neděle 9. června 2013

2. Food inspiration

Dobrý večer!
V jídelní složce už se mi nastřádalo pár desítek fotek, a proto je čas na další food inspiration. Opět nečekejte žádné salátové mísy ani ovocné kaše a koláče. Žádný strach, článek o tom jak to mám se zeleninou a ovocem přijde záhy.
Každopádně poslední dobou se snažím jíst co nejpestřeji (což jde v mém případě docela těžko :D ) - zkouším nové kombinace, nové potraviny, přišla jsem na chuť kefíru, rozhodla jsem se konečně upéct všechny koláče a buchty, co mám v receptáři a chystám se koupit hrášek a zkusit domácí hráškovou polévku - jestli se to povede a nikdo nepřijde o život, recept s příběhem, jak vše proběhlo uveřejním :)
Také jsem koupila bazalku a vyzkoušela udělat bazalkové pesto  fotku nemám, vypadá to šíleně :D A taky to šíleně probíhalo, mixér už je stařeček a vůbec nechtěl pochopit, že pesto musí být do hladka. Takže jsem u toho stála asi přes hodinu a stejně se mi nepovedlo docílit toho, aby bylo pesto pestem.
A ještě poslední odbočka - dneska jsem si vytvořila cvičící mišmaš a skvěle mi sednul : Jillian M. prvních deset minut Cardia 3 z Body revolution, pak ChaLean Abs Burner a nakonec ten slavný obrázek na cvičení na nohy, co jsem sem již dávala. Pořádně jsem se zapotila a byla jsem na sebe pyšná, v posledních pěti minutách se mi chtělo plakat, ty nohy mě vůbec neposlouchaly :D

A teď už k papání :)



Dnešní večeře - polentová kaše s kuřecí šunkou, petrželkou a nastrouhaným sýrem. Příprava je extra jednoduchá a rychlá : 65 g polenty, 200 ml vody. Mňam :)


Obyčejná nenápaditá svačinka pro uspěchané usedlíky :D Cottage light s Cornies s mořskou solí.


To jsem si jednou chtěla udělat italský oběd a nebylo to vůbec špatné. Celozrnné těstoviny ze zdravé výživy, parmská šunka, lžička olivového oleje a slaný parmezán přímo z Itálie, co přivezli rodiče. Byla to vážně lahoda, úplně mi to připomnělo prázdniny ve Veroně. Akorát jsem si toho uvařila málo :D


Další rychlá večeře - Kaiserka se sýrem a Tofu natural nasucho osmahnuté s kari a pepřem.


A tady jedna rozmazaná fotka - hned co jsem vyfotila mi kleknul foťák, takže vše bylo nenávratně ztraceno :D Každopádně si můžete tu lahodu alespoň představit - kávová ovesná kaše s arašídovým máslem. Příprava je úplně stejná jako u každé jiné kaše, akorát jsem přidala lžičku své oblíbené karamelové kávy. Pro kofeinové závisláky jako dělané, je to příjemné oživení všedních kaší :)


Tady také jedna méně kvalitní - to mi zase pro změnu s foťákem odjeli rodiče... Nicméně oběd to byl výborný - celozrnný kuskus s uzeným tofu, mým nejoblíbenějším :)


A tady jeden jídelní orgasmus - kakaové lívanečky s jogurtem a domácím müsli. Mohla bych se toho ujíst!
Nemůžu vás o tuhle dobrotu připravit:

- 40 g celozrnné mouky
- 100 ml mléka
- 1 vejce
- 1/2 lžičky prášku do pečiva
- 2 lžičky strouaného kokosu
- 1 lžíce holandského kakaa
- 1 lžička třtinového cukru
- špetka soli

Pak už si s tím hravě poradíte, příprava je stejná jako vždy. Stojí to za to, já měla lívance k večeři a pak i k snídani a k svačině :D


Další primitivní svačinka - žitný chléb ze zdravé výživy namazaný Lučinou Linie, krůtí šunka, žitná sušenka od pana Havlíčka a kousek hořké čokolády, už jsem to nemohla vydržet. Přímo žebrala o snězení!


A na závěr další krabičková strava. Jela jsem na soutěž a pořádně jsem se vybavila - Kaiserka s tofu paštikou (o té se ještě v budoucnu zmíním), kefír napůl s tvarohem a holandským kakaem s müsli, které není na fotce. A vynikající oběd - jedno "hnízdo" nudlí z Marksu, o kterých jsem psala v minulém článku, s celozrnným kuskusem a kuřecím masem na kari. Těstoviny jsou vynikající, za pět minut hotové, je jich obrovské množství a jedno hnízdo má jen 80 kcal, takže idylka :) Vřele doporučuji!


Tak doufám, že se vám druhý díl mého food inspiration líbil, mějte se krásně :)

3 komentáře:

  1. mňam :) jaké těstoviny mají jen 80 kcal? O_o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V minulem clanku jsem o nich psala - jsou z Marks&Spencer asi za 35 kc, jsou to 4 hnizda nudli,nechavaji se pet minut odlezet v horke vode.Jsou vynikajici, 80 kalorii je zazrak a je jich hodne :) urcite vyzkousej ;)

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)