčkem od slz.
Pilně krabičkuju a střádám fotky na menší školní speciálek. Takže se máte na co těšit, i když velké zázraky se vymýšlet nedají, jídlo většinou musí přetrpět ve skříňce až do půl jedné, kdy mám chvilku na jídlo.

Konec tlachání, vrhneme se na buchtu.

 Budeme potřebovat:
- 2 hrnečky mouky (můžeme namixovat celozrnnou s bílou)
- 2 vanilkové cukry
- 1/4 hrnku třtinového cukru
- 2 lžíce karobu
- 80 g malých kousků čokolády
- lžička skořice
- prdopeč
- 2 hrnečky sojového mléka
- lžíce nutelly (já použila sezamovo kakaovou pastu)
- 3 lžíce oleje

Postup:
Smícháme zvlášť sypké a zvlášť mokré ingredience a poté smícháme v těsto. Těsto nalijeme na vymazaný a vysypaný plech (doporučuji nějaký menší a vyšší, já pekla na velkém nízkém a buchta byla moc tenká) a pečeme na 180° cca 20 minut.


Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)