úterý 28. května 2013

Co přidat do košíku II.

Ahoj vespolek :)
Tak jsem zpátky ze školního výletu, teda musím uznat, že horší počasí jsme mít vážně nemohli :D Pršelo celou dobu a na to, že minulý rok bylo touhle dobou přes 25°C... no shrnuto podtrženo mám pořádnou rýmu a kašel, takže plánuji poklidný večer v měkkoučkých huňatých ponožkách a kyblíkem kafíčka.
Připadám si trošku trapně, že píšu už podruhé článek se stejnou náplní, ale momentálně střádám fotky svačinek a snídaní, abych mohla udělat něco jako food inspiration a také jsem zatím nic nového neupekla. Každopádně se tedy chystá jídelní speciál a taky nějaký ten recept :) mám jich v počítačí spousta, teď už jen vybrat a zrealizovat, což je vždycky tak trochu dobrodržuství a nikdo neví, jak to dopadne :D
Taky plánuju zveřejnit nejnovější fotky před a po, ještě k tomu musím vymyslet nějaký smysluplný článek, na to potřebuju nebolavou hlavu, což teď není můj případ, za chvíli se mi rozskočí, rýma zpropadená.

Jelikož jsem na výletě nemohla vyvařovat, musela jsem se podle toho zařídit. Teda musím vám říct, že je vážně těžké dodržovat nějaké své zaběhnuté stravovací návyky, když se okolo vás spolužáci cpou čokoládama, brambůrkama, smažákama a hromadou hranolků :D Ale co by to bylo za život, kdyby si člověk neuměl jednou za čas užít :) To bychom se museli zbláznit, kdyby jsme od rána do večera chroustali suchary jenom proto, že čokoláda je kalorická bomba. Takže můj restaurační obídek v podobě kopce těstovin se smetanou a žampionama byl zcela v pořádku a vychutnala jsem si ho do poslední těstovinky :)

Ale i tak jsem podnikla před výletem nákupy nějakých dobrot, tady jsou:

Kafíčko se tam trošku připletlo, to vám představím za chvilku :) Každopádně :
1) Sýrové raciolky, moc často je nekupuji, ale na malou svačinku se hodí skvěle. Je jich tam asi 8, jsou opravdu maličké, ale zato opravdu chutnají sýrově. Takže k nim nezapomeňte přibalit tictac :D
2) Lučina Linie, moje nejoblíbenější pomazánka (nevím jak jinak to nazvat) ze všech, dobře se roztírá a je dá se říct univerzální - přidávám jí do těstovin, mažu na chleby, tousty, cornies, dá se napatlat i na kuřecí prsa :D
3) Hollandia Bio, už jsem o ní básnila minule, teď už je doma. Docela špatně se shání, už několikrát se mi stalo, že mi ji vyfoukli nějací důchodci, co to berou po platech, bídníci. Když jsem šla na nákup do alberta, krčily se tam v rohu poslední tři miláčcci! Všechny jsem je zdusila a už jsou všechny pryč :D Jsou prostě výborné, hned po řeckých jogurtech na druhém místě v mé jogurtové hitparádě.
4) Tofu jsem přišla na chuť relativně nedávno. Chuť se nedá popsat, člověk to musí zkusit. Vím o spoustě lidí, co tofu nesnáší a vyhýbají se mu jako čert kříži. Možná je to tím podivným názvem :D Ale já mu po prvním soustu propadla. Ochutnala jsem zatím jen uzené, natural a tofu plátky sýrové. Uzené u mě zatím vede, osmahnuté s kuskusem bylo vynikající. Natural jsem vezla na výlet a bez tepelné úpravy a bez koření nemělo (jak se dalo čekat :D) žádnou chuť. Naštěstí jsem někde vyhrabala sůl a to už by se dalo považovat za docela dobrou večeři :) A tofu plátky sýrové nebyly moje, byla jsem pouze ochutnávač a hned jak je potkám v nějakém obchodě, poputují do naší lednice.
5) Cornies, moje nejoblíbenější se lněným semínkem. Jak už jsem se zmiňovala, chutnají jako popcorn. No, na výletě padly téměř celé za vlast :D 


Tenhle drink jsem objevila čistě náhodou, když jsem hledala nějakou zatoulanou bio hollandii v regálech. Vůbec jsem nevěděla, že Hollandia dělá i drinky a mile mě překvapil - má takovou zajímavou specifickou chuť, něco mezi takovýma těma čokoládovýma mlíkama a jogurtem. Musíte to vyzkoušet, vážně to bylo zajímavý a dá se to považovat za plnohodnotnou svačinku, dala jsem si tenhle zázrak před brigádou a do oběda jsem byla sytá :)


A tohle je moje nejoblíbenější vynikající čokoláda. Jsem čokoládový milovník a co si budeme vykládat, Milka je prostě jenom jedna a na mého oříškového miláčka dlouho nic nemělo. Až do té doby, než jsem si koupila tuhle krasotinku.
 Obecně mám radši mléčné, ale tahle prostě všechny strčila do kapsy. Je z Lidlu, já měla štěstí na slevu - 30 Kč. Má opravdu velké kostičky a 60% je tak akorát, nemám ráda ty moc procentní, to už pak skoro ani čokoládově nechutná. Mamce taky moc chutná, budu muset zajet nakoupit další zásoby, mizí před očima :D Funguje totiž jako skvělá motivace, člověk by udělal cokoli aby se mohl odměnit touhle dobrůtkou :D
 Ke kašičce ráno k snídani - nejpozitivnější start dne :)


Na tuhle kávu mě přivedl můj přítel. Kafe zase tolik nepiji a když už, tak takové ty sladší varianty - frappé, latte, capuccino apod. Tahle nová káva mě ale naprosto dostala, nádherně voní a není moc silná. Ani se nemusí tolik sladit, sama o sobě je sladší. Našla jsem ji ještě ve více provedení, vanilka oříšky tuším, až dopiju tenhle zázrak, jdu do nich :)


A poslední - kakaové kukuřičné tyčinky. Určitě znáte tyhle tyčinky v čistě kukuřičném provedení. Já na ně narazila v Rossmanovi a předčily ty obyčejné. Přijde mi jako by byli karobové a já karob ráda, takže palec nahoru :)

Co vy a vaše nákupy? Co nejraději nakupujete? :)

2 komentáře:

  1. brzo se uzdrav, sice rýma není nic tak vážnýho, ale je to dost nepříjemný, obzvlášť, když pak nic necejtíš :) ty tyčinky bych ráda ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) žádná tragédie to není, ale už aby to bylo za mnou, neumím se válet a nic nedělat :D

      Vymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)