pondělí 24. června 2013

3. Food Inspiration


Hezký den!
Včera jsme slavili maminky narozeniny, má je hned dva dny po mně, tak to máme všechno hezky pohromadě :) K té příležitosti nám tatínek slavnostně předal nový foťák od Canonu, což potěšilo hlavně mě, protože náš stařeček už toho moc nezvládá a velký pan Nikon mi byl sprostě zakázán a to z jednoho prostého důvodu - tatínek na něj nedá dopustit, opatruje ho v obrovském černém obalu z nejjemnějšího hedvábí a ničila ho podívaná na to, jak s ním fotím kašičky. Co kdyby se kaše náhodou rozhodla sama od sebe vyprsknout a vážně poškodit čočku!!!
Tak jsem musela používat starého dědu Kodaka, kterej už chudák nestíhal ani ostřit moje dobroty. Takže nyní by měla přijít éra /doufejme/ kvalitních fotek, budu se snažit to nějak ozvláštnit nebo alespoň rozumně zabírat aby to mému jídlu co nejvíc slušelo aby se vám fotky líbily :)

Takže tady máme várku fotek za poslední dva týdny. Není toho moc, buď jsem měla jídlo zabalené do všech možných fólií a alobalů v pytlích :D nebo jsem nestíhala fotit. Nebo když už jsem fotit stíhala, Kodak odmítal spolupracovat. No, teď se všechno změní a doufám, že fotek bude přehršle!


Rychlá odpolední svačinka - kukuřičná prkénka :D s Lučinou, s eidamem a Havlíčkovo tajemstvím. Tohle jsou moje nejčastější odpolední svačinky, občas němám žádný nápady. Co svačíte odpoledne nejraději vy?



Velká snídaňová mňamka - alpro soya pudink, opečené tousty s burákovým máslem a ořechovým tvarohem z Lidlu.K tomu jsem si samozřejmě musela coby kakový závislák udělat božský nápoj. Bez kakalíčka je den ztracený! :D




Vařila myšička kašičku aneb můj ranní románek s ovesnou nejoblíbenější skořicovou kaší, tentokrát jsem jí do mističky přidala kamarády - burákové máslo (s tím už si tyká, jsou spolu pořád :D) a ořechový tvaroh. Zajímavá kombinace, určitě do toho jdu znovu :)


Tohle je již zmiňovaný výborný celozrnný chléb (recept ZDE ), bohužel už byl ale takový čtyřdení, životem unavený a změklý, tak jsem ho šoupla do toustovače a vzniklo něco naprosto vynikajícího. Nastrouhala jsem na něj po sto letech sýr (to byla moje nejoblíbenější večeře, když jsem byla malá - hned po krupicové kaši :)) a málem jsem plakala, když jsem to všechno doslova sežrala, protože už chleba nebylo víc :D


Tady je moje večeře na cesty, ale ne v konečné podobě, nakonec jsem si tam ještě přidala šunku. Každopádně na fotce se skládá z tortilly, tofu paštičky a rozdrobeného syrovátkového sýra. Ten už chudinka došel, hned jak přijedu z dovolené, poběžím si pro další, zamilovala jsem si ho :) 


Včerejší odpolední svačina - vzpomněla jsem si, že nám na parapetu stojí bazalka, kupovala jsem jí na pesto, využila ještě na dělání domácího chleba a pak upadla v zapomnění. Také podle toho vypadala, byla už taková smutná a celá svěšená :D ale ještě se dala použít. Tak jsem si jí nasekala na opečený toust s lučinou - byla to pro mě nová a moc dobrá kombinace, taky velký nezvyk, že do sebe cpu něco zeleného :D Kromě špenátu nic zelenýho nejím :D A k tomu celozrnný trochu nevzhledný tvarohový koláček. Na recept se můžete již brzo těšit, dělala jsem je včera a vážně se povedly! Jsou moc dobré :)
A upozorňuju, že tohle je první fotka od pana Canona, je to šikula.



Zde jeden z mých krabičkových obědů do školy - kuskus se šunkou, syrovátkovým sýrem a grilovaného kuřecího masa z předchozího dne, slavili jsme taťkův svátek na zahradě, byla grilovačka. Bála jsem se, že mi v tom vedru kuskus od božího rána v tašce umře, naštěstí mě ale zachránil nás třídní, který můj oběd ukryl do ledničky ve sborovně :D Poobědvala jsem pak venku v parku, musela jsem vám to zdokumentovat :) jak už jsem psala, venku vážně chutná všechno jinak, nejradši bych jedla venku neustále.


