pátek 24. května 2013

Co přidat do košíku I.

Taky se vám stává, že v obchodě se zdravou výživou běháte od jednoho k druhému a nevíte co dřív přihodit do košíku? Ne? :D Mně teda často, vždycky, když se do toho posvátného obchůdku dostanu, jsem jako u vytržení, studuju každý výrobek ze všech stran (a ano, také hledám akce a výhodné ceny :D) a nejradši bych si polovinu zboží odnesla domů. Někdy je to horší, než s oblečením, a to je co říct!
A tak bych vám ráda představila moje věrné společníky, které se u nás doma objevují více než často, některé stále.

První fešandy, žitné sušenky za které se zaručuje sám óóó mocný pan Havlíček, který se na mě vesele směje každý den, když se do krabičky dobývám :D Tyhle sušenky jsou relativně nový přírůstek do mojí zdravé potravinové rodiny, ale stojí za to. Dávám si je většinou k Bio Hollandii, kterou vám představím příště, momentálně není u nás doma k mání. Nevím, zda je to placebo a pan Petr na obalu je tak přesvědčivý, nebo jsou ty sušenky vážně zázračné, ale opravdu jsem i po jedný týhle ňuňu sušence sytá. (možná že to dělá i ten jogurt :D) 


Milované jogurty Hollandia. Vyzkoušela jsem čokoládový, extra cereální, irskou kávu, bílý a bio bílý. Všechny jsou super, ale čoko s bio jsou srdcovky. V různých jogurtových testech dopadly Hollandie velice dobře, nejsem odborník, takže přesně nevím v čem jsou tak unikátní (styď se Lucie :D), ale hlavní je, že mají dobrou konzistenci,poměrně málo tuku a skvěle chutnají. Stojí v něm lžička a to značí kvalitu :D

 
 Sušenky od BonaVita Line, existují i v tiramisu provedení a chutnají mi oboje stejně dobře. Mají jenom 98kcal, a proto je po rozbalení téměř vdechnete :D jsou opravdu tak na šest kousnutí, takže určitě jsou ideální spíš jako část svačiny než jako svačina samotná. Ale zato jsou opravdu moc dobré a s jogurtem jsou velké kamarádky :)


K těmhle krasavcům jsem se vrátila po několika letech - a udělala jsem dobře, jsou vynikající! Obecně poslední dobou miluju všechny druhy Cornies od racia, chutnají jako popkorn v placce. Na slano jsou na tom u mě chuťově nejlíp asi ty se lněným semínkem, ale nasladko určitě tyhle. Ta čokoládka na tom je jednoduše božská! A je to OPRAVDOVÁ čokoláda, ne takové ty kakaové hmoty bez chuti. A také je jí na chlebíčku hodná vrstva, takže vážně chutnají skvěle.


Na tyhle "větvičky" (ach můj bože :D) jak to nazval můj milovaný tatínek nedám dopustit. Cpu je do jogurtů, pudinků, do ovesných kaší, cpu se s nima jen tak, když se mi chce... jsou vážně univerzální a hrozně dobrý. Pokud máte rádi skořici tak jako já, určitě si je kupte a nebudete litovat. 


A nakonec moje nejoblíbenější nejmilovanější nejúžasnější nejchutnější nejdokonalejší BURÁKOVÉ MÁSLO. Nejsem první ani poslední blogerkou, kterou tohle máslo naprosto uchvátilo a přidávají ho do všeho a chodí na něj tajně s lžičkou stejně tak, jako to dělám já :D Popravdě řečeno jsem mu na chuť přisla až nedávno, v Marks and Spenceru ho měli v akci asi za 47,- tak jsme koupili dvě a rychlostí blesku dochází. Vím, že chutná málokomu, má totiž hodně specifickou chuť - sucho mastno sladko slanou, já mám ještě verzi s kouskama arašídů...prostě lahůdka. Nejradši mám skořicovou ovesnou kaši se lžící burákového másla, kráááásně se to rozteče - už se těším na ráno na snídani!!! :D
Másla od jiných značek jsem ještě neochutnala, čekám na americký týden v Lidlu, abych ozkoušela to jejich, prý je také moc dobré, ale myslím, že můj první úlovek je teda lídr mezi máslíčkama.

Tak máme za sebou první díl jídelní / potravinové inspirace, snad se vám článek líbil, mám ještě spoustu fešáků v zásobě! A také pár fotek svačinek, no, zatím jsem nadšená a máte se na co těšit :)
Užijte si hezký a klidný víkend, když už nám nepřeje to počasí. Já už žalostně potřebuju léto, zamrzla jsem v zimním spánku a ne a ne se z toho dostat. Tak si zítra aspoň dám po brigádě pořádně do těla, co vy a plány na víkend? Cvičení, pečení, lenošení, učení? :)








2 komentáře:

  1. ty tyčinky line v téhle příchuti jsou moc dobré, ale je to jen tak na chuť no :) dobrou vlákninu jsem dřív jedla pořád (hlavně kakaovou), ale měla jsem po ní vždy strašně nafouklé břicho, tak jsem se jí musela vzdát :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,ty tycinky jsou vazne spis jen tak k jogurtu,moc nezasyti. Vlakninu kakaovou jsem nestihla, prisla jsem na tyto cerealie az potom,co kakaovou stahli z prodeje :/ opravdu?To se mi zatim nestalo.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou reakci či komentář, na vše se budu snažit odpovědět :)