neděle 21. července 2013

Soustředění a úspěchy mojí maminky

Tak se hlásím konečně z domova, krásný den přeji! 
Celý týden jsem strávila na soustředění ve vesničce Díly nedaleko Domažlic. V Dílech (místní hasiči, co nás tam poslední večer okupovali a zvali na drinky - což jsme si pochopitelně s holkama nechaly líbit - by nás za slovní spojení " v Dílech " zničili, hodinu nás poučovali o tom, že se přeci říká " na Dílích ". Pěkně pitomý, prostě to tak není, že ne? :D Sranda je, že to tak opravdu říkali všichni místní. Asi nějaké postižení...) žije asi ...no, hodně málo lidí, je to opravdu rodinnější vesnička. Ale moc hezká, krásná kaplička, všude lavičky, byli jsme v kopcích, takže vyhlídky a barevné chaloupky. Bydleli jsme v hotelu, což se mi stalo za mou taneční kariéru poprvé. Vždycky jsme vymetali takové pokoje alá palanda a skříň bez dvěří a teď jsme najednou měli i takový luxus jako je televize, skříň se šuplíky a dokonce vlastní koupelnu!
Měli jsme zaplacené snídaně, obědy, odpolední svačiny a večeře. A vždycky byl nějaký problém :D Snídaně byly prostě katastrofa, na téměř 50 hladových tanečnic se ráno ze "švédského stolu" smálo pár gumových rohlíků v obležení spousty chlebů, máslo a čokoládové kuličky s mlékem. Co prosím?!
Trenérky byly pěkně naštvaný, ale bohužel jsme za celý týden nebyli schopni nic změnit, vedení bylo dejme tomu hluché a požadované tácy se šunkou a sýrem na nás nikdy nečekaly, místo toho po půl hodině snídanění obcházela servírka již najezené holčičky s talířkem unavených sýrů a velice mile se ptala, jestli si nedáme. No, škoda slov :D

Také systém roznášení hlavních jídel mě nepřestával bavit, tu talíř, tam talíř, u našeho stolu už měly dvě snězeno a já stále poctivě čekala na svůj příděl, který mnohdy za takové čekání ani nestál. No, jak jste již zajisté pochopily, soustředění se rozhodně neneslo v duchu zdravé stravy, to tedy ani náhodou :D Nemohla jsem si vybírat, ale vlastně jsem se ani neomezovala, pár brambůrků a ledových káv padlo za vlast... :D Ale na soustředění vše dovoleno, jelikož jsme měli super extra energetický výdej >>>

Jak jsem vám psala v posledním článku, brala jsem si s sebou sportester. Hrozně mě totiž zajímalo, kolik se za trénink spálí kalorií. A holky... hodně! :D Než vám povím kolika kcal jsem zamávala, trochu vám naše tréninky popíšu.
Tohle je ta pověstná placka. Neskutečná bolest, když na vás někdo sedí :D
Povětšinou jsme je měli rozdělené, na soustředění jsme jeli dohromady mladší a starší holky. Dopoledne i odpoledne jsme měli 1,5 hodiny, častěji nás ale trápili odpoledne tříhodinovkama. A na každém takovém tréninku jsme se naučili jednu vazbu / sestavu. Než jsme se do toho ale pustili, museli jsme se řádně rozcvičit a rozskákat, což je teda brutální kardio :D Měli jsme jednoho externího lektora, kluka co měl hlas jak zvon, pořádně si na nás smlsnul. Snad dvacet minut vkuse jsme hopsali a donekonečna skákali high knees, děs běs. Když jsme leželi v placce, tak si na nás sedal, abychom se dotýkali břichem podlahy, tím rozbrečel nespočet dětí, protože to bolí jako prase. I já měla na krajíčku, kyčle utrpěly extrémní šok :D
No a teď k výdeji - za takový 1,5 hodinový průměrný trénink je to takových cca 500 kcal. Ale jednou nám dali šíleně do těla a to se na mě z hodinek smálo 750 kcal, neskutečný :D

