neděle 25. srpna 2013

Celozrnné chlebové placky

Tento recept jsem zahlédla nedávno na internetu a moc mě zaujal ten "chlebový" název. Moc jsem tomu nevěřila, přeci jenom ingredience odpovídají palačinkám, navíc jsem si recept trochu poupravila. Nicméně z toho vznikly opravdu nadýchané placičky, co si slovo "chlebové" v názvu zaslouží.

Poprvé jsem vám nafotila pár obrázků i během přípravy, tak se na to vrhneme :)

Potřebujeme:
- 1 vejce
- lžíci celozrnné mouky
- 25 ml mléka
- 1/8 lžičky jedlé sody (zvláštní míra :D prostě jenom trošičku)
- 1/8 lžičky prášku do pečiva
- špetka soli
- bylinky, jakékoli, klidně sušené

 
 Postup velice zapeklitý, všechno smícháme a smažíme jako palačinky. Těsto vyjde na takové dvě menší, já jsem placky měla jako přílohu. Na hlavní chod použijte alespoň dvojnásobné množství surovin.

 Až se na těstě začnou tvořit bublinky, je čas placku otočit.

  Dala jsem si k nim cottage, sýr a vynikající šunku z Německa. Chutná mi snad víc, než Schwarzwaldská z Lidlu a to je co říct!

Byla to dobrota, příště si jich udělám víc a zkusím z nich vytvořit sendvič.

Dobrou chuť!

2 komentáře:

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)