úterý 23. července 2013

Co přidat do košíku IV. (a jak jsem byla poprvé ve fitku)

Hezký den!
 Než začnu s vyprávěním zážitků z mé návštěvy fitka, podíváme se na pár fotek, co se mi nastřádaly za posledních pár týdnů. Moc toho není, přeci jenom se doma přes prázdniny moc nezdržuju, ale přeci jenom jsem nějaké novinky do spíže objevila :)





  Bio bílý jogurt Olma
To jsem takhle jednou vyrazila pro svůj oblíbený bio jogurt od Hollandie a nepěkně mě přivítal úplně prázdný regál. Nechtěla jsem se moc rozčilovat, ostatně to nebylo poprvé, co mi jogurty sprostě do jednoho vyprodali. Naštěstí jsem ale hned vedle narazila na tenhle od Olmy. Nikdy předtím jsem ho neměla a okamžitě si mě získal. Chuťově jsou si s Hollandií hodně podobní a tenhle mi přijde možná ještě o trošku smetanovější. Takže doporučuji vyzkoušet :)








 Dexi kukuřičné sýrové plátky
Osobně mi tahle značka chlebíků chutná nejvíce, ani tahle sýrová varianta není špatná, ale už je to na můj vkus trošku moc. Je to akorát tuk navíc, chuť není nijak výrazná, takže příště si koupím zase klasku bez příchutě :) Stále patřím mezi ostudy, co nevyzkoušely pravý nefalšovaný Knäckebrot, ale tento čas se blíží a už se na to psychicky připravuji :D

Žitný chléb (vlevo) a sezamový celozrnný chléb (vpravo)
Vyrazily jsme pro nové kufry do Globusu a ve zbytku času jsme s mamkou prošmejdily zbytek obchodu. Vůbec do Globusu nejezdíme, je to na druhé straně města. A můžu vám říct, že je to obrovská škoda, protože je tam skvělý výběr dobrého jídla. Do košíku toho bylo přihozeno hodně, mezi ostatními dobrotami, které jsem vám také zdokumentovala, se objevily i tyhle výborné chleby. Škoda, že jsme jich nekoupily víc, zmizely jak pára nad hrncem. Obzvlášť nám chutnal ten sezamový, který jsme ochutnaly poprvé a moc nám zachutnal.


Uzené mandle a kešu ořechy 
Ještě před odjezdem do Turecka jsme byly s mamkou v Olympii a procházely jsme kolem oříšků... a dostaly jsme na ně hroznou chuť. Nevím, jestli jste někdy vyzkoušely uzené mandle, ale jestli ne, určitě je ochutnejte! A jestli máte rádi tak jako já všechno uzené, tyhle oříšky vás budou provázet do konce života :D A kešu... to je prostě kešu, mňam!



Mix sezamových semínek
Upřímně řečeno nevím, kde se dá v Čechách sehnat, já mám tyhle miláčky z Turecka a od té doby se objevují téměř všude :D Hrozně mi to totiž připomíná chuť jejich místního chleba, po kterém se mi tolik stýská. Bílý sezam je starej známej parťák, ale jeho černej kámoš, to je jiná liga :D
 




Kukuřičné kroužky
Další úlovek z Globusu, navíc od stejné značky jako sušenky od pana Havlíčka. Chtěla jsem něco chroupat po večerech na soustředění, ale občas se mi to moc nevydařilo a omylem jsem zabořila ruku místo do pytlíku s kroužkama do pytlíku s brambůrkama... znáte to :D Nicméně je to dobrá volba při večerní mlsné u televize, pan Havlíček by se za ně zajisté zaručil a ozdobil svým pohledným vzezřením obal těchto dobrých kroužků!

Sezamová pasta s kakaem
Ta už se na mém blogu objevila, přílišné nadšení mi nedovolilo čekat na další díl mých jídelních novinek a musela jsem se vám chlubit hned ten den, co se mi dostal tenhle poklad do rukou. S burákovým máslíčkem se docela skamarádili a na kaši jim to mimořádně sluší :)



Dobroty na soustředění
Při velkém výdeji musím vydatně příjmat :) A tak jsem v Globusu nakoupila mňamky na soustředění. V Globusu mají dokonce pana Havlíčka, ten krám je fakt boží, škoda, že je tak daleko. Tak jsem doplnila zásoby a ještě k tomu jsem si pořídila MaxiNutu Para ořechy, Challenger müsli sušenku, která mi mimochodem moc nechutnala a kokosové Mysli, které bylo vynikající! Takže se z něj s největší pravděpodobností stane stálý člen mého soukromého zdravého košíku.



