středa 12. června 2013

Co namazat na tousty

Hezký den :)
Název dnešního článku může znít poněkud úsměvně, ale mám pro vás dva recepty, které musíte vyzkoušet! Na Lučinu Linii sice stále nedám dopustit, ale co takhle něco sladšího?
Už dlouhou dobu mám spadeno na lískooříškového Šmakouna, ale po obchodech ho nikde nemůžu najít a z internetu se mi ho objednávat nechce. Nutellu jsem dřív jedla téměř denně po kilech a občas mám na ní šílenou chuť, pořádně do ní zabořit lžičku... No, proto jí nekupujeme a tak mě to k hřešení nesvádí. Náhrada ale musí být a tak jsem si včera vytvořila sice hooooodně vzdálenou příbuznou, za to ale moc dobrou Tofu kakaovou pomazánku.

Jak na to:
200 g tofu natural, 3 lžičky kakaa (karobu, granka...), 40 g mletých oříšků, 3-4 lžičky medu
Všechno hodíme do kamaráda mixéra a mixujeme až do zbláznění. Vznikne pomazánka hustší konzistence, radši ochutnejte, jestli je to na vás dost sladké, sladím méně.
Skladujte určitě v ledničce, asi by se to mělo spotřebovat brzy, neschovávat na Vánoce :D



Sice to teda opravdu není nutella, ale jako zdravá náhražka funguje báječně :)

Zde, moje dnešní snídaně - nesmí se obejít bez máslíčka, takže na pomazánku zbyl už jenom jeden toustík :D Máslíčko je holt máslíčko.


Druhou, spíš večeřní variantou je pomazánka, dá-li se to tak nazvat, na kterou jsem našla recept v časopisu Dieta. Je v jídelníčku od samotného ooo velikého pana Havlíčka, takže pravděpodobně zdraví samo. Ale hlavně - výborně zasytí a pokud jste milovníky sýru a tvarohu, vaše zítřejší večeře je zajištěna :)

Jak na to (2 střední porce):
půl vaničky tvarohu, 60 g nastrouhaného Eidamu 30%, lžička majonézy

No a není nic snadnějšího, prostě pečlivě smíchámě a šup s tím na chlebík. Super rychlá a moc dobrá večeře.


 Dál tady mám spíš tip než recept. Doma už nebylo co po psu hodit a v ledničce bylo jenom máslo (normální, ne moje máslíčko) , tak jsem si opekla toust, namazala ho máslem a posypala slunečnicovými semínky a domácím müsli. Müsli na tom nebylo nic moc, ale ty semínka!! Výtečná kombinace chutí, navíc jsem už skoro zapomněla, jak chutná klasické máslo a je to škoda, protože rozteklé a navíc se slunečnicovýma semínkama bylo moc dobré :)


Jestli vyzkoušíte některou z variant, dejte vědět, jestli vám chutnalo :) Za mě teda palec nahoru, všechno je rychlé a sní se to okamžitě :D teda alespoň v mé lednici to moc dlouho nevydrží.

Na závěr přikládám dvě videa, podle kterých jsem dneska cvičila. Poprvé jsem vyzkoušela cvičení Tabata a můžu vám říct, že jsem málem umřela :D ale byla to taková ta krásná únava, dobrý pocit z poctivě odcvičeného HIITu předčil proudy potu a bolesti stehen. Pak jsem ještě poprvé vyzkoušela toto video od Cassey na břicho, ona obecně má všechna cvičení na břicho dobrá, já nejvíce cvičím Pop pilates, ale dnešní zkouška dopadla dobře a určitě od ní zkusím další břišní zabijáky.

Mějte se krásně a dobrou chuť!


2 komentáře:

  1. pečivo vůbec nejím, ale rozhodně se dá ta "nutela" máznout aspoň na lívanečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čím by se prosím tě u té tvarohové sýrové pomazánky dala nahradit majonéza ? Doma zrovna nemáme otevřenou sklenici a mamka mi nedovolí to otvírat kvůli jedné lžíčce :-( ;)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)