úterý 3. září 2013

Co přidat do košíku V.

Ahoj všichni! (i vy školou povinní... je to vopruz.)
Včerejšek zameteme pod koberec, bylo zkrátka pondělí a tím to končí :D Ale zase bych si křivdila, do školy jsem se docela těšila, a první týden je vždycky flákačka, takže gymnaziální stresy mě zatím úspěšně míjí. Ani nevím, kterou nohou jsem vykročila, přeci jenom v půl šestý ráno mě nezajímala pravá nebo levá, byla jsem ráda, že jsem vůbec vstala a trefila se zalepenýma očima do koupelny :D Každopádně první školní kašička se mi mimořádně povedla a to nepěkné brzké ranní vstávání mi zpříjemnila.

Po škole jsme se šly s kámoškama slavnostně nasvačit do naší nejoblíbenější francouzské restaurace La Tartelette, kde mají nejlepší koláče pod sluncem ♥ to si snad zaslouží svůj samostatný článek. Takže píšu si do úkolníčku - sesmolit ódu na koláčovnu.
Pak jsem se šla mrknout do DMka, jestli si pro mě náhodou nepřipravili nějakou akci... a světe div se, připravili! Veganský sprchový gel, 1+1 zdarma. U nás prodávají 3 druhy a mě nejvíc uchvátila vůně malina a vanilkové mléko. Musím přiznat, že jsem si sprcháčky koupila až dneska, včera jsem moc váhala a doma jsem si pak rvala vlasy, že jsem je tam chudinky nechala a měla jsem strach, že tam už do dalšího dne nevydrží :D Ale statečně na mě čekaly a už se jistě těší, až se na jednoho z nich večer vrhnu.
 
Taky jsem narazila na tenhle naprosto boží deodorant od Balea. Musím uznat, že se tahle značka během let hodně zlepšila a výběr nejrůznějších sprcháčů a krémů je teď kolosální. A vůně jsou, troufám si tvrdit, silně návykový. Jako třeba tahle, čokoláda a pomeranče, jsem jako feťák!
Z dmka jsem zamířila přímo do Lidlu. ASIJSKÝ TÝDEN lidi! U toho nesmím chybět :D Další týden by měl být mexický a včera jsem se rozhořčeně dožadovala na Lidláckém fb amerického týdne. Ale prej ho zatím nemají v plánu, každopádně se nemusím bát a ještě nějaký přijde. No, aby to bylo ještě letos :(
Nicméně do Lidlu jsem jela najisto pro sezamový olej.
Sice mě trošku zklamalo, že je v plastu, ale pořád je to sezamový olej :D
Tím u mě nákup asijských vymožeností skončil, přeci jenom bylo ve většině výrobků s asijskou nálepkou víc chemie než přírody a taky na mě zlověstně číhala skrytá zelenina !
Ale Lidl je miláček, takže nákup zdaleka nekončil.
Doslova jsem jim vykradla chladící boxy :D Po syrovátkovém sýru se mi stýskalo už jakou dobu, celé prázdniny se nám neukázal v lednici :( A tak je zase doma u mě, u maminky a máme se dobře. Taky jsem se nechala zlákat akcí na cottage (to, že je light, je pouze bonus :D). Extra velké balení jogurtu a 3 tvarohy - nebojte, to není moje dnešní sváča :D Ale rozhodla jsem se být vzorná dcerka (no dobře, měla jsem na to hroznou chuť) a pekla jsem cheesecake. A docela se povedl, brzo sem hodím recept!
Do spíže jsem láskyplně uložila i tyhle celozrnné špagety, po kterých koukám už jakou dobu. Doma mám dvě balení celozrnných těstovin, ale jedny jsou tvrdé i po celodenním mučení v hrnci a ty druhé... k těm nemám námitky, prostě jsem si chtěla koupit špagety, tečka. :D
Tohle byla nouze, uznávám. Ale ráno mi došly vločky a zítra odmítám snídat něco jinýho, než kašičku. Beze srandy! A vzhledem k tomu, že ač je Lidl svatyně, v lecčems prostě nemá žádný výběr, musely do košíku putovat tyhle vločky. A jsou německý, takže zajisté sehr gut.
No a došel tousťák a jako kdybych si to objednala, zdálky se na mě smál tenhle sympaťák, co má ve složení dokonce celozrnnou mouku a to na krásném, třetím místě. A ještě k tomu je fakt dobrej :D

