pátek 23. srpna 2013

Kakaovo tvarohová buchta

Mám tu pro vás jednoduchý recept na skvělou a rychlou buchtu, mou oblíbenou - tedy přesněji řečeno mojí maminky oblíbenou :) Kdykoli se zeptám, co by ode mě chtěla upéct, volba padne na "strakatou". Abych to uvedla na pravou míru - jedná se o klasickou strakatou buchtu, ale mně prostě dělat fleky povětšinou nejde nebaví, tak tvarohovou směs zkrátka rozetřu.



Co budeme potřebovat:

TĚSTO
- hrnek hladké bílé mouky
- hrnek celozrnné mouky
- půl hrnku třtinového cukru
- 2 lžíce holandského kakaa
- půl sáčku prášku do pečiva
- 3 vejce
- půl hrnku vody
- 4 lžíce oleje

TVAROH:
- vanička tvarohu
- vajíčko
- lžíce a půl třtinového cukru
- půl pytlíku vanilkového pudingu v prášku

Postup:
Oddělíme žlotuky od bílků, žloutky utřeme s cukrem a z bílků vyšleháme sníh. Přidáme k ostatním ingrediencím a vypracujeme v husté těsto, které poté vylijeme na předem vymazaný a vysypaný plech. Utvoříme tvarohovou náplň a tvoříme fleky / nebo se na to vyprdneme a rozetřeme po celé buchtě :D
Pečeme na 180 stupňů asi 20 minut.


Tak si nechte chutnat! Mě vytáhne myšlenka na tuhle snídani vždy už brzo ráno z postele :)


S napěněným kakaem <33 Po letech jsem objevila kouzlo onoho magického "pěnítka" (víte co myslím :D) z Ikea, takže ho teď hojně využívám a kakao/kafe s tím chutná ještě lépe! A hlavně to vypadá luxusně :)

P.S.: tohle je můj první časově přednastavený článek, snad to dobře dopadlo! :D Ten čas přidání článku mě trochu mate, mám nastaveno "Pacific Daylight Time" a to je úplně posunuté... takže když nastavím 4:30, přidá se to... bůhvíkdy?! :D

4 komentáře:

  1. MNAM !! myslím, že vím co si zítra upeču ♥ tyhle koláče bych mohl jíst pořád

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jak ti chutnalo :) Já taky, vždycky se po nich hned zapráší :D

      Vymazat
  2. ta vypadá úžasně :) dneska jsem taky pekla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, vypadá to jako taky pořádná dobrota :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)