úterý 4. června 2013

Jídlo do školy nebo do práce + nákup ve zdravé výživě


Zdravím!
V počítači se mi nastřádalo pár fotek, zatím ale moc nejdou zařadit do jedné kategorie tak, abych z nich mohla vytvořit nějaký smysluplný článek :D Jídlo si ale vážně poctivě fotím skoro každý den, musím vypadat jak blázen - uvařit, naaranžovat na talíř, cvaknout ze všech stran a pak pečlivě vybírat tu nejvíc povedenou fotečku (musím uznat, že dřív vypadalo moje jídlo na talíři úplně jinak, než teď :D )
Ale našla jsem tři tipy na zdravé jídlo na brigádu, do školy nebo kamkoli na cesty .


Zde je první adept, rýže s vajíčkem, kuřecí šunkou, všudypřítomnou Lučinou Linií a petrželkou. Teda řeknu vám, studená rýže nic moc :D Naštestí máme v práci mikrovlnku, takže jsem tuhle výbornou večeři zachránila. (pak jsem si dala ještě dva kuřecí mini řízečky co jsme pak dali na švédský stůl hostům, ale pššššt!)


Tady je jak večeře tak i svačinka a poslední záchrana, kdyby si mě na brigádě chtěli nechat hoooodně dlouho (taky že nechali!!!)Celozrnné palačinky (složení: celozrnná pšeničná mouka, vajíčko, mléko - všechno od oka :)) se šunkou a hermelínem, žitný chléb (ten je delikátní, z Dobřanských pekáren! :D) s Lučinou, směs ořechů a dobré vlákniny skořicové + kefír s karobem a trochou medu.

A poslední, nejméně fotogenický krabičkový oběd (navíc foceno mobilem v prácí, takže kvalita bagr) - celozrnný kuskus s cottagem. Mamka to okomentovala slovy  - no, ani to nechtějte slyšet, nechci si kazit dojem z tak dobrého oběda :D ale každý asi vidí, co konzistence tohohle božského pokrmu připomíná.

A na závěr se s vámi chci ještě podělit o pár úlovků ze zdravé výživy. Minulý týden jsem tam i s kašlíkem zajela, těšila jsem se jako malý dítě :D 


Vynikající vícezrnná kaše Nomina, určitě jí znáte. Je k dostání ve více variantách, tohle je moje první a věřím, že ne poslední. To, že je instantní neznamená (jako ve většině připadů), že je to nějaká prasárnička. Nemá zdaleka tak vysoký obsah sladidel, jako ostatní, je to téměř zdraví samo! :D Těstoviny jsou teda trošku tvrdšího charakteru, ani čtvrt hodina jim nestačila, potvorám :D Chlebík je jeden z nejlepších žitných, co jsem kdy ochutnala (ať žijí Dobřany!) a došel mi pan Havlíček, tak jsem ho musela znovu k nám domů přivézt :D

A včera jsem byla nakupovat - pořídila jsem si plavky! A hned dvoje. Asi nevíte, co to pro mě znamená - maxi mega super ultra úspěch, na mě sehnat sedící, držící a dobře vypadající plavky, to je umění panečku. A tak jsem to šla oslavit do Marksu:


Konečně je zpátky ve spíži, máslíčko moje milovaný. Jdu honem rychle spát, aby už bylo ráno = snídaně = kašička = obří lžíce máslíčka! :D
+ čínské nudle, náhodná koupě - byly ve slevě a ještě k tomu má jeden "zamotánek" pouze 80 kcal a příprava by měla být dle návodu do pěti minut, což se hodí. Tak jsem na ně zvědavá :)

Přeji dobrou noc a ráno si udělejte pořádnou snídani, jako já! :D



4 komentáře:

  1. couscous s cottage je strašná mňamka, já dotoho dala ještě kuřecí maso orestované na cibulce (+ koření čína) a bylo to mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať to vypadá jak chce, je to extra třída! :)

      Vymazat
  2. Jůůůůůůůůůůůůů, jsem moc ráda, že jsem se nyní náhodou dostala k tobě na blog, vypadá moc zajímavě a ráda si tu zabrouzdám =) určitě najdu spoustu inspirace =)
    Zvu tě také k sobě a budu moc ráda, když budu třeba i já tobě něčím prospěšná, jinak moc chválím blog, vzhled, ale hlavně obsah je vážně super;)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, hrozně moc děkuju, velice mě to těší :) na blog už teď skoro nechodím, dochází mi inspirace a opadlo takové to prvotní nadšení podělit se se všemi ostatními o svoje pokroky a nové recepty... ve všem pokračuji a dělá mi to velkou radost, jen to teď už veřejně nesdílím :/ Ale snad se ti i tak budou líbit moje starí příspěvky, na tvůj blog taky určitě mrknu! :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)