sobota 22. června 2013

Narozeninové radosti

Ahoj!
Dneska si trošku odpočneme od zdravých receptů a dlabanců a cvičení, můj blog je sice zaměřen právě na tohle, ale občas není na škodu změnit téma a trochu si odpočinout od toho všeho :) Proto bych ráda čas od času udělala takovouhle malou odbočku a podělila se s vámi o radosti všedních dní.


Jeden z hlavních důvodů, proč mám ráda léto je ten, že mám narozeniny! (to jsem ale sebestředná :D) To znamená, že dostanu a dárky a to já moc ráda :D Taky už jsem jeden z posledních žáků naší třídy, co mu nebylo 17. Máme už tam spoustu dospěláků a já jsem po celé naše studium takovej trapnej junior - no, jednoho dne se to obrátí a já se jim všem budu smát!
Včera oficiálně začalo léto a venku bylo vážně příjemně, i se dalo sedět na zahradě aniž by byl potřebný kýbl na ždímání propocených triček. A tak jsme toho využili a oslavili moje dnešní narozeniny už včera. (no, včera spíš proto, že jsme dneska jeli se ségrou na miss aerobic do Prahy a nebyl by čas)
Pár přání jsem měla, ale ráda se nechám překvapovat... a tak se mi stalo, že mě rodina překvapila všemi splněnými přáními :D A jsem vážně nadšená, ostatně posuďte sami :

 Líbí? Já jsem nadšená :)



Metalické laky na nehty od Miss Sporty - možná to o mně ještě nevíte, ale mám miliardu laků na nehty a bravy střídám několikrát za měsíc :) I když teď už to není tak horké, dřív jsem byla schopná si lakovat nehty třeba 4x týdně! To bylo období. A na tyhle dva krasavce jsem měla spadeno už hodně dlouho a sen se splnil - nenápadně jsem se nad těmito laky rozplývala v sestřině přítomnosti a hle, už jsou mezi ostatními Lucinky miláčky!
Krém od Garnier - už se tedy nepovažuji za puberťačku, ale když byla moje vrcholná éra ( a i teď, ve stádiu postpuberty :D) měla jsem úplně suchý obličej. Všechny holky se pudrovaly jako šílený každou přestávku a mě se loupal nos. Takže veškeré moje krémy jsou extra mastné, extra výživné...  A tenhle navíc krásně voní :)
MS čokoládka - to je velice povedená parodie na Toublerone, akorát hořká a vynikající, mňam! 
Knížka od Jillian M. - ta je vymodlená a už se moc těším, až jí začnu číst. V této knížce se slibuje úbytek kil a správné stravovací i životní návyky. Měla by nám pomoci srovnat do latě rozházené hormony a metabolismus.
a konečně Super ultra mega chytré hodinky - ty si přeju už věčnost! A jsem z nich nadšená, změří na co si vzpomenete - spálené kalorie, tuky, mají krokoměr, tepoměr, měří uběhnutou vzdálenost... Ještě jsem je nepoužila, dostala jsem je včera po cvičení a dneská mám zasloužený narozeninový rest day, každopádně až je podrobím zátěžové zkoušce, tak se pochlubím :) Je to super, konečně budu mít celkový přehled o tom, co jsem ze sebe vypotila během hopsání v těch třiceti stupních :D


Tady jsou, fešandy :)

 

A zde je můj velice originální narozeninový "dortík" :D mimochodem nejvýbornější cookies na světě!

Včera večer jsem byla s kámoškama slavit, byly jsme jenom tři a bylo to ideální, moc si na ty velký párty nepotrpím. Sedly jsme si na drink, vůbec netuším, jak se jmenoval, ale byl moc dobrej :D Tuším, že v tom asi byl nějakej rumík...kdo ví :D Ano, teď by mohly věčné dietářky namítat, že alkohol je přeci přísně zakázaný a zákaz je ještě přísnější na noc, kdy už se nic kalorického přece nesmí!!! No a co?! Jednou za čas je vážně fajn (a řekla bych, že by se to mělo povinně zavést) prostě porušit pravidla a užít si to. Prostě vypnout. Všude čtu, že když už zhřeším, mám si to vychutnat. Dlouho mi trvalo, než jsem se to naučila a je to rada k nezaplacení. Není nic horšího, než když si jdete potají na čokoládu a slupnete jí během dvou vteřin aniž byste si stačili vychutnat tu nejúžasnější čokoládovou nezaměnitelnou chuť (já si snad půjdu pro čokoládu :D) . Mozek pak ani nestačí zaregistrovat, že už jste tělu dali to, po čem tolik prahlo a toužilo už takovou dobu a bude chtít další dávku a vy už jen těžko odoláte... no, samozřejmě že mluvím ze svojí vlastní zkušennosti, ale jsem si téměř jistá, že to zná snad každá a proto si myslím, že jednou se prostě svět nezboří, a proto si neřest vychutnejte pomalu a bez výčitek. I výčitky vám pak můžou zkazit zážitek z nejen sladké neřesti, co jste si dopřáli.

Takže včera jsem prostě měla cheating day a vůbec mě to netrápilo! :D Objednali jsme si slavnostní večeř a já měla skvostné těstoviny se slaninou, žampiony a smetanovou omáčkou.

Jedli jsme na zahradě a to potom šmakuje úplně jinak! :)

Pak jsem si s holkama dala koktejl a buráky a bylo mi krásně. Tímhle vás proboha nechci nabádat k tomu, abyste teď šli vyplenit spíž :D Ale velmi dobře znám ten pocit, kdy jsem se mučila vzpomínkou na to, jak jsem snědla o čtvereček čokolády víc, než jsem si řekla, že si dovolím sníst. A to je dle mého názoru prostě špatně.
No, doufám, že vás můj zmatený článek příliš nenudil, užijte si krásnou sobotu (musí být krásná, mám přece narozeniny! :D) a mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. všechno nejlepší! :) jé, že nám pak něco málo prozradíš z tý knížečky? :) takový hodinky jsme dřív chtěla taky, ale teď už mě nějak netrápí kolik spaluju atd., hlavně, že makám :) to je pravda, jíst venku je něco úplně jiného, chtěla jsem si jít dát ven oběd, ale nakonec jsem si to rozmyslela, jelikož si většinou ještě přidávám, tak abych nemusela chodit 20x sem a tam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát :) No určitě, knížku s sebou beru za týden an dovolenou, tka jí pořádně prostuduju a určitě na to sepíšu elaborát ;) Jo, jezení venku je super, ale je to nepraktický no :D

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)