čtvrtek 27. června 2013

Jillian Michaels - Banish fat boost metabolism

Krásný den přeji! 
Tak přicházím s první nějakou pořádnější recenzí na cvičení, konkrétně od mamči Jillian (jak jinak) na její workout Banish fat boost metabolism.

Zajisté znáte rovnici - chci zredukovat tuk = musím hopsat kardio. A jelikož se to lidem tak vrylo do paměti, tak ho některé fantické ženské opravdu skáčou denně hodiny a hodiny aby zhubly. Ano, kardia je zapotřebí, pokud chcete zhubnout, ale proboha ne každý den do padnutí! Pokud chceme opravdu pěknou postavu, nejlepší cestou je kombinovat posilování (ať už s činkami nebo s vlastní vahou) a ono záludné kardio. Mnoho z nás ho nemá zrovna dvakrát v oblibě, ono taky 100x jumping jacks v kuse, koho by to bavilo :D Jillian je ale jednička a tak přišla (nejen) s tímhle skvělým workoutem, protože toto nutné zlo je elegantně zapracováno mezi posilovací cviky a kick box.
Video má 7 okruhů,  jeden úsek se cvičí na zemi, je to zabiják pro vaše břišáky, ten se mi líbí nejvíc :) Jill má za sebou dvě cvičenky, které rozlišují lehčí a těžší verzi, mnohdy ale začátečnická verze neexistuje, ale nic není neproveditelného. Celé to trvá necelou hodinku. Čas může někoho z vás odradit, i já jsem z tohoto důvodu BFBM necvičila a záměrně se mu vyhýbala. Ale jelikož teď máme my studenti moře času, VŘELE všema deseti doporučuju zkusit :) No, rozplývat se budu až za chvíli, zpátky k popisu cvičení.


Kdo má s Jillian už zkušennosti, některé cviky mu budou dobře známé, ale i pro mě ostřílenou Jillianinu cvičenku zde bylo spoustu nových prvků co opravdu stojí za to :) Workout je navíc ozvláštněn dvěma okruhy zaměřující se na kickbox. Nemusíte se ničeho bát, nevyžaduje se žádný pytel ani boxerské rukavice :D Ani nepotřebujete být do kickboxu bůhvíjak zasvěceny, jsou to opravdu základní, ale účinné a nenudící cviky a skvěle oživí všední kardio.

Další "zvláštností" je to, že můžete své činky nechat odpočívat v koutku, posiluje se totiž s vlastní vahou těla a tak nepotřebujete žádné pomůcky.

BFBM se stal vmžiku jeden z mých TOP workoutů, za poslední týden jsem ho cvičila třikrát a je to nářez :) Po docvičení jsem úplně mokrá a maximálně spokojená. Po celou dobu jsem měla super tepovou frekvenci (kdo nemá chytré hodinky, pozná se to tak, že zvládnete souvisle mluvit aniž byste se zalykaly :D ) což znamená, že se pohybujeme v nejlepší zóně pro spalování oněch nechtěných tuků.
Možná vás stále straší ta hodina, která je u Jillian neobvyklá. Ale uteče to jako voda, je to asi dost individuální, ale když vás něco baví, nevnímáte čas a to přesně se mi děje u BFBM. Ani jednou mě nenapadlo takové to zoufalé zvolání "Bože, ať už je konec!!!". Opravdu pro mě celý workout byl velice milým a příjemným překvapením a nejradši bych ho cvičila každý den :) Znova mě nakopnul k tomu cvičit s Jill.

Na BFBM neexistuje žádný plán, není určeno jak a kdy cvičit. Každopádně bych ho určitě doporučovala zařadit třeba alespoň 1x týdně, pokud vás to chytne. Fajn je, že jsou na internetu k sehnání i jednotlivé úseky, takže pokud vás bavily jenom některé z nich, můžete si poskládat svojí vlastní sestavu.


Zde celé video z youtubu, kdo ví jak dlouho tam vydrží. Z Uložto nám začali všechna videa odstraňovat, tak snad na youtubu vydrží déle.

No, jak jste již určitě z recenze pochopili, jsem z programu nadšená a vážně mě to moc baví. Od začátku až do konce. U jednoho z kardio úseků jsem teda umírala, ale příjemně :D Také jsem BFBM proklepla mými novými chytrými hodinkami a nestačila jsem se divit. Nejen, že jsou ty hodinky božský a mám pocit, že je budu nosit i přes den (i když ten pás pod prsama nic moc :D) , ale ukázaly mi překvapivý výsledek:
Spálené kalorie: 587 kcal

Odcvičeno 57 minut. Tep už dole, chvíli jsem jen tak ležela na zemi :D
Takže za mě palec nahoru :) 

No a zítra je můj poslední den v ČR, už se hrozně těším! Dostanu své krásné vysvědčení, zajdeme na dobrý oběd a pak se pokusím narvat svou tunu oblečení do kufru, nevím, jestli se mi to povede :D
Také sem zítra s největší pravděpodobností uveřejním nejnovější fotky svojí postavy. Zjsitila jsem, že když narazím na nějaký pro mě neznámý fitness blog, začnu hledat i fotky postavy. A vždycky mě zklame, když tam nejsou... nevím, čím to je. Ale vždycky mě to hrozně zajímá :D a tak nechci mít blog, který by byl zatracován ( i mnou coby nezaujatého pozorovatele) také kvůli nezvěřejněným fotkám postavy. Jsem trochu stydlín, takže to ještě musím pořádně procenzurovat :D

Mějte se krásně a určitě si zasvičte Banish fat boost metabolism :)

2 komentáře:

  1. teď si nejsem jistá jestli jsem to cvičila nebo ne, jelikož od jill jsem dřív odcvičila snad vážně všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zkus znovu, treba te to chytne jako me ;)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)