čtvrtek 23. května 2013

Rychlá večeře - plněná tortilla

Hned na úvod sem hodím jednu mou oblíbenou rychlovku. Hodí se na večeři i na oběd, plněnou tortillu si ráda dávám i v mé oblíbené zelené indické restauraci :D Mají tam božská jídla - kari omáčky, celozrnné sýrové těstoviny, jasmínovou rýži s kuřecíma nudličkama... mňam mňam.
Takže pokud máte doma jednu přebytečnou tortillu a tlačí vás čas stejně tak, jako tlačil dneska mě, když jsem nestíhala trénink ani večeři, určitě vyzkoušejte tohle, protože je to lahůdka a není nic jednoduššího, než hodit věci na tortillu, zabalit a sníst :D doufám, že vás na úvod tímto primitivním receptem tipem neurazím :)

Takže potřebujeme:
- 1 tortillu (já mám z Lidlu, ve slevě za 29 Kč 6 ks v balení :D)
-půl balíčku sýra eidam 30%
-půl mozzarely light (já mám kupovanou z Německa, nevím, jestlis e nergetické hodnoty těch českých nějak extra liší)
-1 velký plátek 80% vepřové šunky (ty procenta odhaduju, my kupujeme šunku v coopu vedle baráku :D ale je tak neuvěřitelně dobrá, velká a masitá, že jí tipuju tak na 80-90%).

No, a poze vrstvíme, krájíme, strouháme a balíme :)



Kalorické hodnoty:
Tortilla                             200kcal
1/2 Mozzarely light          140kcal
Eidam 30%                      50kcal
1 plátek šunky                  20kcal
 Celkem 410 kcal

Tohle je na moje poměry víc než obvykle, na večeři... ale po dnešku si to zasloužím :D Navíc je to moc dobrý :)
Dobrou chuť!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)