sobota 13. července 2013

4. Food inspiration

Krásný den přeji :)
Před dalším prázdninovým tripem jsem se rozhodla dát do kupy další jídelní inspiraci, i když pro mnohé z vás by to mohla být spíše galerie pokrmů, co už jste určitě kuchtili. Musím se teda přiznat, že jsem nevařila dva týdny, pokud nepočítám svoje miláčky kašičky... přeci jenom all inclusive si vás rozmazlí na pěkně dlouho :D pořád si nemůžu zvyknout na to, že to u nás doma nechodí tak, že se v půl jedný zvednu z lehátka a zajdu si do kuchyně, kde mi pár pěkných Turků bude grilovat kuřecí steak. Smutné to zjištění, stále platí to, že se chci vrátit a jakéhokoli dobrovolníka, co mě tam zaveze či jakkoli dopraví náležitě odměním.
Takže zatím nechávám vaření na profesionálních schopnostech mé maminky a zčásti tatínka, který teď náruživě klepe řízky na grilování. Své kuskusové a polentové kuchtění přesouvám na dobu neurčitou... no, možná, že mě to zítra nemine :D
Také jsem včera po dlouhé době cvičila, co jiného než Jill a její Fat boost Metabolism, dala jsem si pořádně do těla, hodinky nadšeně ukazovaly 700 kcal. A večer jsme si šli "zahrát" volejbal, velká sranda :D

Inu, většina fotek se tím pádem týká týdnů předchozích, neprázdninových. Tak se na ně mrknem :)


Moje premiéra se "sezamovou strouhankou", musím říct, že celkem povedená :) Měla jsem chuť experimentovat, tak jsem namočila řízek ve vajíčku a obalila ho v sezamu a mletých ovesných vločkách. Nasucho osmažila na teflonce a k tomu - a teď se držte :D - polentová kaše smíchaná s kuskusem :D ano, velice netradiční kombinace, ale nechutnalo to vůbec špatně :)



Když jsem si koupila ořechový tvaroh, doma jsem bezmyšlenkovitě odtrhla z obalu takovou pojistku na víčku a navždy ji odhodila do koše. Bohužel na ní bylo napsáno, dokdy je ten tvaroh poživatelný :D zůstal tam pouze měsíc červen. Takže jsem vesele baštila tvaroh a když se blížil konec června a tvarohu byla stále ještě půlka, cpala jsem ho do všeho, protože mohl každým dnem zemřít :D A toto je jedna z mých snídaní, do které se také sprostě vetřel - kakaová kaše s mletými ořechy, máslíčkem a drzým tvarohem.


 A zde jedna lahůdka - jednoho dne jsem zašla do Billy s omezeným množstvím peněz, nakupovala jsem jogurty a tvaroh na koláč a dostala jsem hroznou chuť na žampiony. Tak jsem si koupila jeden, slovy j-e-d-e-n žampion :D ale zato pořádnýho macka. Mamka se mi hrozně smála, když jsem si ho přinesla domů v pytlíčku :D ale povedlo se, přidala jsem ho do vajíček a tadáá, večeře za prá minut hotová :)


A zde jedna přepychová snídaně, experiment - nepečený dort a nezbytné přídavky k tomu. Recept sem již brzy zveřejním, ale není to nic složitého, jenom mícháte a vrstvíte, co vás napadne. Já měla to štěstí, že to vážně ztuhlo a vypadalo to, jako dort :D



Obědová klasika - moje nejoblíbenější uzené tofu s rýží a petrželkou. Uzený tofu bych mohla jíst donekonečna, nejen, že chutná výtečně jak studené, tak i teplé, ale nemusím ho vůbec dochucovat, prostě rozbalím a sním :)


To se mi nechtělo vymýšlet nic složitého, tak jsem uplácala rychlou večeři - omeleta se sýrem, šunkou a ozdobným prvkem :D a aby nebylo panu toustíkovi smutno, ještě jsem mu pak opekla druhého parťáka.


 Bohužel jsem nevyfotila svůj první vařený výtvor po návratu z dovolené, svou obřadní kašičku. Ale nesla se ve stejném duchu, jako všechny moje kaše předtím. Zato tahle, druhá obřadní kašička :D je mnohem zajímavější. Je totiž z jáhlových vloček, které jsem sehnala v Globusu. A ty černé rozkošené drobečky jsem si pyšně přivezla z Turecka - mix černého a světlého sezamu, delikatesa, obzvlášť v kaši. Zašli jsme do obchůdku s kořením, měli tam toho šíleně, všechny druhy všeho. Jako každý rok jsme si odvezli kari, které dělají jako jedno z nejlepších a mě bylo dovoleno odvézt si pytlíček tohoto skvostu.
A okolo máslíčka se válí pár kešu ořechů, co zbylo :D


 Nyní se chlubím cizím peřím, jak jsem již referovala, zatím jsem se k vaření nedokopala, tak se mi stará o spokojené bříško má milovaná maminka. A protože jsme s taťkou v Turecku začali konzumovat ve velkém ryby, vybojovali jsme si k obědu file. Měli jsme ho doma asi po sto letech a musím maminku pochválit, bylo vynikající. Na houbách s bramborem, mňam mňam.


A teď pozor. Možná, že se tahle kaše tváří jako ta předchozí. Ale je super extra speciální. Nejen, že je napůl z jáhlových, napůl z ovesných vloček, s nově vytvořeným domácím müsli a tureckým sezamem... ale burákové máslíčko má kamaráda!!! >>>>>>


TADÁÁÁ! Je tu s námi! Sezamová pasta, můj věrný přítel z Turecka! Tak dlouho jsem se s ním loučila a za tak krátkou dobu jsem se s ním zase shledala :D Původní žalobu na Lidl za to, že uskutečnil americký týden beze mě tedy tímto stahuji, protože hned na to přichystal řecký týden s tímhle vytouženým pašákem. Dámy, je to svkost. Pokud máte rády Nutellu, tak si musíte ve spíži udělat msíto i pro tohohle krasavce. Hned je život o něco hezčí :D

2 komentáře:

  1. mňamky :) taky ráda experimentuju a vymýšlím jídla ;) 700 kcal? je to vůbec možné? :D sezamovou pastu sem si koupila taky, akorát ty cukru tam jsou na nic, ale co se dá dělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se to málokdy vydaří :D No, já na ty hodinky taky koukala jako zjara, teď jsem docvičila BFBM znovu a už jenom 580 kcal, tak nevím, kde se to ve mě vzalo :D Cukru je tam hafo, ale ráno se to prostě nepočítá :P

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)