čtvrtek 11. července 2013

Doma z dovolené - chci zpátky! + jsem tam nechala kilo

Zdravím už bohužel z Čech!
Tak mě tu máte zpátky, v celé mé opálené kráse. Ne, že by se mi tu zrovna dvakrát líbilo... vlastně se mi tu nelíbí ani trochu! Chci se vrátit!!! :D
No, popořadě.

Holky, Turecko bylo prostě božský. Co vám budu vykládat, je to moje milovaná země, mají tam nejúžasnější krásný chlapi, čistý luxusní hotely, tyrkysový moře a nejnádhernější západy slunce... V tomhle hotelu jsme byli poprvé a musím říct, že výběr se nám velice vydařil. Nebyl to žádný gigantický panelák, ale roztomilá kopa domečků, velká restaurace se zahradou, bazén s tobogánama a veliká písčitá pláž. Tento rodinnější styl se mi líbí mnohem víc, než ti velicí obři s tisícem oken a miliardou pater.
Hotel měl sice německé vedení = spoustu Němců a většina hotelových pokynů a animací v němčině (abyste byli v obraze, nenávidím nemám v lásce Němce...), ale zase na druhou stranu se potvrdilo to, co se o Němcích říká - čistota a řád. Taky tam bylo neobvyklé množství Poláků a bohužel i typických Čechů - ponožky v sandálích, ráno bagetky pěkně zabalit do krabiček na horší časy... :D Ale ne, nebudu ošklivá. Všechno bylo fakt perfektní, od rána do večera jsem se opalovala a musím říct, že se podařilo, konečně jsem chytila nějakou lidskou barvu :D Pila jsem Tequilu Sunrise, tančili jsme na diskotékách, chodili pozdě spát, ale ráno zase brzo vstávali, abychom měli co nejdelší den... idylka :)

No, samozřejmě se ode mě čeká, že tu budu psát o tom, jak jsem pilně cvičila a zdravě jedla. Zklamu vás :D A jsem vlastně moc ráda, že sem můžu napsat tohle : Cvičila jsem pouze dvakrát - na začátku, kdy se mě ještě držel záchvat smýšlení zdravého životního stylu. A jedla jsem největší mňaminky, jaké si jen dokážete představit! Teď přeložím pro lajky :D Zkrátka jsem cvičila opravdu pouze dvakrát, pak jsem se na to jednoduše vykašlala. Neměla jsem na to náladu a halvně jsem si uvědomila, že je to úplně zbytečný, chtěla jsem si užít každou minutu strávenou v mém milovaném Turecku. Cvičit můžu odteď zase do nekonečna. Tím samým heslem jsem se řídila i u stravy.. Holky, kdybyste to viděly. Tolik divů světa v jedné místnosti!!! Milovala jsem každé jídlo, co jsem si nandala na talíř. Samozřejmě, že jsem nežrala jako prase tunu hranolků a kebab i k snídani :D Ale dávala jsem si dobrůtky, jaké u nás nejsou a vyhcutnávala jsem si každičké sousto.
Stručně popíšu moje největší turecké miláčky:
Snídaně - vajíčková roláda se sýrem, křupavoučké mini bagetky, palačinky - a teď POZOR- se sezamovým máslem, v životě jsem to nikde neviděla a můžu vám říct, že burákové máslo má vážného konkurenta! ( - současná poznámka - proboha, to je osud! Teď jsem otevřela leták z řeckého týdne v Lidlu a hned na druhé straně se na mě směje sezamovo kakaová pasta!!! Zítra jedu na výlet. - ) Nemohla jsem to tam nikde sehant a ani v ČR jse nic podobného nikdy neviděla. Ale bylo to božský a to nepřeháním! Dále jakýsi kakaový bochánek, vůbec netuším, jak jinak to nazvat :D prostě jakási buchta, ale ta byla! A v neposlední řadě můj mišmaš - měli tam neuvěřitelné množství mís plných nejrůznějších semínek, ořechů, cereálií a müsli, takže jsem si vždycky vzala misku a naházela do ní všechno, co se mi zlíbilo. Byla jsem schopná mít v mističce třeba 15 druhů všeho možnýho :D pistácie,všechny druhy ořechů,kokos,sezam,lněné semínko,lupínky... zalitéé mlékem - DELIKATESA!

Vajíčkové roládky vlevo, uprostřed palačinka, vpravo bochánek a dole sýry - o těch pár slov ve včeřích

Oběd - turkish pasta = těstovinové "pláty" navršené na sebe, prokládané neidentifikovatelným, ale vynikajícím sýrem s bylinkami. To bylo něco neuvěřitelnýho, chodila jsem si pro to prakticky každý oběd :D k tomu jsem měla většinou jejich skvělou rýži (klasická bílá s neloupanou), nebo kuřecí maso.
Svačinka - moc velký výběr v odpoledním snacku nebyl..spooousta zeleniny :D takže jsem byla většinou o celozrnném chlebíku.

