úterý 27. srpna 2013

7. Food inspiration

Po všech těch dovolených a výletech mám konečně možnost si vyvařovat. Zatím jsem si ale velké pečení zakázala, protože máme tolik zbytků různých sušenek, krekrů, Havlíčkovo zázraků a cereálií právě z cest, že bude asi ještě chvíli trvat, než to všechno spotřebuju :D

Také se blíží škola (čehož byste si zajisté beze mě nevšimli) a tím pádem i milovaná školní jídelna. Letos to plánuju vzít trochu do svých rukou a na dny, kdy budu končit třeba až v půl 3 si zkrátka budu odhlašovat obědy a vařit/připravovat si vlastní. Sice mi maličko vrtá hlavou, co si budu kuchtit, aby mě to časem neomrzelo a hlavně aby to bylo co nejrychleji připravené, ale jsem holka šikovná a určitě se s tím nějak poperu! :D
Hlavně mi teď také vyhovuje ten prázdninový režim bez dopolední svačiny, nevím, jestli si budu umět zvyknout zase na 5 jídel denně. Toť ve hvězdách...


A teď k pár fotkám z mého stolu

 

Falešné Carbonara
Falešné protože nám zbylo tofu a hrozně smutně se na mě koukalo. Tak jsem jím nahradila slaninu. Příště se ale ukecat nenechám, se slaninou by to chutnalo ještě líp.
Nicméně recept je jednoduchý - Uvaříme špagety/ nudle ze Spencera jako já, do hrnečku rozklepneme vajíčko, přidáme nastrouhaný sýr a trochu mléka, dobře promícháme. Orestujeme tofu/ slaninu na pánvi, přidáme špagety a zalijeme vajíčkovou směsí. Chvíli obracíme na pánvi, ale ne moc dlouho, aby se nám z vajec nestaly míchaná :D


Pudingová snídaně
Po dlouhé době jsem si dala k snídani něco jiného než kaši. Chápejte, musela jsem dohnat ovesný deficit z dovolený... ale bylo mi líto všech těch cereálií ve spíži, tak jsem jim udělala radost. Dobrá vláknina skořicová, celozrnné lupínky, ořechy, bobík máslíčka a Alpro soya dezert extra čokoláda.


Aljašský losos
Toho už jste měli možnost vidět dříve, ale byl tak dobrý, že vám ho musím znovu připomenout :D A to mě tak napadá - tatiii? V mrazáku jsou ještě dva, viď?


 Snídaňová klasika
Kašička jak má být, dokonce i s medem, na který jsem si teď dost zvykla. Přidávám ho na kaši místo třtinového cukru, který jsem rozpouštěla v mléce během vaření. A chuťově je to mnohem lepší.
 

Rychlý oběd
Uzené tofu s rýží, jednoduchý jako facka a přitom taková dobrota! Mamka mi k tomu teda dala litr vody, protože se bála, že se tím udusím, když je to suchý :D Ale krásně jsem to zvládla :D 


Mozzarela s Mušketýrem
Tenhle chleba + já = láska na celý život. Mušketýr od Penamu je prostě vynález roku. Sice stále nevím, co to obsahuje za záhadná semena/ořechy/bůhvícotoje, ale je zkrátka delikátní. A když si ho ještě napíchnete na klacek a opekáte ho v ohni v devět večer u Berounky... to chutná vůbec nejlíp :)


Ranní buchtička
I tuhle krasotinku jste již viděli, recept ZDE


Svačinka na cesty
Tady jsem jen chtěla poukázat na to, že i když jdete s kámoškou na kafe, můžete si s sebou vzít svojí sváču do kabelky a nemusíte zahánět hlad v mekáči malýma hranolkama. 
(Mimochodem moji oblíbenci - jogurt za 9,- na který nedám dopustit, věneček s chia a ořechy) 


Tuňák v hlavní roli
 Tuňáka miluju a o to víc mě štve, když všude po obchodech narážím na ty nepěkné drcené. Jo jasně, do pomazánek je to fajn, ale já chci pořádný masíčko. Takže Albert quality zase nezklamal (začínám tu značku mít čím dál tím víc ráda) a za lidskou cenu nabízí tuňáka ve vlastní šťávě nedrceného, nýbrž pořádné kusy masa. Se špagetama a sýrem, mňam.


Netřeba komentáře...


Poworkoutová svačina
Můj oblíbený zelený čaj, jogurt s lžící karobu, sezamu a s ořechy a k tomu rozkošný ťuťuňuňu zázvorový perníček z maltského Spencera. 


Velká nouze
Aneb když je domov plný zbytků. Takže čtvrt konzervy tuňáka z oběda, vejce natvrdo, sýr vcelku - protože plátkový už doma nebyl, německá šunka, dva mušketýři (jeden se chvíli zabydlel v topinkovači) a cornies.
Tak a teď jsem vyvrátila všechny výmluvy typu - doma nic nebylo tak jsem si objednala pizzu! :D


To je pro dnešní dávku inspiračních fotek vše a já jdu pro změnu uklízet! Práci zdar a vyprdněte se na to počasí... depresivní náladu hodlám zahnat pořádným kyblíkem kafe.

4 komentáře:

  1. a nechceš si krabičkovat, než si vařit takhle pozdě odpoledne? :) že se nestydíš, dělat nám takový chutě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Litr vody mě rozesmál. :D Já bych si k tomu dala ještě kilo zeleniny a byla bych spokojená. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě :D No, to je jasný, taky bych to mileráda udělala... bohužel, životní postižení :/ Tak si dej za mě :P

      Vymazat
  3. jakože si prostě uděláš jídlo dopředu a bereš si do krabiček s sebou do školy a tak :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)