Tak a teď už pryč od strýčka Lidla. Nedávno jsem si koupila všemi opěvované/recenzované sójové mléko od Alnatura. Musela jsem ho vyzkoušet, zvědavost mi nedala na vybranou. Na kravské mléko nedám dopustit, moc mi chutná a nevím, jestli mě některé studie, které potvrzují neblahé účinky při dlouhodobém sosání, dokáží odradit od mé nehynoucí lásky k mléčným výrobkům. Každopádně uznávám, že čas od času bych mohla na chvíli vysadit a nahradit ho tímhle sójovým. 30 Kč mě nepoloží a navíc - světe div se - má docela zajímavou chuť a do kaše mi přijde naprosto ideální. Do kávy nebo na kakao jsem ho ještě nepoužila, zkoušeli jste někdy?
V práci jsem objevila zázvorový tonic. Mňam!!! Nikdy mi tonic nechutnal, ale tohle se mu vlastně ani moc nepodobá. A jelikož jsem se namlsala na zázvorových perníčcích, tohle je příjemné pokračování v mé ginger kariéře :D
 A u pití zůstaneme. Jestli někdo sledujete Markétku z Eat run love, musíte Cider znát (minimálně z fotek) jako svoje boty. Dlouho jsem ho u nás nikde nemohla najít, až včera jsem jablkový Cider objevila v jedné malé útulné kavárničce a tak jsme s kamarádkama neodolaly a zašly ten opěvovaný zázrak vyzkoušet. A musím Markétce dát za pravdu, je to elixír života! :D Já jsem už dlouho Friscová, na bílý hrozen nedám dopustit, ale musím říct, že ode dneška Friscu zdatně sekunduje právě tohle pitíčko.
( a ano, lahev jsem si sprostě vzala do tašky s sebou domů...na výstavku :D)
 
 Taky bych vám ráda ukázala svého nejoblíbenějšího tuňáka - ano ano, albert quality. Myslím, že už jsem o tom nedávno psala, ale nenávidím ty drcené chudinky, ještě navíc třeba v oleji. Tenhle je jeden z mála, který je ve vlastní šťávě, nevyluxuje vám peněženku a je to opravdu maso, ne kaše. (a ještě nemusím zápasit s otvírákem na konzervy...:D)
A na závěr vám musím ukázat moje momentálně nejoblíbenější jogurty - Olma klasik bílý. Má hned několik plusů
+ tak v první řadě mi moc chutná. Není kyselý a je smetanový
+ na kelímek to vychází na pouhých 90kcal, 4g tuku, 7,35 g bílkovin a 6g sacharidů.
+ ve složení má uvedené pouze 3 složky - Jill by byla nadšená :D
+ a cena 8,90 Kč také neurazí, že :)

Toť mé nákupy, teď abych to všechno snědla!!! 
Doufám, že jsem vám ukázala alespoň něco málo nového a že půjdete zítra vyplenit Lidl jako já :D Už jsem jak důchodci, kroužkuju si akce a oblíbený žrádýlko ve slevě.

P.S.: Všimli jste si těch ťuťu prostírek?! Správně, nové, z Jysku. Už jsem potřebovala nějaké reprezentativnější zátiší pro svoje výtvory a mňamky, tak snad se líbí :)

9 komentářů:

  1. Nojo ty sprcháče jsou prostě boží :) Super nákup, nějak takhle bych taky nakoupila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už se na ně celá třesu! :D Voní krásně, podnikla jsi dneska druhé nákupní kolo? :D

      Vymazat
  2. super článek a jé mám radost...La Tartelette...jsi Plzeňačka,že? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :) Ano, jsem... neříkej mi, že ty taky :D

      Vymazat
    2. Anoo!!!Chceš důkaz?? Miluju tvarohový, s brokolicí a sýrem a špenátový s kari :D

      Vymazat
    3. No ne! Tak to jsme objevily Ameriku co, ze jsme obe plzenandy :D a Tartelette je raj na zem <3 ja nejvic miluju ty cokoladovy...

      Vymazat
    4. ráj na zemi...to je to slovo! <3

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Lidl prostě nikdy nezklame :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)