sobota 3. srpna 2013

6. Food inspiration

Hezký den přeji :)

Před tím, než odletím pryč jsem vám slíbila ještě poslední Food inspiration. Tentokrát je toho docela hodně, tak se nebudeme zdržovat a rovnou vám ukážu, jak jsem si v poslední době baštila :)


Poworkoutový mišmaš
Po pořádném cvičení pořádná svačina! Bílý jogurt, dobrá vláknina skořicová, kešu, arašídy v karobu, domácí müsli a otruby. Otruby konečně našly využití, prostě je hážu kam se mi zrovna zlíbí :D




Snídaňová klasika
Co by to bylo za snídani bez ovesné kaše... to už snad nemusím opakovat. Vytvořila jsem si na ni už takovou závislost, že si bez ní nedokážu představit svůj drahocený život :D Tahle konkrétní je skořicová se sezamem, burákovým miláčkem, sezamovou pastu (nojo, nerozlučná dvojka) arašídy v karobu, které jsou mimochodem vážně geniální.


Rychlá večeře
Celozrnný chléb, cottage, 95% kuřecí šunka, eidam a plátek mascarpone. Lidl je již bloggerskou svatyní, tak jsem do něj minulý týden zajela na akci mořských specialit a při té příležitosti jsem dokoupila i pár nezbytností. Mezi nimi bylo i mascarpone, které jsem vyzkoušela poprvé. Je to dobré, ale myslím si, že obyčejný eidam mi vyhovuje mnohem více.


Kaše v novém
Minulou sobotu jsme jeli s rodinou na Partičku na vzduchu na Konopiště. Cestou jsme se stavěli na oběd v Ikea (zbožňuju to tam!) a protože jsme měli ještě čas, prošli jsme si obchod. A já jsem se tam zamilovala na první pohled... ne, bohužel tam nebyl žádný úchvatný beachboy :D Ale našla jsem sadu pěti barevných mističek co přímo žadonily abych si je koupila / za nádherných 39,- / a každé ráno do nich připravovala kašičky :D Tak jsem je tam chudinky nenechala a teď mi vesele slouží.
Mimochodem kaše je s Carem a s výtečnými novými celozrnnými cereáliemi. Určitě se o nich zmíním v "Co přidat do košíku"


Kakaová kaše
Na fotce můžete vidět další krásnou mističku, mimo jiné také kakaovou kaši s máslíčkem a překvapení, arašídy v karobu.


Tuňáková pomazánka
Už to chtělo změnu a tak jsem si udělala maličko netradičnější večeři. Tuňáka většinou přidávám spíš do těstovin nebo si ho dávám s rýží. Zkusila jsem ho smíchat se lžící a půl Lučiny Linie a udělala z něj pomazánku. Povedlo se, byla to mňamka :)


Jogurtová svačina s návštěvníkem
Kam já na ty názvy chodím :D Bio jogurt od Olmy je klasika, akorát jsem se ho teď naučila smíchat se lžičkou karobu - moc dobré :) A tím návštěvníkem je nový přírůstek do spíže - celozrnné suchary z IkeaFood. Jsou malé a tak akorát ke svačině. Kdybych měla v Ikea víc času, určitě bych toho nakoupila víc, dají se tam najít poklady. No, alespoň jsem ulovila tyhle fešáky :)


Tofu rutina
Zde snad jen fotka jako důkaz, že jsem na mé milované uzené tofu ani v tomto týdnu nezapomněla :)


Kdo jí tvaroh, vidí za roh
Za roh zatím nevidím, ale už se na tom pracuje :) Dlouho jsem tvaroh nenamazala na chléb, tak jsem to včera napravila a schytaly to Ikea suchary. Ze zbytku jsem udělala tvarohovo sýrovou pomazánku a na fotce je ještě úplný zbytek s ovesnými vločkami a sezamem. K tomu zelený čaj a svačina je na světě!


Mňam nejlepší snídaně na světě
Promiň kašičko, ale muffin je muffin :) Recept jsem na blog dávala nedávno (ZDE), už je nebudu tolik vychvalovat... nebo ano? :-P Bylo to prostě delikátní, když jsem muffinek dojedla, musela jsem se držet vší silou, abych si neběžela pro další. Ano, tolik se mi povedly! :D (tady smrdí samochvála...)


Jak rychle zmizí dobrá snídaně :)
 Když si uděláte hezké ráno, den je pak hned pěknější. K muffinu jsem si udělala ještě vícezrnnou Nominu a snídani jsem prohodila krkem asi tak za tři minuty :D Dobrůtka.


Ikea hody
Jenom pro inspiraci, abyste věděli co za lahůdku si kromě legendárních masových kuliček (kterým jsem také neodolala :D) můžete dát. Losos se špenátem a brambory. Omáčku nezmiňuju, ta mi teda nechutnala ani trochu. Naštěstí jsem jí nějak odstranila a problém vyřešila :D


Celozrnné mlsání
V roztomilém květníčku podivné keramické mističce se schovává kešu, celozrnné lupínky a výborná celozrnná sušenka - věneček s chia semínky, konečně něco co nezdobí nás milovaný pan Havlíček :D

Uff, to je z dnešního maratonu vše :) Já jdu dobalit poslední nezbytnosti na Maltu, snad ještě stihnu  napsat pár slov na rozloučenou... Achjo, mám strach! :D 
Zatím se tu mějte krásně, v nejhorším článek napíšu až tam :)

Dobrou chuť!

10 komentářů:

  1. Taková rychlá večeře je jednou z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ja je mam nejradsi a hlavne nejcasteji :) nevim jestli za to muze lenost nebo fakt, ze jsou proste dobre :D :)

      Vymazat
  2. Tvůj blog se mi moc líbí, když jsem ho objevila přečetla jsem hned všechny články a strávila tady pěknou dobu :D, co mi ale vadí je to, že v tobě hrozně vidím Markétku z eatrunlove, podobný styl psaní, něco máš okopírované úplně, určitě nejsem sama kdo si toho všiml. Neber to ve zlém, jen jsem ti to chtěla napsat :))
    Jinak na kaších si taky ulítávám a hrozně bych si dala cottage :D už jsem ho přes týden neměla, bydlím ve vidlákově a na nákup do města se nejelo, mám absťák! :D Měj se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc me tesi, ze se ti blog libi :) to je pro me nejvetsi odmena :) Neberu to ve zlem, je to dost mozne - Marketka je moje nejoblibenejsi blogerka, takze jsem urcite "nakazena" jejim psanim. Vyraz "fesaci" a"krasavci" mam od ni, hrozne se mi ty nazvy libi :D ale jinak se snazim psat a take pisu po svem, tak snad svuj styl jeste casem vypiluju. Kazdopadne dekuji za pripominku :) Mej se krasne a brzy si sezen cottage!Ja ho budu mit dnes k veceri :P

      Vymazat
  3. mňam, teda ty si hezky papáš,to chci taky! :D :) zejtra si musim udělat karobovou kaši , nalákala si mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, musela jsem nabrat zásoby domácích dobrot než odletím :D ani nevíš, jak mi už po prvním dnu kašička chybí :(

      Vymazat
  4. Mňaam :) Tyhle články mám ráda, super inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky! Koukám, že nejsem jediná, kdo miluje uzené tofu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju! :) Ano, jsem vskutku velkým milovníkem :D Nedám na něj dopustit!

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)