neděle 2. června 2013

Jak jsem cvičila a pekla

Krásný večer!
Komentovat déšť mi přijde zoufalé a zbytečné, pokud nechceme mít z té nadílky ještě horší náladu. Snad jste zužitkovali čas doma, třeba u krbu s kafíčkem jako já :D Ne, bohužel taková idylka to nebyla, pátek i sobotu jsem strávila v práci, bolí mě nožičkyyy. Ale peníze se hodí! :D Možná ubydou některé položky z mého wishlistu, když jsem teď pracující vydělávající člověk. Zítra jedu na nákup, tak doufám, že veškeré úspory nepadnou zase na jídlo. Nastřádala jsem totiž spoustu receptů, který vypadají fantasticky, ale většinou mi vždycky chybí pár surovin... Musím se krotit, začínám v kuchyni trávit víc času než u počítače u televize u učení.

V pátek jsem se konečně po týdnu kašlíku a rýmičky pustila do cvičení. Na začátek jsem chtěla něco kratšího, tak jsem si sestavila svůj vlastní workout. Skládal se z : burpees, plank, jumping jacks, kliky, mountain climbers, squats.
Nezdálo se to, ale byla to docela makačka, vyšlo mi to tak na 12 minut, samozřejmě jsem si to nezapisovala... :D Protože jsem si ale připadala málo zpocená (ach ta upřímnost :D), zkusila jsem ještě tenhle zázrak



Trošku jsem šidila ty počty a stoupání na špičky jsem vynechala, připadala jsem si u toho trapně :D asi jsem to dělala špatně, vůbec nic mě nebolelo.
V práci jsem si nakonec taky pořádně mákla, měli jsme nějakou oslavu, 100 lidí a miliarda špinavejch talířů a objednávek, lítala jsem mezi stolama jako hadr na holi. Uvařila jsem si s sebou úžasnou večeři do krabičky, plány mi ale překazily vynikající řízečky, co připravili naši páni kuchaři. No nepopírám, že jsem jich pár zdusila před tím, než jsme je dali na stůl hostům :D Bohužel... hřešit se MUSÍ! Tím se uklidňuji :D

Včera jsem si poprvé zacvičila No More Trouble Zones od Jillian. Byl to první hodinový workout, co jsem zkusila. Na začátku se mi chtělo téměř plakat, když jsem viděla kolik času ještě zbývá. Ale uteklo to jako voda a už byl konec. Doporučuju tohle cvičení zkusit, bavilo mě to, cviky šly rychle za sebou, zapojilo se celé tělo a další den mě příjemně pořádně bolel zadek :D Jediné, co tomu chybí, je kardio. Ale myslím, že to vůbec nevadí, nemůžeme každej den hopsat, posilovat je taky třeba :)
Pak jsem si odpoledne pěkně zaskočila do práce, pobíhat mezi stoly, takže vlastně kardio jako vyšitý :D

No a dneska mě bolel celej člověk, do cvičení jsem se musela hodně hodně přemlouvat.Tak jsem si radši dala něco kratšího, Kickbox od koho jiného než naší mamky Jill :)


A konečně - "recept" co jsem dneska poprvé vyzkoušela. Nevím, jestli se sluší říkat recept, spíš návod. A to na domácí müsli. Odpoledne jsem dostala šílenou chuť na něco sladkého, takže nejen že jsem naplánovala na večeři kakaové lívanečky (byly skvostný, čekejte recept), ale ještě jsem se rozhodla vytvořit domácí müsli (protože doma už žádné nebylo :D). Postup je naprosto primitvní:
 Potřebujeme: 
- 4 lžíce medu (já dala tři lžíce medu a jednu datlového sirupu)
- 3 lžíce oleje (použila jsem olivový)
- zhruba 300 g ovesných vloček (já je trošičku štrejchla mletými vločkami)
- oříšky (vlastně už je na vás, co do toho ještě přidáte...já přidala ořechy vlašské, lískové a strouhaný
 kokos)

Postup:
Olej a med rozpustíme (prostě to chvíli vařte :D) a přidejte vločky. Řádně promíchejte, přidejte oříšky a vysypte na plech vyložený pečícím papírem. Dejte péct do trouby na 180° cca na 20 minut, ale choďte to často prohrabovat, rychle se to pálí!



Samozřejmě se mi to trochu chytlo, takže jsem pak vybírala spálený kousíčky :D Ale to nic nemění na tom, že se to jinak celkově povedlo a už se nemůžu dočkat, až to müsli ráno nacpu do jogurtu <3 Možná bych tam akorát dala míň medu. Každopádně to vyjde na pár korun a je to stokrát levnější a zdravější než kupované zapékané müsli... a ještě k tomu dobrůtka, to jsem si potvrdila tím, že mi na müsli dokonce chodí mamka s taťkou :D

No, jsem zvědavá, jak dlouho to doma vydrží :)

A co vy, chutná vám müsli? Jestli ano, rozhodně vyzkoušejte tohle výborné domácí. A taky zkuste tu Jillian, pak dejte vědět jak jste přežily :P
Mějte se!

2 komentáře:

  1. prováděla si ty cviky v rychlejšim tempu? pak by tě to bolet mělo ;) to müsli vypadá vážně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bolelo mě všechno!!! :D To, že to nefungovalo - tím jsem myslela pouze to stoupání na špičky :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)