A moje dnešní poworkoutová odpolední sváča - opečený toust, šunka, sýr, ořechy, kefír s datlovým sirupem a výborné uzené sýrové provázky, co si kupujeme od našich známých, kteří si je objednávají z nějaké farmy sýrů :D Prostě jsou pěkně domácí a u nás doma v lednici vydrží asi tak 4 dny, hned se sní :D Je to sice takový mišmaš, ale přesně na tohle jsem měla chuť :) 
A i tohle fotil nový foťáček, je to docela rozdíl.


Toť vše z mého skromného food inspiration, žádná velká vývařovna, fotím hlavně svačiny a snídaně. Každopádně o prázdninách se plánuju polepšit, budu mít dost času si fotit i hlavní jídla, mám spoustu nápadů a receptů, tak vás o to nemůžu připravit :) 
Těště se na koláčky, je to fakt dobrota, příště jich udělam tak třikrát tolik, už jsou skoro pryč.
Mějte se krásně, počasí je sice na prd, ale to je další důvod k tomu jít si zacvičit, já už to mám za sebou - dneska jsem randila s Jillian a dala jsem si pořádně do těla!

P.S.: Už se mi dokonce začíná zdát o tom kolik a jaké bude jídlo v turecku :D Ten all inclusive mě zabije! Navíc se jí co? Venku! :D To je vražedná kombinace. Ale už se nemůžu dočkat, západ slunce, já a čokoládový pudink nebo turecký chlebík..mmmm!
P.S.2.: Holky, já se obleču do dva roky starých plavek! Je možný, že mi zhubla i prsa? :D
P.S.3: ... no už radši mlčím :D pa!

6 komentářů:

  1. já fotím fuji finepix, značka asi nezní nic moc, ale jsem s ním spokojená, mě stačí :) alpro soya dezertíky miluji, ale to složení je smutné :( jeden čas jsem polystyreny jedla na tuny a pak přišlo období knackebrotů a teď už nejim ani jedno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten název zní zajímavě, každopádně hlavní je, že ti vyhovuje :) Já na to složení radši nekoukám, protože mi hrozně chutnají a nechci si je zošklivit :D Od knackebrotů mě vždycky odrazovala mamka, že jsou jak piliny, takže jsem je ještě nikdy nevyzkoušela :/ Poslední dobou ujíždím na toustech, oko uspokojí ta tmavá barva, ale opravdu celozrnný tousty snad neexistujou !

      Vymazat
    2. já jedla jediný knackebroty a to z penny marketu (je jich hodně a jsou levné!) -> https://www.google.cz/search?q=knackebrot+volorn&rlz=1C1KMZB_enCZ524CZ537&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_p_IUZmFC8HAtQbA0IHgAw&biw=1280&bih=662&sei=AqDIUeq5Oon6sgaO_oDQCA#um=1&rlz=1C1KMZB_enCZ524CZ537&hl=cs&tbm=isch&q=knackebrot+vollkorn&spell=1&sa=X&ei=A6DIUfamEcXMsgaCv4HoDA&ved=0CFEQvwUoAA&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.Yms&fp=d33cffd623fbf081&biw=1280&bih=699&facrc=_&imgdii=_&imgrc=HJX_oRTGKszcPM%3A%3Bf70RnGKbDRcArM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.chemievjidle.cz%252Ffoto_chemie%252F34%252F17138_650.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.chemievjidle.cz%252Fchlebicky%252Fvolkorn-knacke-roggen-penny-market%3B650%3B488

      já jinak pečivo vůbec nejím, ani nic takového, a nikdy jsem neměla arašídko s banánem na toustech, ale jednou to vyzkouším! :D

      Vymazat
    3. No, asi budu muset ten knackebrot vyzkoušet :) Musím si ještě vzpomenout kde je nejblížší penny market :D Nevíš, jestli v bille nějaké nemají? Já teda toustíky miluju, jak je zde určitě vidět :D

      Vymazat
  2. dříve jsem si dávala až 110g ovesných vloček ( a já to všechno snědla!), ale pak jsem začala pomalu ubírat, jelikož jsem měla vážně hodně roztažený žaludek, teď si dávám max. 50g a když dotoho dávám třeba banán tak 30g a stačí mi to + ještě potom piji teplý nápoj (caro), což mě ještě více zasytí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, 110 g to je síla :D tak to máme stejně :) když do kaše nic nepřidávám, taky mám tak 50 g. Mě banán nějak extra netrápí :D takže kdy už tak dávám 30 g třeba s tvarohem, oříškama nebo si k tomu dám kousek nějaké buchty nebo pečiva, co jsem si vytvořila :) a k tomu pořádnej hrnek kakaa ;)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)