Celozrnný chléb a znovu sýýýýýr

 Večeře - ty jsem zbožňovala ze všeho nejvíc. Dělali totiž jejich tradiční pita chleby se třema náplněma - mleté maso ( fuj fuj) , špenát a kozí sýr. Každý večer jsem měla dva kousky tohohle skvostu s kozím sýrem, dámy, až budete v Turecku, musíte to vyzkoušet. Pláču po nocích, že to nemám doma. Pak jsem také objevila výborný sýr, chuťově jsem v něm trošičku cítila tvaroh. A protože jsem sýrová, jedla jsem ho ke všemu kdykoli :D Taky měli moc dobré pečivo se sezamovými semínky, připomínalo to těsto na pizzu. Měli výborné pečené brambory na kari a neskutečné množství ryb. Jeden den měli rybí večer a já ochutnala ty nejlepší rybí masa, jaká jsem kdy měla. Makrelu, marinovaného a zapečeného lososa, tuňáku, pak nějakou rybičku bez jména :D a abyste si nemysleli, že jsem ani trochu nehřešila - jednoho krásného večera měli sladké speciality, panebože, to byl orgasmus. Čokoládové pralinky, pěnové pusinky, nejdokonalejší skořicové cookies na světě, burákovo čokoládové kostičky, mandlové řezy... Mami, já chci zpátky :(

Chléb se sezamem, sýrová rolka vlevo, kari brambory, vpravo mix rýže a uprostřed pověstný výtečný pita chléb se špenátem <3

Znovu sezamový chléb, znovu pita chleba, omeletka, masíčka, rýže.

Jak jsem už říkala, černé svědomí mě donutilo dvakrát cvičit, jinak jsem to nechala osudu :D A také jste si zajisté všimli, že na dopolední svačinu už nebylo místo, snídali jsme v půl deváté a obědvali v půl jedné. To znamená, že jsem celou dovču dodržovala Jillianiny 4 jídla denně ve stejný čas. A tohle všechno zapříčinilo - a teď se držte - že jsem o 1 kilo lehčí! Jak je to ksakru možný?! :D Bála jsem se, že přijedu coby přežraná koule a já místo toho vážím 58 kilo? Proboha, tak to jestli to takhle funguje, chci bydlet v hotelu Paradise Side navěky :D Popravdě řečeno vážně nevím, co to způsobilo. Jestli ona pravidelná rozmanitá strava, nebo to horko... plavání, každodenní pingpong, nebo běhání pro koktejly, či snad diskotéky? No, ne, že by mi to vadilo, je to jedna z mála pozitivních věcí, co mě doma čekala. Váhy jsem se celou dobu bála a teď bych na ní samou radostí i spala :D Je to zajímavý, komu by to neudělalo radost :P

Další nepopsatelnou radost mi poskytl dopolední výlet do obří textilky. Každá správná holka by omdlela ve dveřích - tolik hadrůůůůůů!!!!!!!! Polovinu položek z mého wishlistu je odškrtnuto, zde přikládám ilustrační obrázek:

Ano ano, vidíte dobře... Double Vansky!

No, zkrátka a dobře, byla to dovolená snů, každej den stál za to, byl to zaslouženej odpočinek. Vedro, moře, nicnedělání, muzika, západy slunce, animační programy, cizinci...prostě prázdniny, miluju dovolený. A Čechy mě teď budou dlouhou dobu štvát. Dokonce jsem propásla i americký týden v Lidlu, to mi snad dělají naschvál?! Každopádně jsme hned z letiště jeli nakoupit, protože jsme byli úplně vyjezený a já zašla do Spencera pro máslíčko, jelikož doma nebylo a obřadní kašička na další den prostě musela být zajištěna. A oni měli slevu!!! Takže jsou doma dvě milovaná máslíčka za 47,- jedno. To pro mě bylo znamení, že tu není ještě všechno ztraceno a že aspoň něco je zde dobré :D

V pondělí zase odjíždím, tentokrát na soustředění na týden. Pak tu zase chvíli pobydu a 3.srpna letím na Maltu. Moc se tu neohřeju, pravda, ale pro mě dobře, nejsem moc velký vlastenec :D snad blog tolik neutrpí, stále mám v zásobě pár receptů a dobrot, dlouho jsem tu nebyla, tak to musím napravit. Také jsem přečetla Jillianinu knížku, ač jsem se u toho docela styděla - mluvila tam o tom, jak je alkohol a polovina věcí, co jsem si při příležitosti all.inclusive dopřávala, škodlivý a jak je důležitý pohyb a tak.. a já ležela na pláži s koktejlem v ruce a na sportovní podprsenku se mi prášilo :D Nicméně čekejte slíbený článek, je toho spoustu, co jsem se dozvěděla a s čím souhlasím a naopak nesouhlasím.

Uff, můj obsáhlý článek je u konce, už mi to psaní docela chybělo :) na závěr jedna fotka, abyste mi věřili, že jsem tam opravdu byla :D


A co vy, jak si užíváte prázdniny? co cvičíte, co jíte, co kupujete? Stihli jste Emerický týden? :P
Mějte se krásně, skládejte básně, pa!

2 komentáře:

  1. teda už jen podle toho jídla jsi byla na nějaký luxusní dovolený ne? :) musim se přiznat, že nad tim názvem článku jsem chvilku přemýšlela - kilo jako váha nebo peníze? :D však nepotřebuješ hubnout, máš hezkou postavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,to byla :) samotnou me to prekvapilo.Joo,kdybychom tam nechali jenom kilo... :D ale ale,mockrat dekuju,vsak ty taky :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)