úterý 18. června 2013

Cvičíme s Cassey Ho

Krásný večer :)
Včera jsem vám slíbila něco málo o cvičení, tak dodržuji slib, i když jen tak letem světem.
V poslední době mě přestala bavit všechny workouty, co jsem měla stáhnuté, dokonce i stará dobrá Jill mě dostatečně neuspokojovala. Proto jsem začala hledat na internetu něco, co mě do cvičení zase vtáhne a našla jsem :) No, "našla", o Cassey Ho jsem věděla už dávno, ale vždycky mi připadala až přehnaně nadšená a upištěná :D Nevím, co se stalo, ale ze dne na den jsem jí uplně propadla a od té doby jí cvičím téměř každý den.
No kdo by tak nechtěl vypadat :)
Má neuvěřitelné množství workoutů, ať zadáte do vyhledávače jakoukoli část těla, najde vám nejméně pět videí, která jsou zaměřena právě na to, co potřebujete. Workouty jsou většinou krátké, v průměru kolem 10ti minut, já si proto obvykle dávám tak tři, když se mi hodně nechce tak dva a pak si ještě zajezdím na rotopedu (máme doma sice staříka, zato ale šlape jako hodinky! :D)

Stránka, kde najdete všechno pohromadě je zde: http://www.blogilates.com/


Vyzkoušela jsem už hodně videí, nejvíce se mi ale zalíbila tahle:
Břicho
Zabiják na břicho!
Lower abs s papírovými talířky :D  to mě docela pobavilo
cardio
Stehna
A určitě jsem toho ještě spoooustu vynechala.


A závěrem dnešního kraťoučkého článku bych vás ještě ráda upozornila na jedno cvičení, které má v názvu Tabata, ale jak jsem se dočetla, tabata cvičení je pouze na 4 minuty, tohle má dvacet... :D no, berme to jako takový slušný HIIT. Můžu vám říct, že umírám! :D Je to super makačka, cvičí se na 4 kola, 4 cviky - high knees, burpees, squats s činkou a mountain climbers. Kombinace mých méně oblíbených cviků, ale dohromady to tvoří zabijáckou sestavu, u které jsem zpocená jako nikdy a mám ze sebe pak super pocit :D
Cvičí se 8 opakování po 20 ti sekundách je vždy 10ti vteřinová pauza, po dokončení osmi opakování je půl minutová pauza a jede se na nový cvik. Nejvíc umírám u burpees, to se mi chce vážně křičet. Ale zato je ten cvik super multifunkční, zabírá snad veškeré svalstvo. Squatů jsem zvládla udělat dohromady 81, jestli tohle video vyzkoušíte, nezapomeňte se pochlubit :)


To je pro dnešek vše, jsem úplně mrtvá, ta "tabata" mi dala pořádně zabrat! Po včerejším posilování inner thighs s Cassey jsem se nehla už ráno, zítra asi nevstanu z postele :D Snad budu mít na dovolenou nohy jako laňka, dávám jim co proto ! :D

Mějte se krásně, přeji hezký zítřejší slunečný den! :)

2 komentáře:

  1. o Cassey jsem slyšela už tolik, ale nikdy jsem si s ní nezacvičila, nějak mi nepadla do oka :) Na tý fotce má typickej americkej úsměv :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je taková svá no :D některá videa stojí docela za prd, ale většina mě dost baví :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)