pátek 28. června 2013

Moje aktuální výsledky

Krásný skoroprázdninový den! 
Že bych vám tu připomněla, že bylo dnes vysvědčení a od pondělka jsou oficiálně prázdniny? Ne, nebojte, nebudu vás nudit takovými samozřejmostmi - i když hellyeaaaah, PRÁZDNINY!!

Dneska jsme vesele balili do našich nových obřích kufrů a zejtra ráno v 9 už budeme na letišti směr Turecko. Ani nejde slovy vyjádřit, jak šíleně se těšim!
Ráno tedy plánuju svou poslední ovesnou kašičku, bude to veliký obřad. Musím se pořádně najíst, abych vydržela bez jídla až do doby, kdy budou letušky rozdávat ty rozkošný mini bagetky s máslem a alobalovou vaničku s překvapením :D To jsem zvědavá, co připraví zítra, doufám, že aspoň nějaký kuřecí, jinak dojde na MaxiNuty co už trpělivě čekají v tašce.
Dokonce jsem si šetřila na zítřejší snídani i poslední lžíci burákového máslíčka...prostě si dám ráno do nosu :D



Taky jsem dnes odpoledne cvičila, pro lepší pocit...poslední úprava do plavek :D Tak jsem se snažila každý cvik provést co nejpečlivěji (6 weeks 6 pack + 100 jumping jacks + 30 high knees - po docvičení 6W6P jsem měla na hodinkách jenom 230 kcal, tak jsem chtěla pokořit třístovku :D :D) aby měla dušička klid. V podstatě se už docela těším, až porovnám fotky z letošního Turecka s těmi loňskými. Snad uvidím nějaký rozdíl. ale vzhledem k tomu, že jsem se dokonce narvala do plavek, co jsem si kupovala před třemi lety a vloni jsem si z nich mohla udělat maximálně tak gumičku do vlasů... předpokládám, že ten rok dřiny opravdu k něčemu byl :)

Jak jsem včera slibovala, chtěla bych vám ač trošku se strachem a nerada ukázat, v jaké jsem aktuální formě (to zní šíleně :D). Možná čekáte nějakou super postavičku ze žurnálu a nebo naopak kouli co o cvičení a dobrém jídle jenom žvástá na blogísku. No, v obou případech vás asi zklamu, zatím se beru jako takový průměr. Ale zase se nechci podceňovat, výsledky určitě nějaké vidím, ale znáte to. Věčně nespokojená ženská, mé cíle jsou úplně jiné - vyrýsované břicho, menší bicáček, štíhlá stehna. Klasika přeci :D Ale mám relativně čistý svědomí, dělám pro to vše, co si myslím, že je potřeba, pravidelně cvičím ( a ty hodinky mě nutí dělat zázraky :D) a v rámci možností zdravě jím. Takže už jenom setrvat ve snažení a třeba se mi to jednou povede :)


Nemohla jsem vybrat nějakou jednu reprezentativní, tak jsem z nich radši udělala koláž, abych se nemusela dlouze a bolestivě rozhodovat :D
Fotky jsou pořízené po docvičení mého oblíbeného Banish fat boost metabolism, takže mám asi tak o pět kilo míň po té hodince s Jill :D

No, má aktuální váha je 59 kg na 175 cm (po cvičení 58 kg :D). Z původních 65 kg pro porovnání.
Inu jsem zvědavá, jak to se mnou bude vypadat v Turecku a vůbec o celých prázdninách. V srpnu jedu na dva týdny na Maltu na jazykový kurz, tam to bude taky tvrdý oříšek pro mě a moje cvičení a stravu :D Snad mě coby antivegetariána neumlátí bačkorou.

Takže holky, mějte se tu krásně, užívejte zasloužených prázdnin, prozatím vám přeju krásný začátek července :) Možná, že se z Turecka ohlásím, beru noťas. Taky se budu snažit fotit, tak se vám pak pochlubím! A taky s sebou beru knížku od Jill, tak vám pak budu zasvěceně přednášet :D
Hezký večer :)

1 komentář:

  1. užij si dovolenou :) momentálně máš pěkný tělo do plavek ;)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)