Takže když to shrnu, dali nám pořádně do těla, ale stálo to za to, tanec miluju a soustředění už jsem potřebovala jako prase drbání :) I večery byly moc fajn, pili jsme na terásce, jeden večer byl i táborák. Zavítali jsme do hospody, jako správní dřevorubci :D A když jsme zrovna s holkama neskuhraly bolestí na posteli ( bolel nás celej člověk, to byste nevěřili, kolik máme v tělě svalů! A kolik se jich využije třeba na převalení na bok :D au!!!!) tak jsme chytaly bronz. Bylo to vážně moc fajn, ale upřímně jsem moc ráda, že už jsem doma. Přeci jen není nad domácí kuchyni a zahradu s bazénem <3

A teď k tématu číslo 2, na které se obzvlášť těším :)
Nevím, jestli jsem se už o tom zmiňovala, ale po půl roce mého snažení o zhubnutí se mamka rozhodla, že by se sebou ráda něco udělala.Viděla, že Jill na mě funguje a že jsem nakoukla do světa lepšího stravování s viditelnými úspěchy, tak to chtěla taky zkusit. To pro mě bylo hrozně lákavý, hrozně jsem jí v tom chtěla pomoct (no a taky samozřejmě poučovat, kdy jindy se mi to poštěstí :D). Tak jsem si svou milovanou maminku vzala do parády, ukázala jí krásu 30 Day Shred, činek a sportovní podprdy. A nejen to, snažila jsem se jí vysvětlit, kolik by toho měla přes den sníst, a kolik a taky samozřejmě co. Sranda je, že mamka je stejně nešťastně postižená jako já - ovoce a zelenina jsou tabu. Takže jsem jí naučila na svoje oblíbená jídla (kromě kašiček, bohužel :( moje skořicová láska jí zatím nijak neuchvátila ), moc si oblíbila MaxiNuty, mléčné výrobky, tvaroh, moje experimentální dortíky, celozrnné pečivo, vynikající nudle ze Spencera a nejvíc miluje moje domácí müsli.
A mám z ní ohromnou radost,se Shredem začala začátkem května a poctivě cvičila. Bohužel měla v zimě úraz - natržené kolenní vazy, měla s tím velké trápení a proto jí to zpočátku dost omezovalo, ale zvládla to, nenechala se odradit, vzorně papala ( i když dodneš jí musím trochu kontrolovat, má tendenci toho jíst málo!) a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.
Dovolila mi sem dát výsledné fotky před a po. Dnes jsem z nich udělala koláž a spadla mi brada...


Mám z ní opravdu velkou radost, zhubla celkově 8 kg a nespočet centimetrů jak přes břicho, stehna, tak i přes pas, kde je spolu s OTP (okrasný tukový prstenec :D) změna nejvíce znát. Jsem na ní opravdu pyšná!
Je důkazem toho, že nikdy není pozdě na to, změnit svoje tělo a životní styl k lepšímu. A že neexistuje výmluva, buď to chceme a nebo ne. Neříkám, že jsme spolu občas potají nezhřešily, večerní hlad je zlý a po ruce byla na potvoru vždycky jenom hořká čokoláda... :D :) Ale jinak byla a je opravdu vzornou svěřenkyní, doufám, že jí to takhle půjde dál. Už teď je ta změna neuvěřitelná.

Na závěr jedna zrcadlová fotka ze soustředění, před výkonem :D

Opálení se mě prozatím drží, sluním se kdykoli je to možný, aby mi nedalo sbohem :D

No a to je vše. Zase se mi kupí fotky na jídelní inspirace a nákupní košík, teď budu mít dost času, tak se bude psát jedna báseň :)
A já jdu honem spát, ať si můžu dát ráno konečně mojí kašičku!!!!
Mějte se krásně!

5 komentářů:

  1. Vždyť tvoje mamka ani žádnej OTP neměla prosímtě! To kdybys viděla maminky v mém okolí :-D Ale bomba změna, to je mamka dost dobrá, já bych si na Jill se zraněním asi netroufla. Stačilo mi to bohatě i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tomu tak ze srandy s mamkou říkáme, docela se ten název ujal :D Jo, udělala kus práce, je šikovná :)

      Vymazat
  2. wow, teda tvoje mamka prošla pořádnou změnou, je šikula, kolik jí vůbec je? podle toho těla se mi zdá mladá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsem na ní pyšná. Teď jí bylo 39 :)

      Vymazat
  3. přesně, taky se nedokážu kaší vzdát, to je nemožný :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)