středa 21. srpna 2013

Odjíždím na vodu (ale nikdo to nepozná!)

No přeci jste si nemysleli, že tady zůstanu déle než týden :) Tyhle prázdniny jsou ve znamení cestování, takže se u mě žádné dlouhé zdržování doma nedá čekat. Už mě to teda pomaličku přestává bavit, pořád jenom balím, stresuju se co všechno jsem zapomněla, pak zase vybaluju a stresuju se, co všechno jsem tam nechala :D
Ale na vodu se těším jako každý rok, sice je to ležení ve stanu a čištění zubů v řece trochu nepraktické, ale zážitky jsou to povětšinou celoživotní.

Zdokumentovala jsem vám svou jídelní výbavičku, která se teda značně liší od té loňské. Tu byste snad ani nechtěli vidět... brambůrky, tyčinky, křupky, čínský polívky, Delisy, čokoládový croissanty a další dobroty :D Letos jsem to pojala mírně kreativněji (i když nepopírám, že modré Lays tam někde jsou, ale pro sestru samozřejmě... :D ) a doufám, že opravdu zůstanu u pojídání svých zásob a nebudu přesedlávat k zásobám ostatních členů posádky -_-



Kdyby to někoho zajímalo, tak si s sebou vezu:

 Čínské nudle ze Spencera (sice netuším, co si dám k nim, ale musela jsem je vzít!)
Cornies
Tuňáka ve vl.šťávě
Uzené tofu <3
Sýrové tofu nugety


Farmářské ovesné sušenky
Havlíčkovy posvátnosti
 Pro Figur od Nutrendu
Mysli kokosové


O tohle se s vámi musím podělit <3 Byli jsme nakupovat v Albertu a mají akci - za 200Kč získáte 1 bod a za 7 bodů dostanete jednoho z nejdokonalejších šmoulíků na světě! :D A tak jsme nakupovali jako diví, abych si mohla domů odvézt tohohle fešáka.
Sušenky, se kterýma si Béďa (docela mi to k němu sedí) padnul do noty, vám přiblížím v nadcházejícím článku.


Frisco bílý hrozen - můj jednoznačný favorit ze všech příchutí
Vícezrnná Nomina - na ranní kašičky
Kafíčko
Ořechy
Weetabix - z Malty, nejdřív jsem si naivně myslela, že jsou to sušenky, ale nakonec se z nich vyklubaly takové ty oválné cosi, co rozpustíte v mléce a udělá se vám z nich kaše.Takže by se mohly na vodě docela hodit.


Nepředpokládám, že bych se celou vodu držela svých stravovacích návyků, pochybuju, že až někdo otevře ty modrý Laysky, budu si poslušně v koutku chroupat oříšky. Taky se asi nevyhnu hospodským obědům, ale co, svíčkovou už jsem dlouho neměla! :)

A ještě na závěr vysvětlení názvu článku - že nikdo nepozná, že se odtud zase vypařím. Pokusila jsem se přednastavit pár článků dopředu, tak doufám, že se zadaří a opravdu se během mé nepřítomnosti zveřejní. Měla jsem totiž hodně času na psaní, tak jich mám pár v zásobě. Nějaké receptové a jeden speciál.
Tak doufám, že na vodě nebude pršet a že se vrátíme všichni ve zdraví. Už teď mám kašel a nemůžu vůbec mluvit, doma znakujeme, aby mi ostatní rozumněli :D 

Mějte se fajn!


P.S.: Včera jsem potěšeně přihlížela tomu, jak se návštěvnost mého blogu vyšplhala na rovných 5000. Udělalo mi to ohromnou radost, mockrát vám děkuji :) Snad se bude dařit dál a mé příspěvky vás budou i nadále bavit. Vynasnažím se, aby se blog stále zlepšoval a vy jste byli spokojenými čtenáři!


2 komentáře:

  1. jé na vodu bych jela moc ráda, byla jsme jen jednou bohužel a to s příbuznými :) kde kupuješ tofu za 26 korun? u nás stojí přes 50 :(( hezké vybavení + šmoula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hroznej kašel a nemůžu vůbec mluvit, celý den jenom šeptám. Tak snad tam nestrávím celou dobu ve spacáku :D V Albertu a to je ještě docela dražší, většinou kupuju tak za 20 Kč, to je menší gramáž, která mi bohatě stačí :) Děkuju, na šmoulu jsem hrdá!

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)