středa 22. května 2013

Začátek slávy

Už dlouhou dobu přemýšlím o založení vlastního blogu. Pořád jsem si ale tuhle ideu z různých důvodů zakazovala - psala bych žvásty, neměla bych na to čas, nikdo by to nečetl ... :D Sleduji spoustu blogů, vesměs jsou to blogy o zdravé výživě, fitness a v neposlední řadě taky o módě. A zrovna dnes jsem chtěla okomentovat článek mojí oblíbené blogerky (Nepíšou se tam náhodou dvě r? :D) a pan počítač mi napsal, že musím mít účet na Blogger. A to jsem brala jako osud - Bůh chce abych byla slavná a sepisovala články! Ironie, samozřejmě, chci to zkusit, třeba mě to pustí zítra, třeba až za pár měsíců, třeba mě bude někdo pronásledovat tak urputně, jako já pár vybraných blogerek :D Kdo ví.
Takže dnešním dnem startuju "nikdonevícobudedál" aneb začátek blogu MyChoice :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)