Burákové máslíčko 
To vám zajisté představovat nemusím, jenom jsem ho tu dlouho neměla, kluka jednoho. Nově jsem si pořídila i smooth verzi. Propříště ale zůstanu věrná té s kouskama arašídů, je prostě lepší.


Jáhlové vločky
Už jsem je chtěla dlouho vyzkoušet, ale nikde jsem na ně nenarazila. Až v zázračném Globusu za dvacku, no nekup to. Chuťově nejsou nijak výrazné ani moc odlišné od klasických ovesných, ale je to příjemné oživení ranních kašiček :)

Tak to byla další dávka mých nových přírůstků do kuchyně. Ještě musím vyzkoušet burákovo kakaové máslo, co prý mají v Lidlu, jestli to chutná stejně tak skvostně jako to zní, tak se bojím, že moje závislosti se rozrostou o další dobrotu :D

A teď k zážitkům z fitka:
Dnešní ráno pro mě začalo poměrně netradičně. Ne snad proto, že jsem neměla k snídani svou milovanou kaši... ale dámy, šla jsem do fitka! Vím, že je to možná trošku ostuda, že jsem tam nikdy předtím nezavítala, ale mělo to své opodstatnění - za prvé jsem vůbec netušila, co bych tam dělala, za druhé v mém blízkém okolí nebyla žádná, co by se mi zamlouvala a za třetí jsem se pekelně styděla :D Mám poskakovat a potit se na strojích, co vidím poprvé v životě před svalnatýma hekajícíma chlapama co jsou tam jako doma? Díky díky, zase takovej dobrodruh nejsem :D
Každopádně jsme na soustředění s holkama zašly do místní posilovny - snad nás na tréninku málo mučili - a vyzkoušely co se dalo. Nejvíc mě bavil orbitrek a světe div se, uchvátil mě běhací pás. Obecně běh moc nemusím, nebaví mě to a nevím čím to je, ale vždycky je mi nevolno. Ať už před během jím, nebo jdu na lačno, ať jdu ráno nebo večer... prostě mi běh nikdy nesednul ač vím, že to je jeden z nejpřirozenějších a nejúčinnějších pohybů pro redukci váhy a obecně patří ke zdravému životnímu stylu.
Proto se docela dost divím, že jsem si troufla byť si na pás jen stoupnout :D A téměř mi vypadly oči z důlků, když jsem se podívala na čas a už mi tikala patnáctá minuta běhu.
A tak jsem doma nadšeně básnila o pásu, ale bohužel mi nebyl dopřán :D dělám si srandu, ani bych ho neměla kam dát. Nicméně jsem heldala cestu, jak se k němu znovu dostat osud mi hrál do karet. V nedalekém obchoďáku otevřeli úplně nové fitness centrum, které má celé prázdniny akční jednorázové vstupné 30 Kč. No to jsem si nemohla nechat ujít :) A tak jsem vstala brzy ráno, udělala si vydatnou snídani, vyhrabala svůj reprezentativní fitness obleček a vyrazila vstříc potu a slzám :D
Fitko mě velice mile překvapilo, bylo obrovské, všechno nové a čisté. Samozřejmě si nejprve vyžádal mou pozornost běhací pás, byl boží, dal se na něm nastavit i sklon pásu. Strávila jsem na něm dohromady 30 minut, kdy jsem 20 minut poctivě běžela a 10 minut jsem se věnovala rychlé chůzi. V životě ze mě takhle nestříkal pot :D Ale bylo to super, uběhlo to hrozně rychle a celou dobu mě to bavilo. Pak jsem ještě zkusila orbitrek, ale pás je pás :) Takže posilovně se po mě dlouho stýskat nebude, plánuju jí obývat častěji. Moc lidí tam nebylo, takže mě jedovaté pohledy zkušenných posilovačů nestresovali a celý to bylo prostě příjemný a osvěžující.

Takže vyražte do fitka, kupte si sezamovou pastu a mějte se krásně!

3 komentáře:

  1. sezamovou pastu mám doma už dlouho, ale ještě jsem jí neotevřela - spotřebovávám speculoos a arašídko ;) tak to je super cena za fitko, jen to hezky využij! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mixuju na kaši, je to výborný :) Budu budu, už mám i kartičku ! :D

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)