čtvrtek 20. června 2013

Co přidat do košíku III.

Krásný letní den!
Už je to nějaký ten týden, co blog funguje a moc mě to baví, ač se zatím nemohu chlubit nějkou extra vysokou návštěvností a komentáře mi zachraňuje puze hodná Péťa (děkuji :D :) ). Snad se na mě časem přijde, zatím si to tu píšu tak pro vlastní přehled, ale hlavní je, že mi to dělá radost.

Dnešní článek bych ráda věnovala novinkám do spíže, nebo alespoň pro mě jsou některé novinkami. Jak už jsem několikrát psala, jídlo bych nakupovala pořád - jakmile je příležitost, letím do zdravé výživy nebo do Lidlu pro dobrůtky :D Jednou jsem maminku velice pobavila svým telefonátem, ve kterém jsem jí oznámila, že se zpozdím, protože si jedu za odměnu (vytáhla jsem informatiku na jedničku) jedu koupit do Lidlu sejra :D Nejvtipnější na tom je, že vynikající sýr mi byl vážně plnohodnotnou odměnou a žádnou jinou jsem již od nikoho nežádala!

Tak tedy začneme:


Tak tady je, fešák! Tenhle výtečný syrovátkový sýr mi udělal velikou radost :D Vím, že spoustu blogerek na něj pělo ódy již nesčetněkrát a i já se k nim zařadím.
Coby milovník mozzarelly je pro mě tento sýr naprostá delikatesa. Dá se použít kamkoli - do těstovin, do tortilly, do vajíček, na kuskus, ale i jen tak k pečivu. Syrovátka obecně jsou zdraví prospěšná a v kombinaci s lahodnou chutí... už mluvím jak z reklamy :D Zkrátka strýček Lidl zase nezklamal. I když musím uznat, že teď mě Lidl dost štve - Asijský týden, Italský týden - co ten můj dlouho očekávaný Americký sakra?! Dochází mi máslíčko, potřebuju americkej tejden pane Lidl! Asi jim tam půjdu zamíchat kartama...


Znáte tenhle výborný sójový dezert / pudink? Já na něj narazilo už dávno, ale kupuji ho jen občas kvůli ceně - v DMku za 20, ve výživě 19. Každopádně jednou za čas si ho dopřeju, přece jenom je vážně dobrý :) Druhy jsou tuším 4, vím o vanilce, čokoládkách a asi karamelu (?) - vyzkoušela jsem zatím jenom čokoládu a extra čokoládu (zde lze dobře vidět, co Lucinka zbožňuje :D) a oba měly něco do sebe. V obchodech je neskladují v ledničce, ale mně teda mnohem víc šmakuje, když je pěkně vychlazený. Určitě vyzkoušejte :)


 Ano ano, vidíte dobře, trapně se opakuji :D nesmrtlený pan Havlíček ve třetí, mnou poslední ozkoušené verzi. U většiny blogerek vidím právě tuhle variantu - lískooříškové. Měla jsem i grahamové a kakaové a musím říct, že u mě vedou kakaové. Jako jediné křupaly a to já můžu.. Nevím, jestli mi ty ostatní zvlhly :D nebo opravdu "křupou" jenom kakaové, ale i chuťově to u mě vyhrály. No, jak sjte si už asi odvodili sami, na tyhle sušenčičky prostě nedám dopustit, jsou praktické a.. prostě s panem Havlíčkem!


O těchhle sušenkách jsem se zmiňovala již dříve, vyzkoušela jsem příchuť tiramisu a bílý krém, obě dvě varianty miluju, ale tahle je všechny převálcovala! Sice je jako všechny tyhle sušenky raz dva pryč, ale je to fakt mňamka :) Takovej legální hřích. Zjistila jsem, že už jsem skoro půl roku neměla normální sušenku. Neříkám, že na ní občas nemám chuť, třeba takové Manner sušenky, kterými se láduje ségra k snídani... Ale nepotřebuju je, objevila jsem díky tomu spoustu jiných variant svačení, dřív jsem si prostě otevřela skříń a vylovila sušenku a za chvíli měla zase hlad, tak jsem si dala další...Možná že to sami znáte. Line sušenky sice nezasytí, ale k jogurtíku je to ideální :)


Tyhle kukuřicové "placičky" jsem sehnala ve zdravé výživě, došly mi Cornies, tak jsem potřebovala na tu chvilku, než se dostanu do obchoďáku, nějakou náhradu. Ale za mě teda palec tak napůl dolů :D Jsou tvrdý a úplně minitenoučký. No, na Cronies se lněným semínkem od Racia prostě nic nemá.


Zde máme hned 3 novinky - První je kafíčko od Hollandie, už jsem měla čokoládu a kafe je těžkým soupeřem...Obě dvě varianty mají příjemnou jogurtovou chuť a dají se použít jako plnohotnotná tekutá sváča. Druhý je mnou nově objevený kefír. Dlouho jsem mu přicházela na chuť, byl na mě moc kyselý, ale nakonec jsem si s ním dokázala poradit. Stalo se mou rutinou, že si dám po workoutu sklenici kefíru s kakaem a oříškama. A když mám chuť, dám si ho i jen tak, mám dny, kdy mi ta kyselost nevadí :D A poslední je Tofu paštika. Nevím, zdali jste ochutnali, ale je vážně moc dobrá :)


Tuhle sušenku jsem zbaštila už dřív, kupovala jsem ji v Bio potravinách na pražském nádraží, rychle jsem jí hodila do košíku protože jsem měla hlad a hlavně naspěch, takže jsem moc nezkoumala, co to vlastně je. Ale pochutnala jsem si, bohužel už si ale nepamatuju, z čeho byla :D Vím, že hodně drobila a byla taková...jak to jen říct, vlhká :D A taky pěkně drahá. Ale dobrá :)


A závěrem moje oblíbené gnochi (vůbec netuším, jak se to píše :D). Mám spoustu receptů na domácí, ale byla jsem zrovna líná, tak mi je maminka koupila. Tyhle těstoviny zbožňuju, se žampionovou omáčkou a sýrem... ach můj bože, posvátný to pokrm!

No, doufám, že jste se trošku inspirovali a že dnes v tom vedru nepojdete! Já mám dokonce spálená chodidla, úplně se mi rozžhavily sandále a nedalo se v tom chodit :D
Přeji hezký den a jestli jdete cvičit, hodně štěstí! :D

2 komentáře:

  1. syrovátkový sýr zbožňuji, ale mozzarela mi příjde úplně bez chuti :) alpro soya nemá moc dobrý složení, ale taky si ho kupuju (v albertu je dost často v akci) a ta třetí není karamelová ale speculoos (sušenky lotus) :) tyčinky line jsem si dřív taky kupovala, ale to tiramisu mi chutnalo víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, sušenky lotus? A měla jsi to už? Ty zbožňuju, to musí bejt dobrota :)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)